Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем след зареждане с ГАЗ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем след зареждане с ГАЗ

    Здравейте, колеги
    имам проблем с газовата, който не мога да реша, ще съм ти благодарен ако може да ми дадеш някакви идей. Колата е метални колектори, обикновенна газова с емулатори, изпарител Ловато. Сондата ми е Евросонда "BRC" и от известно време имам следния проблем. Като ми свърши газта в бутилката и заредя на газостанцията колата има затруднения при прехвърлянето от бензин на газ. Паля колата на бензин, форсирам, за да прехвърли на газ и тя заглъхва и гасне. Чак след 4-5 опита така и форсиране на по-високи обороти /ключа е нагласен на 2200 оборота/ прехвърля на газ и не гасне колата. След като веднаж е прехвърлила на газ след зареждане на газстанция, няма никакъв проблем до следващото зареждане и тогава пак. За да не ми гасне и да не форсирам след като заредя, давам ключа на принудително на газ все едно да запали, контактния ключ на контакт докато изключи клапана, после връщам от контакт и пак давам на контакт и така няколко пъти, след което паля на бензин и прехвърлям на газ. Предполагам, щом този проблем го имам след зареждане причината е може би в евросондата, но не съм сигурен. Обясниха ми, че имало някакъв клапан в евросондата, който давал дефекти и трябвало да бъде премахнат, което ми звучи побългаряване. Пробвал съм след зареждане и двата клапана /този на който има газов филтър и клапана на изпарителя цъкат, което ме навежда на мисълта че не е от тях/. Електромагнитния клапа на изпарителя може ли да е от него, или той работи или не. Моля за съвет какво и какви варианти да пробвам и кое може да е, за да се отремонтира и какъв е този клапан с който при зареждане нещо става. 10х предварително.

  • #2
    Това, че чуваш клапаните не означава ,че отварят. Предполагам, че блокира от налягането някой от всичките. За съжаление са така устроени, че им деиства както налягането под котвата ,така и противоналягането отгоре. Възможно е и да езамърсен някой от всичките. Освен клапан на бутилката, има газов клапан и клапан на изпарителя. Това за което говориш трябва да се установи опитно а имено да се види след кой от всичките не тръгва газта. Ти едва ли можеш да се справиш така, че по-добре се обърни към сервиз. Аз лично досега не съм имал ядове със сонда на ВRC.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
      Това, че чуваш клапаните не означава ,че отварят. Предполагам, че блокира от налягането някой от всичките. За съжаление са така устроени, че им деиства както налягането под котвата ,така и противоналягането отгоре. Възможно е и да езамърсен някой от всичките. Освен клапан на бутилката, има газов клапан и клапан на изпарителя. Това за което говориш трябва да се установи опитно а имено да се види след кой от всичките не тръгва газта. Ти едва ли можеш да се справиш така, че по-добре се обърни към сервиз. Аз лично досега не съм имал ядове със сонда на ВRC.
      как да разбера дали бубината на изпарителя е ок, която по принцип се чува как чука като включи на газ ?

      Comment


      • #4
        Днес,след като заредих до горе,и при мене се получи същият проблем. Като откачих тръбичката която влиза в изпарителят и подам директно + на газовият клапан или завъртя на стартер,почва да излиза газ. Възможно ли е да е от бобината на изпарителя. Като и подам директно ток,се чува как цъка газовият клапан,но не и бобината.
        Last edited by Георги Живков; d.m.y г., 19:39.

        Comment


        • #5
          Това "евросонда" защитния клапан от бутилката към изпарителя ли е? Ако е той на мен като ми слагаха уредбата изрично ме питаха дали я искам. Щото след време или при пълно натоварване при мощни автомобили спирала притока на газ и правела и проблеми при замърсяване. И аз им казах да я разкарат.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Това е инерционен изключвател или нещо от сорта.
            Евросонда е такава дето има ел.клапан вграден в нея.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              Мхм... аз нямам такова.
              Last edited by oem; d.m.y г., 21:28.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Мхм... аз нямам такова.
                Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                Това е инерционен изключвател или нещо от сорта.
                Евросонда е такава дето има ел.клапан вграден в нея.

                Никакъв инерционен клапан не е. И двамата говорите за едно и също- Евросонда. Просто "Оем" си го е спестил.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #9
                  Нали? то стои на изхода от бутилката към за на пред към мотора. На мен ми го махнаха щото било та*ак работа. Но не е електрически клапан това. Едно буталце с пружинка. Така изглеждаше.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Но не е електрически клапан това. Едно буталце с пружинка. Така изглеждаше.
                    А клапана как изглежда според теб???

                    Да не би да е -едно метално тяло с пружинка вкарано в една бобинка която създава магнитно поле при подаване на 12 в. и по този начин го отваря?
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #11
                      Незнам. До отзад обаче отива само един кабел за нивомера. Влиза в една бяла буксичка мисля с две крачета. Но трябва да проверя. Може и да ел. клапан. Незнам.

                      Има ли други практики такива да се махат тези клапани? Щото казаджията ме предупреди и ме пита дали да го маха. Каза, че създавало проблем и аз му казах да го маха. Не искам проблеми. Какво е твоето мнение?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        При мен не е правила проблеми евросондата.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #13
                          Мнението ми е, че твоя газаджия си е измил ръцете от последващите неприатности които би му създала въпросната сонда. Така на външен оглед имаш монтирана "Евро сонда" а всъщност не е. Описвал съм разликите в сондите, но съществената е, че новите са снабдени с този клапан на изхода. Така при изключване на контакта спира притока на газ по тръбопровода от бутилката посредством тоя клапан. Идеята е ако има теч по системата напред да излезе само количеството останало в тръбата а не да тече докато свърши газта. Естествено като всяка електро-механична система и там ноже да има засечки и затова са си "вързали" гащите което пък от гледна точка на изискванията не е правилно и може спокойно да доведе и до взимане на лиценза на въпросния сервиз /ако изобщо има такъв/.
                          А бе с други думи:- Българска работа.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #14
                            Ами аз ще ходя скоро да погледне поплавъка, че нещо заяжда когато зареждам малко газ. И може да му кажа да върне клапанчето отново.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Абе може и аз да съм в грешка, ама си мисля че ОЕМ говори за инерционния изключвател... Щото той прави проблем при "по-мощни коли при рязко подаване на газ"
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X