Известие

Collapse
No announcement yet.

При превклчюване на газ глъхне!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При превклчюване на газ глъхне!

    Паля си колата и докато не превклчи на газ не потеглям. Миналата година ми го направи тоя номер няколко пъти и сега пак. Като стане по-студено(под 0лата), след като достигне необходимата температура за превключване от бензин на газ и колата като че ли се задави и оборотите спаднаха на може би 100/200 потресе така около 3-4 секунди и се оправи! Миналата година когато бяха около -12 -15 колата гаснеше при превключването.
    Това го прави еднократно. След това ако си натисна копчето си превклчюва без проблем и глъхнения и така до следващата сутрин! Смени ми майстора някакво филтъче( но само едно ,че инжекциона ми нямал филтър на изпарителя)но разлика нямаше. Газовата е от тоя българския инжекцион,май фобос беше. Та въпроса е изпарителя ли предава богу дух или нещо дюзи трябва да се чистят!?!??!
    Alfa156 Against All

  • #2
    Има още едно филтърче, да погледне и него, ако не е от това да ти обогати малко ниските обороти .

    Comment


    • #3
      Моя майстор ми направи диагностика (това беше преди 2 месеца) и каза,че всичко е ок, но проблема го имаше и миналата година и тази. А също така ми каза,че съм само с един филтър ..... и аз зяпах около изпарителя, но няма друг фитър там. И още нещо като превкючи на газ и изпарителя малко мирише и единия маркуч около скобата е леко като "влажен" и това(мокрото) като го пипам е малко мазно . Явно е за смяна на маркуча ......... !А за диагностика ми взе 40 лв. и мисля да не ходя скоро там че цифра ми се види....
      Alfa156 Against All

      Comment


      • #4
        Моята е абсолютно същата. Било си нормално като тръгне студената газ да заглъхне или дори ако е мн студено - да загасне. Ако е в движение няма проблем.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #5
          колеги всичко идва от температурата на газовата бутилка,и сега ще се обоснова!Миналата зима на 2-3 пъти ми се случва в движение колата да угасне,и като погледна в багажника цялата бутилка е в лед , като се поразтуши малко и всичко се оправя,просто газта в бутилката имам чувството, че замръзва от части.Прост пример от битието на почти всеки един от нас-на село като гътнем прасето и започнем да го пърлим , къде слагаме ботилката с газта-в лиген с вряла вода.Аз си купих от тези вентилаторчета с реотаните,поиграх си малко с монтажа и инсталацията на бутон за включване , и сега нямам проблеми.Опитаите и ще се уверите.
          sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

          Comment


          • #6
            Около празниците колата не беше палена 7-8 дена .... в един хубав слънчев ден температурата показваше 4 градуса( в гаража) паля колата оставям да работи идва момента да превключи на газ и колата гасне ...паля наново ...пак гасне .... след което решавам да държа около 3000 об/мин и тогава при превключване на газ двиг. заглъха, оборотите паднаха на около 1000 и след това нещата се стабилизираха и проблема изчезна ... От тогава не имало студени дни и като я паля всеки ден нямам проблеми ........ Явно някъде нещо е запушено .........
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #7
              Колега, аз имах подобен проблем с оборотите. Колата не гаснеше, но оборотите падаха до 200-300. Караях я на "икономичен" режим. Газаджията ме посъветва да карам на "нормален" режим, след което ми смени филтъра на газта и този на газовия клапан. Включи инжекциона към компютър, какво прави нямам представа, но каза че само е обогатил нещо си(негови думи). В резултат на тези действия проблема с оборотите изчезна и с 22.5 литра газ вече минавам около 260 километра, а преди около 190км.
              Газовият ми изнжекцион също е "ФОБОС", газовия клапан "BRC", а останалото е "LOVATO" - пълна сбирщина.
              146 1.4Twin Spark 16v 1998

              Comment


              • #8
                Софтуерите на що годе добрите газови инжкциони, имат тъй наречените корекции по температура на газта и ''антифриза'',корекция по налягането на рейката и корекция по МАП (много важен и правеш много проблеми при рески промени на атмосферното налягане,тъй като с това се променя и процента на кислорода в въздуха ),по-презумция в много софтуери на отделните фирми производители таз опция не е включена,а (и без да се засягат колегите) много от сервизите незнаят и да се оправят с тях.Когато ситемата не прави таз корекции или ги прави не точно и при промяна на околната температура агрегата започва при преминаване на газово гориво меко казано да се държи неедекватно.Много от системите нямат и тъй наречената опция предварително ''подгряване'' на газовите дюзи(тъи като матреалите от които са направени отделните елементи на дюзата са различни и имат различно температурни разширение,а е възможно да има и полепнал водн конденз които при ниски температури може и да замъзне и да влоши работата на същата) , което доплнително влошава количеството на подаденото гориво и затова много от хората които ''карат'' на газ им се налага есен и пролет да се запознават с сервиза монтирал им газова система за да се корегират опредлени сектори от ''картата'', която управлява времето на отваряне и затваряне на дюзите ,поради това ,че системата не може сама да си направи корекции.
                Системата ''Фобос" в новият си софтуер има тез опции ,но трябва да се апдеитва ЕЦУ и да се въведат необходимите корекции за определения агрегат,които не са универсални!!! ,а строго индивидуални и ''уникални'' за всеки агрегат .Подобно е на дрехите и обувките, които носим-еднакви като кройки ,но различни по номер и размер
                Last edited by krasisashkov; d.m.y г., 03:49.
                sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

                Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

                Comment

                Working...
                X