Известие

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион или обикновенно?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Газов инжекцион или обикновенно?

    Колеги пак се обръщам към вас, но този път с въпрос на който почти си отговарям сам. Искам да ви попитам кое е по добре за алфито Газов инжекцион или обикновенно слагане на газ ? Аз предполагам, че с газов инжекцион е най-добре, но с бащами спорим тука,че почти нямало разлика от обикновнно и инжекциона (щот му предлагали за около 250лв. да ми сложат газ на колата, но инжекцията) като не разбирам реших да попитам вас за малко повече информация.
    Alfa Romeo 146 1.6 T.Spark 16V 120hp 98г. R.I.P.
    Alfa Romeo 145 2.0 QV - New

  • #2
    Има разлика между газов инжекцион и газова уредба за автомобил пълен инжекцион.С газовия инжекцион разхода на колата почти не се променя,както се запазва и динамиката на движение на газ и на бензин.А за 250 лв. най-вероятно предлагат най-обикновена газова.
    "la passione a la macchina" ..Alfa Romeo не е просто автомобил.. тя е чувство

    Comment


    • #3
      Естествено е, че газовия инжекцион е по-добрия вариант, или по-точно по-малко вредния. Но за 250лв няма да ти дадат и да се снимаш с него...поне 800лв струва и си заслужава само ако караш повечко!
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
      BMW 328i

      Comment


      • #4
        Газов инжекцион е коренно различна система, включваща ЕКУ за управление впръскването на газта. Цена на читав такъв няма да намериш под 1100 лева, а за 250 лева ще ти сложат едно мини Хирошима или мини Нагазаки - избери си кое.Дори обикновените газови уредби са 2 до 3 пъти по-скъпи от обявената цена. Винаги ще има разлика във вървежа на колата при газ и бензин, но при скъпата система разликите са сведени до минимум. С обикновената "газова" със сигурност ще си имаш ядове, все пак си 16 клапанова Алфа.
        Arena Coast Customs

        Comment


        • #5
          Kesh, аз съм на обикновено газово от три години и нямам никакви проблеми.... а за вървене, само ще спомена, че съм от Смолян и ги късам по баирите..........
          Със същия двигател съм....като се качи да се вози някакъв голфаджия само се шашка....
          Last edited by toto99; d.m.y г., 12:00.
          Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

          Comment


          • #6
            То е ясно, че за 250лв. дори обикновенна газова да е ще е някоя бомба с закъснител, но просто мисълта ми е ще има ли проблеми ако е на обикновенна газова или с газов инжекцион. Защото искам да си сложа газ на колата, но също така искам и да няма проблеми. Да не стане така да сложа газовата и да се прецака нещо Енджина
            Alfa Romeo 146 1.6 T.Spark 16V 120hp 98г. R.I.P.
            Alfa Romeo 145 2.0 QV - New

            Comment


            • #7
              Което и от двете за сложиш няма да сбъркаш,въпроса е тоя който ти слага АГУ-то да разбира какво прави а за пловдивския регион не съм чувал за някои който да ги усеща тия неща.Аз съм със обикновенна газ и няма ядове.
              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

              Comment


              • #8
                При обикновената газова има вариант при гърмене да ти отнесе дебитомера. Аз като ходих да слагам моята мислех да слагам обикновена, но след като на няколко места газаджиите ми казаха, че няма проблем да ми сложат обикновена, но на моя отговорност. При наличието, че колата върви много по-добре с ГИ. По-малък разход на гориво, спрямо обикновената и не голямата разлика в цените си сложих български ГИ. При ГИ поне малко се поддържа и бензиновата система, докато при обикновената има опасност след време да е занемариш като караш само на газ. Наскоро се натъкнах на случай как един голфаджия си беше свалил бензиновата помпа.
                Все пак избора е твой
                Alfa Romeo 146 1.4Junior; Alpine 113BT; Hertz
                sigpic

