If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Склонен съм да не се съглася с теб след като го изпробвах веднага след като ми каза НЕ!Дали ще вкарва студен или топъл въздух при мен е въпрос на клапи.През радиатора на купето винаги минава топла вода (антифриз).Всъщност има една вероятност която не мога да знам понеже трябва да разглобя за да видя и това е да шунтира кръга преди радиатора (байпас).Извода ми идва от това че без значение дали температурата е LOW или HI изпаритля си се стопля еднакво бързо и е еднакво топъл.
Нямам намерение да чета лекций. Не е лошо да се запознаеш с устройството на водната система. За да улесня малко- кранчето е монтирано директно на вътрешното радиаторче...
Това кранче спира кръга или прави байпас преди радиаторчето?
Не говориме за всички коли.
Обикновено се придържаме към темата и се опитваме да дадем отговор или решение на колегата пуснал темата. Ще те помоля да се придържаш към това изискване. Ако не си компетентен или нямаш конкретно мнение по темата моля те:- не пиши! Става дума за целия форум. Такива са правилата. Само ми отваряш работа да трия после.
П.П. В къщи като затвориш кранчето на радиатора, имаш ли парно? -Нямаш ,щото няма как да циркулира! Е сега си представи ,че срежеш входящата тръба преди крана и монтираш изпарителя. Докато не отвориш и направиш циркулация -няма да се загрее.
И пак бъркаш и то сериозно.В къщи не е добър пример щото там като врътнеш кранчето правиш точно байпас!Относно това кой , колко , къде и как пише мога да ти кажа че интернет и особено форумите са мястото къде можеш да си изкажеш мнението на свобода.Не смятам за за правилно някой да ми забранява да си дам мнението.Можеш да ми изтриеш постовете няма да ти се разсърдя.Все пак след доста обяснения стигнахме все пак до някакдъв извод който за моето превозно средство не важи!Съжалявам че спорих с вас по темата.Един съвет от мен:Когато ти се падне да правиш 155 с климатроник спокойно можеш да го направиш по начина по който ти казах че аз съм го направил.Няма да има проблем!Живи и здрави.
Това кранче спира кръга или прави байпас преди радиаторчето?
Колега,на нашите хубавици има два и само два начина за спиране и пускане на парното: с клапи,като на моята( антифриза си циркулира свободно) и с кранче,което спира циркулацията в радиаторчето.
Байпас има само при някои по-стари модели на Форд(поне за тях знам), но доколкото знам никой вече не използва тая система.
При Алфа не знам за някой от актуалните модели да я има.
Следоватено си е чист спам и дървена философия да се обсъжда байпаса.
И при двете действащи системи,изпарителя трябва да е паралелно на парното.За тия без кранче писах защо,а за тия с кранче е ясно,защо е още по-безсмислено!
Единствения компромис го е посочил колегата Краси Сашков!
Останалото си е боза.Чистене на радиаторчето и щуцерите му е майката!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Добре бе съгласихте ме но на кой да вярвам при положение че изпарители си се стопля без значение дали съм спрял парното или не.Пак казвам че съм го сложил последователно.
Добре бе съгласихте ме но на кой да вярвам при положение че изпарители си се стопля без значение дали съм спрял парното или не.Пак казвам че съм го сложил последователно.
Вярвай на себе си.
Просто не спори "Изобщо", щото ако трябва да сме точни няма производител на газови системи който да казва връзвайте последователно. Всички си дават тройници за паралелно връзване. Друг е въпроса, че както каза, има коли с клапи които стават и последователно. Просто много газаджий допускат тая грешка при италианките и примерите за замръзнали изпарители при спряно парно не са един и два.
П.П. В кръга на майтапа за да не се стегнеш пак!
Относно:- Като ми дойде 155 с клима- да знам как да я правя!
155-ци карам от времето когато още си се заглеждал по каките в гимназията. В момента карам 4-тата. На едната съм слагал климатроник щото си нямаше. Една съм сглобил от голо купе -даже без стъкла и инсталация, след такъв удар ,че мотора беше в купето. А колко съм направил на газ -не знам. Не ми е било цел да ги броя. Не казвам ,че всичко ми е ясно, но просто не си уцелил човека на тема 155 на газ.
Принципно не се стягам просто споделям на какво съм се натъкнал.Сега теб като газаджия ще те питам нещо което ми е като трън в окото и искам да го оправя.
Плочката ми е сложена преди дебитомера и ми се струва че не и е там мястото.Има ли проблем да си купя нова плочка и да я сложа точно преди дроселната клапа?Всички коли с обикновени газови плочката се слага възможно най близо до дроселната клапа (или поне така съм останал в заблуда).Гърми по 1 път в месеца и то ако нещо я изтърва да загасне.
Няма проблем да е преместиш,след дебитомера-директно на смукателния колектор. NB!!!!! Тогава трябва да направиш тъй наречения ''баланс'' на изпарителя (не всички модели позволяват това).
---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:17 ----------
Колега този тъй наречен "баланс" на изпарителя как се прави?Изпарителя ми е RENZOMATIC и няма втора врътка за настройка на чувствителноста на мембраните.
''Рензоматика'' на Ланди Груп е вакумен модел за карбуратори и на тоз модел може да се направи баланс ,сменясе капака (но нямаш вече системата за ''почерпка'',сиреч 58 и 11,както е на схемата).
Между дебитомера и плочката се поставя маткуч, които влиза в капака 58 на мястото на 11 и по този начин се балансира системата,защото дебитомера създава опредлно подналягане, преди плочката и по тоз начин изпрителя неработи защото е констуиран да работи с атмосфрно протовоналягане.
Comment