Известие

Collapse
No announcement yet.

след монтаж на газ парното "духа" по слабо

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Наско Покажи съобщение
    Склонен съм да не се съглася с теб след като го изпробвах веднага след като ми каза НЕ!Дали ще вкарва студен или топъл въздух при мен е въпрос на клапи.През радиатора на купето винаги минава топла вода (антифриз).Всъщност има една вероятност която не мога да знам понеже трябва да разглобя за да видя и това е да шунтира кръга преди радиатора (байпас).Извода ми идва от това че без значение дали температурата е LOW или HI изпаритля си се стопля еднакво бързо и е еднакво топъл.
    Нямам намерение да чета лекций. Не е лошо да се запознаеш с устройството на водната система. За да улесня малко- кранчето е монтирано директно на вътрешното радиаторче...
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #17
      Да колега, нека е така но не на всички коли.

      Това кранче спира кръга или прави байпас преди радиаторчето?
      Lancia Lybra 1.9 JTD 105

      Comment


      • #18
        Спира водата.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Наско Покажи съобщение
          Да колега, нека е така но не на всички коли.

          Това кранче спира кръга или прави байпас преди радиаторчето?
          Не говориме за всички коли.
          Обикновено се придържаме към темата и се опитваме да дадем отговор или решение на колегата пуснал темата. Ще те помоля да се придържаш към това изискване. Ако не си компетентен или нямаш конкретно мнение по темата моля те:- не пиши! Става дума за целия форум. Такива са правилата. Само ми отваряш работа да трия после.

          П.П. В къщи като затвориш кранчето на радиатора, имаш ли парно? -Нямаш ,щото няма как да циркулира! Е сега си представи ,че срежеш входящата тръба преди крана и монтираш изпарителя. Докато не отвориш и направиш циркулация -няма да се загрее.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #20
            И пак бъркаш и то сериозно.В къщи не е добър пример щото там като врътнеш кранчето правиш точно байпас!Относно това кой , колко , къде и как пише мога да ти кажа че интернет и особено форумите са мястото къде можеш да си изкажеш мнението на свобода.Не смятам за за правилно някой да ми забранява да си дам мнението.Можеш да ми изтриеш постовете няма да ти се разсърдя.Все пак след доста обяснения стигнахме все пак до някакдъв извод който за моето превозно средство не важи!Съжалявам че спорих с вас по темата.Един съвет от мен:Когато ти се падне да правиш 155 с климатроник спокойно можеш да го направиш по начина по който ти казах че аз съм го направил.Няма да има проблем!Живи и здрави.
            Lancia Lybra 1.9 JTD 105

            Comment


            • #21
              И как точно вкъщи правиш байпас, че не ми е ясно? Със затваряне на крана?
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Наско Покажи съобщение
                Да колега, нека е така но не на всички коли.

                Това кранче спира кръга или прави байпас преди радиаторчето?
                Колега,на нашите хубавици има два и само два начина за спиране и пускане на парното: с клапи,като на моята( антифриза си циркулира свободно) и с кранче,което спира циркулацията в радиаторчето.
                Байпас има само при някои по-стари модели на Форд(поне за тях знам), но доколкото знам никой вече не използва тая система.
                При Алфа не знам за някой от актуалните модели да я има.
                Следоватено си е чист спам и дървена философия да се обсъжда байпаса.
                И при двете действащи системи,изпарителя трябва да е паралелно на парното.За тия без кранче писах защо,а за тия с кранче е ясно,защо е още по-безсмислено!
                Единствения компромис го е посочил колегата Краси Сашков!
                Останалото си е боза.Чистене на радиаторчето и щуцерите му е майката!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Добре бе съгласихте ме но на кой да вярвам при положение че изпарители си се стопля без значение дали съм спрял парното или не.Пак казвам че съм го сложил последователно.
                  Lancia Lybra 1.9 JTD 105

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Наско Покажи съобщение
                    Добре бе съгласихте ме но на кой да вярвам при положение че изпарители си се стопля без значение дали съм спрял парното или не.Пак казвам че съм го сложил последователно.
                    Вярвай на себе си.
                    Просто не спори "Изобщо", щото ако трябва да сме точни няма производител на газови системи който да казва връзвайте последователно. Всички си дават тройници за паралелно връзване. Друг е въпроса, че както каза, има коли с клапи които стават и последователно. Просто много газаджий допускат тая грешка при италианките и примерите за замръзнали изпарители при спряно парно не са един и два.

                    П.П. В кръга на майтапа за да не се стегнеш пак!
                    Относно:- Като ми дойде 155 с клима- да знам как да я правя!
                    155-ци карам от времето когато още си се заглеждал по каките в гимназията. В момента карам 4-тата. На едната съм слагал климатроник щото си нямаше. Една съм сглобил от голо купе -даже без стъкла и инсталация, след такъв удар ,че мотора беше в купето. А колко съм направил на газ -не знам. Не ми е било цел да ги броя. Не казвам ,че всичко ми е ясно, но просто не си уцелил човека на тема 155 на газ.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #25
                      Принципно не се стягам просто споделям на какво съм се натъкнал.Сега теб като газаджия ще те питам нещо което ми е като трън в окото и искам да го оправя.

                      Плочката ми е сложена преди дебитомера и ми се струва че не и е там мястото.Има ли проблем да си купя нова плочка и да я сложа точно преди дроселната клапа?Всички коли с обикновени газови плочката се слага възможно най близо до дроселната клапа (или поне така съм останал в заблуда).Гърми по 1 път в месеца и то ако нещо я изтърва да загасне.
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 105

                      Comment


                      • #26
                        Всички с дебитомер "БОШ" се правят по този начин.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #27
                          Няма проблем да е преместиш,след дебитомера-директно на смукателния колектор. NB!!!!! Тогава трябва да направиш тъй наречения ''баланс'' на изпарителя (не всички модели позволяват това).

                          ---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:17 ----------

                          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                          Всички с дебитомер "БОШ" се правят по този начин.
                          Напълно грешно мислене и изпълнение - въпрос на знание.
                          Нищо лично,професионално погледнато.
                          sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

                          Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

                          Comment


                          • #28
                            Колега този тъй наречен "баланс" на изпарителя как се прави?Изпарителя ми е RENZOMATIC и няма втора врътка за настройка на чувствителноста на мембраните.
                            Lancia Lybra 1.9 JTD 105

                            Comment


                            • #29
                              ''Рензоматика'' на Ланди Груп е вакумен модел за карбуратори и на тоз модел може да се направи баланс ,сменясе капака (но нямаш вече системата за ''почерпка'',сиреч 58 и 11,както е на схемата).
                              Между дебитомера и плочката се поставя маткуч, които влиза в капака 58 на мястото на 11 и по този начин се балансира системата,защото дебитомера създава опредлно подналягане, преди плочката и по тоз начин изпрителя неработи защото е констуиран да работи с атмосфрно протовоналягане.
                              Last edited by krasisashkov; d.m.y г., 19:05.
                              sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

                              Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                                Всички с дебитомер "БОШ" се правят по този начин.
                                Каква е причината?
                                Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                                Comment

                                Working...
                                X