                Comment


                • #9
                  То на пежото даже и резервоара бях свалил ,че с годините каране на газ и то без никакви ядове(пали си зиме и лете на газ без ядове никакви) взе че изгни и почти само си падна..За мен лично е най-важен монтажа..тогава газовата си беше цифра ,а на пежака с 2-ра ръка газово и не съм имал проблем.. ..блаженни години газта беше 50 стинки.......
                  пп.Даже и винтила за бенза бях откачил да го няма там.
                  "la passione a la macchina" ..Alfa Romeo не е просто автомобил.. тя е чувство

                  Comment


                  • #10
                    Колега, има цял раздел Алфи на газ - писано е доста по темата, поразрови и си решавай!
                    Аз съм с 'обикновена' АГУ - никакви проблеми, но съм с боксер
                    166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                    x145 1.6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от splendor Покажи съобщение
                      ...при обикновената има опасност след време да е занемариш като караш само на газ...
                      Това не е съвсем вярно.

                      Колега Кеш, "обикновените" газови уредби пак са два вида, единият от които е съвсем обикновен. Този вид съм го слагал навремето на кола с карбуратор и вероятно него ти предлагат за 250 лв (навремето беше 380 лв). Другият вид е такъв, който се слага на коли с инжекцион - такъв имам от 5 години на Дедрата от подписа и е "желязо". Той обаче преди 5 г. струваше към 600 лв. Основната разлика е, че първият е с ЦК ключе за газ/бензин, което ти си цъкаш и ако решиш или забравиш, можеш да палиш директно на газ, което не е добре за мотора; вторият има температурен датчик и датчик за оборотите и при него палиш винаги на бензин, а след достигане на определене температура (което се индикира с ламБичка) И след вдигане на определени обороти (настройват се, обикновено 2-2500), автоматично преминава на газ. Този вариант ще работи, нямаш никакви проблеми и е добър, ако искаш да спестиш пари. Проблемът е, че разликата в мощността е чувствителна, както казаха колегите по-горе. Ако искаш да караш на газ и да е бегачка, ще ти трябва газов инжекцион, който е едни други пари.

                      Независимо какво избереш да слагаш, много е важно да избереш читава марка! Дали е "бомба със закъснител" не зависи от обикновена или необикновена, а зависи от добра и качествена марка. Двете уредби, които съм ползвал и споменавам по-горе са чисто нови Ловато и знам, че са перфектни. Не знам нищо за българските газови инжекциони, които споменава колегата, но като питаш двама-трима газаджии ще си съставиш мнение и ще решиш. Важното е да е читава марка, препоръчана от няколко различни газаджии.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение

                        Независимо какво избереш да слагаш, много е важно да избереш читава марка! Дали е "бомба със закъснител" не зависи от обикновена или необикновена, а зависи от добра и качествена марка. Двете уредби, които съм ползвал и споменавам по-горе са чисто нови Ловато и знам, че са перфектни. Не знам нищо за българските газови инжекциони, които споменава колегата, но като питаш двама-трима газаджии ще си съставиш мнение и ще решиш. Важното е да е читава марка, препоръчана от няколко различни газаджии.
                        Няма едрова цена 280лв. за нормална уредба.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #13
                          За сега реших, че ще слагам инжекцион по-добрър вариант ми се струва. Поне като ще се прави да е както трябва
                          Alfa Romeo 146 1.6 T.Spark 16V 120hp 98г. R.I.P.
                          Alfa Romeo 145 2.0 QV - New

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kesh Покажи съобщение
                            За сега реших, че ще слагам инжекцион по-добрър вариант ми се струва. Поне като ще се прави да е както трябва
                            Аз съм с обикновена АГУ и за сега нямам никакви проблеми! Според мен няма смисъл на кола за 1500-2000лв.да слагаш ГИ за 1000 и + лв! Ти си решаваш все пак. Поздрави!!
                            Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                            Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                            Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                            Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                            Comment


                            • #15
                              Ако не си с метален колектор, инжекциона е просто задължителен, освен ако не си носиш резервен, както и съответния инструмент.
                              Ако ти хващат малко ръцете и имаш един мотор с по-примитивна електроника, както и да не е много претенциозен, можеш в рамките на 100-150 лева да си зглобиш доста прилична газова, но при тебе не е така.
                              Има няколко ентусиасти с обикновена газова на ТС, но последния едвам се прибра.
                              С газта шега не бива!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X