Известие

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион, боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    здр.колеги, най-после го монтирах инжекциона,евала на хората дето го монтират за 2 дена..,аз го слагах ....дена. но както и да е , сега предстои да се справя със софтуера и имам нужда от помощ - при първото пускане на гас отбелязах следните неща - сензорите работят коректно но когато мине от бензин на гас ,газовите инжектори тръгват но бензиновите не спират и колата работи но лошо,като се има предвид че използувам газов комп за 8 цилиндъра къде бъркам? инжекциона е Бигас
    Alfa GTV 1.8 TS
    Alfa 33 1,4 feeling 94г.
    Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

    Comment


    • #32
      трябва да прекъснеш захранването на бензиновите инжектори с реле.
      точка

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        трябва да прекъснеш захранването на бензиновите инжектори с реле.
        Става дума за ГИ.

        ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:35 ----------

        Първоначално публикувано от hammar Покажи съобщение
        здр.колеги, най-после го монтирах инжекциона,евала на хората дето го монтират за 2 дена..,аз го слагах ....дена. но както и да е , сега предстои да се справя със софтуера и имам нужда от помощ - при първото пускане на гас отбелязах следните неща - сензорите работят коректно но когато мине от бензин на гас ,газовите инжектори тръгват но бензиновите не спират и колата работи но лошо,като се има предвид че използувам газов комп за 8 цилиндъра къде бъркам? инжекциона е Бигас
        Направил си невъзможното. Кои кабели на бензиновите дюзи сряза?
        Last edited by robygas; d.m.y г., 21:40.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Става дума за ГИ.

          ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:35 ----------



          Направил си невъзможното. Кои кабели на бензиновите дюзи сряза?
          както пише в инструкцията за монтаж, замерих напрежението от двата кабела към инжекторите към масата и срязах този с по ниското напрежение, демек имаше червен и жълт, срязах жълтия
          Alfa GTV 1.8 TS
          Alfa 33 1,4 feeling 94г.
          Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

          Comment


          • #35
            Да ти кажа честно изобщо не разбирам за какво говориш. Пък и не ползвам инструкциите за монтаж освен за сверка на някой цвят, но към бензиновите дюзи при ГИ вървят 8 кабела / 4 двойки за 4 цилиндъра/като всеки от тях е съответно с точно определено място. Прекъсват се обикновено преди дюзите и то само на импулсния кабел а не на + и са с определена посока -кой е към дюзата и кой към бензиновия комп. като се следи и последователноста на цилиндрите. Същата последователност се ползва след това и при газовите дюзи.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #36
              вярно че ГИ беше. значи от бензиновите инжектори излизат 4 червени кабела които се събират в една точка и после отиват на реле от където получават захранване. трябват ти другите 4 жълти по които идва управлението от ЕКУ-то. те също се събират в една точка и един кабел отива в ЕКУ-то. значи него трябва да прекъснеш. на частта която отива към еку-то закачаш заедно 4-те кабела на ГИ които са вход бензинови инжектори. 4-те кабела на ГИ които са изход бензинови инжектори ги връзваш заедно и после към жълтия кабел който отива към общата точка на 4-те жълти кабели на бензиновите инжектори. я дай най-добре схемата за монтаж да я видим.
              както ти казах, тия инжектори отварят едновременно и се управляват от един канал.това е особеното.
              точка

              Comment


              • #37
                благодаря колеги,вързал съм кабелите правилно,за всяка дюза поотделно,не знаех че мога да ги вържа на куп - причината да не се изключват бензиновите инжектори беше друга-непонятно за мен на кулпунга за бен.иж. от към компа кабелите за всеки инжектор бяха свързани(окъсени) посредством едно мосче приличащо на клема - затова не съм му обърнал внимание досега.махнах ги тия "клемички"и бенз.инж. се изключиха при преминаването на газ.
                сега настойката нещо не мога да докарам,при задаване на пълногрупно впръскване хич не работи добре ,тракат инжекторите,се едно на 3 цил...
                когато задам последователно нещата се се пооправят инжекторите утихват, но оборотите когато подам гас и задържа играят-ту тръгва добре ту се влошава,празния ход също е нестабилен-според мен бенз.комп се опитва да корегира спрямо ламбдата?,
                автокалибровката също не мога да я докарам -гасне мотора към края на процедурата.
                Въобще голям таралеж си вкарах в гащите
                Alfa GTV 1.8 TS
                Alfa 33 1,4 feeling 94г.
                Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

                Comment


                • #38
                  Не можеш да направиш автокалибрацията щато тоя софтуер поддържа тази функция само в оригинал. С пиратските копия е така...

                  Второто нещо е, че всички коли които са "Фул груп" както е и твоята си се настройват много тегаво на празен ход и в преходния режим.
                  Last edited by robygas; d.m.y г., 00:07.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от hammar Покажи съобщение
                    благодаря колеги,вързал съм кабелите правилно,за всяка дюза поотделно,не знаех че мога да ги вържа на куп - причината да не се изключват бензиновите инжектори беше друга-непонятно за мен на кулпунга за бен.иж. от към компа кабелите за всеки инжектор бяха свързани(окъсени) посредством едно мосче приличащо на клема - затова не съм му обърнал внимание досега.махнах ги тия "клемички"и бенз.инж. се изключиха при преминаването на газ.
                    сега настойката нещо не мога да докарам,при задаване на пълногрупно впръскване хич не работи добре ,тракат инжекторите,се едно на 3 цил...
                    когато задам последователно нещата се се пооправят инжекторите утихват, но оборотите когато подам гас и задържа играят-ту тръгва добре ту се влошава,празния ход също е нестабилен-според мен бенз.комп се опитва да корегира спрямо ламбдата?,
                    автокалибровката също не мога да я докарам -гасне мотора към края на процедурата.
                    Въобще голям таралеж си вкарах в гащите

                    Колега, шума на инжекторите обикновено означава, че са за ремонт. Тези дюзи са калибрирани различно за различните мошности на двигателите. Не казвам, че няма да станат, но доколкото разбрах използваш уредба от 8 ц. кола и макар да ползваш само половината предполагам мошноста за която са предвидени е доста по-различна от твоята.
                    Другото е, че тракането на дюзите говори за износване на Пистоните им което автоматично води до нееднаквата им работа. Обяснено просто- тракащия инжектор пуска повече гориво от нормално работещия, което за твоята кола е пагубно. Ако един 6 или 8 цилиндров мотор може да си позволи отклонение в работата на някоя дюза и това да не се усети защото двигателя има ресурс то при теб нещата са други.

