Известие

Collapse
No announcement yet.

колко бързо ви се запушват инжекторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    за всяка уредба е различно и докато не пробваш няма как да разбереш. друг вариант е - даваш контакт и натискаш и задържаш копчето за газта докато ти светне че си на газ и тогава въртиш или пък - даваш контакт и натискаш няколко пъти докато ти светне че си на газ и тогава въртиш. може и да има скрит бутон накъде по ключето. друг вариант е натискаш копчето и тогава даваш контакт, абе пробвай.
    При мен изглежда няма вариант за принудително палене на газ(ГИ BRC).
    Бутона за прехвирляне ми е ключе с две позиции, няма как да бъде задъжан, просто е на позиция бензин или на позиция газ(тук си пали на бенз и като достигне необходимата температура прехвърля на газ). Пробвах и да го превключвам като е на контакт , но без никакъв ефект.
    Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

    Comment


    • #32
      е как да няма, я пробвай да дадеш контакт и после прещракай няколко пъти ключа и виж дали ще светне светодиода на газта.
      точка

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        е как да няма, я пробвай да дадеш контакт и после прещракай няколко пъти ключа и виж дали ще светне светодиода на газта.
        И това пробвах. Щраках, щраках и нищо. Свети си червения диод(като е на газ свети зелено) и това е.
        Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

        Comment


        • #34
          работа при палене

          Колеги:
          Винаги паля на бензин.Докато оборотите паднат под 1000.След това гледам да внигна градуси поне 40.И нямам проблеми до сега на 195000 съм.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
            не знам дали бензина ще направи отлагания за два месеца,но знам че със 100 километра на бенз колата се позакрепи,но след още 50 на газ пак същото,интересно че в началото нямаше дертове започнаха малко след слагането на ламбда контрола,дано да е съвпадение и да не съм объркал нещо че я слагах в много горещ ден
            Здравей колега,
            проверявал ли си скоро филтрите за газта (при мен са 2) и преди чистенето им се случва подобен на твоя проблем. Оправям го като чистя най вече филтъра на газовия клапан. За около 2000-3000км вътре се събира толкова графит, че се чудя как успява да се побере. Приблизително и на око, графита може да напълни една порцеланова чаша за еспресо(малка) почти до половината. Зареждал съм почти на всяка верига или по-малки бензиностанции и на всякъде положението с графита е едно и също.
            Last edited by srt; d.m.y г., 13:15.
            146 1.4Twin Spark 16v 1998

            Comment


            • #36
              Понеже отворих темата заради съмнения за запушени инжектори ,сега след като открих истинската причина да споделя.Филма е бил в гребена на ЕКУ-то, когато слагах ламбда контрола замервах инжекторите със резистора ,който сложих за емулатор и явно съм разширил щипчицата за пина на инжекторите и поради малкия ток който протича при работа на газ се получава някакъв окис или нещо подобно(колкото и невероятно да звучи има такъв ефект ако не ме лъже паметта от часовете по практика)ако сваля и сложа буксата 2-3 пъти и се оправя и няма проблем,ако карам на бенз, но на газ и за 50тина километра вече прави проблеми.След 3 седмици в бг не ми дойде на ум какво го причинява,но в хърватска пропуснах да сложа навреме газ и когато свърши се сетих да махна тоя проклет резистор и да запоя пак проводниците с една запалка,и вече 1000 км няма дертове на газ,дано съм бил от полза.Остана само светещата лампа на таблото при работа на газ ,но вече свикнах.
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                Понеже отворих темата заради съмнения за запушени инжектори ,сега след като открих истинската причина да споделя.Филма е бил в гребена на ЕКУ-то, когато слагах ламбда контрола замервах инжекторите със резистора ,който сложих за емулатор и явно съм разширил щипчицата за пина на инжекторите и поради малкия ток който протича при работа на газ се получава някакъв окис или нещо подобно(колкото и невероятно да звучи има такъв ефект ако не ме лъже паметта от часовете по практика)ако сваля и сложа буксата 2-3 пъти и се оправя и няма проблем,ако карам на бенз, но на газ и за 50тина километра вече прави проблеми.След 3 седмици в бг не ми дойде на ум какво го причинява,но в хърватска пропуснах да сложа навреме газ и когато свърши се сетих да махна тоя проклет резистор и да запоя пак проводниците с една запалка,и вече 1000 км няма дертове на газ,дано съм бил от полза.Остана само светещата лампа на таблото при работа на газ ,но вече свикнах.
                Това го прочетох поне 5 пъти и така и не ми стана ясно какво искаш да кажеш
                Да разбираме ли ,че проблема е бил в някаква връзка/клема ,защото аз така го разбирам ,но несъм сигурен?!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #38
                  това е искал да каже, сложил е резистор когато е на газ да не му свети лампата на таблото. ама на това еку не му пука и е безсмислено.
                  точка

                  Comment


                  • #39
                    да точно това исках да кажа хлабава клейма беше проблема и може би заради намаления ток през инжекторите клеймата се окислява ако е на бензин няма дерт ама на газ си прави окис
                    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                    Comment


                    • #40
                      Да си кажа и аз, при мен се оказа кофти газ, поне така си го обяснявам. След като изразходих бутилката, зареждах все от различни места и вече 1500 км. нямам подобни проблеми.
                      146 1.3 боксер 1996г.
                      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                      Comment

                      Working...
                      X