                    Сега един съвет: -Пробвай да задържиш оборотите /ако се налага като ги застопориш с една отвертка/ така че да не мърдат и тогава пусни автокалибрацията. Ако пак те изхвърли опитай отново като малко ги повишиш. Просто трябва да са абсолютно стабилни, а не да се клатят като ги държиш с педала.
                    Last edited by robygas; d.m.y г., 11:23.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от hammar Покажи съобщение
                      благодаря колеги,вързал съм кабелите правилно,за всяка дюза поотделно,не знаех че мога да ги вържа на куп - причината да не се изключват бензиновите инжектори беше друга-непонятно за мен на кулпунга за бен.иж. от към компа кабелите за всеки инжектор бяха свързани(окъсени) посредством едно мосче приличащо на клема - затова не съм му обърнал внимание досега.махнах ги тия "клемички"и бенз.инж. се изключиха при преминаването на газ.
                      сега настойката нещо не мога да докарам,при задаване на пълногрупно впръскване хич не работи добре ,тракат инжекторите,се едно на 3 цил...
                      когато задам последователно нещата се се пооправят инжекторите утихват, но оборотите когато подам гас и задържа играят-ту тръгва добре ту се влошава,празния ход също е нестабилен-според мен бенз.комп се опитва да корегира спрямо ламбдата?,
                      автокалибровката също не мога да я докарам -гасне мотора към края на процедурата.
                      Въобще голям таралеж си вкарах в гащите
                      Можем да опитаме нещо. Какво направих аз? Също съм с пиратски софтуер (функциите са доста орязани), но с него с него свалих сигурно стотици файлове с настройки за различни марки и модели. Когато си смених инжекторите с по-големи, просто заредих файл с настройки за моя двигател. Заработи сравнително добре… Имай предвид, че аз също съм с едновременно (фулгруп) отваряне на четирите инжектора. После се наложи да вдигна на налягането, защото при задаване на описаното за файла при пълно натоварване падаше доста. И след това направих някои корекции (с този софтуер не може да ровиш по целия мап а само по осем диапазона, както си забелязал) в движение, естествено, извънградско по показанията на ламбда сондата. Явно, че файла с настройките си иска изпипване за конкретната кола, но пък и си носи правилната като характер горивна карта, което е добра база за донастройки. Поне при мен проработи този начин.
                      Та, ако искаш напиши за какъв автомобил става въпрос, какъв е двигателя и какви са газовите инжектори (тип и размер) и аз ще ти пратя файлове да си играеш. Това може да стане утре, защото информацията е на един комп в работата. Не казвам, че при теб ще проработи, но нищо не пречи да опиташ.
                      Лудия

                      Comment


                      • #41
                        колеги,благодаря ви много,днес продължавам с експериментите, тази уредба с която се заиграх ,преди е била монтирана на шкода фабия 1,4 и е работила добре, рейката е валтек с диаметър 2,5 -ако се налага ще ги намаля , но първо да пробвам с настройките,през седмицата нямах много време.довечера ще докладвам какво съм направил..
                        Alfa GTV 1.8 TS
                        Alfa 33 1,4 feeling 94г.
                        Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

                        Comment


                        • #42
                          колеги,стана работата,с подходящия софтуер от раз се калибрира и двигателя заработи доста добре на газ - стабилен празен ход и високи обороти,сега остава да разуча софта и да направя корекции в движение.
                          единственото нещо което ме притеснява е тракането на един от инжекторите(другите 3 почти не се чуват при отворен капак) дайте съвети какво да го правя?
                          слагам снимки да видите какво съм направил:
                          http://hammar.snimka.bg/details/data.469894.19188909

                          http://hammar.snimka.bg/details/data.469894.19188916

                          http://hammar.snimka.bg/details/data.469894.19188924

                          http://hammar.snimka.bg/details/data.469894.19188913
                          Last edited by hammar; d.m.y г., 08:12.
                          Alfa GTV 1.8 TS
                          Alfa 33 1,4 feeling 94г.
                          Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

                          Comment


                          • #43
                            Това пък какво общо има с Би газ?????????
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #44
                              малиии, голяма паяжина си сътворил. не ти ли е малко височко изпарителя.
                              точка

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                                Това пък какво общо има с Би газ?????????
                                само рейката е валтек, другото е същото, а относно въпроса на колегата kolev , изпарителя е под горното ниво на антифриза и загрява отлично - 80 - 90 С , имах известни съмнения относно мястото на изпарителя ,и даже промих цялата система преди да го сложа .
                                днес съм минал над 100км. на газ и съм доволен колата върви добре само с една автокалибровка,не ми е ясно как се правят настройките в движение? и още нещо - един от инжекторите трака повече от другите -дайте съвет как се ремонтира?
                                Alfa GTV 1.8 TS
                                Alfa 33 1,4 feeling 94г.
                                Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

                                Comment

                                Working...
                                X