Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дюзи за VIALLE LPi

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за дюзи за VIALLE LPi

    Здравейте колеги

    Карам СААБ с въпросната газова уредба. Имам "малък" проблем с течащи дюзи - трудно палене след по-дълъг престой и тресене при подаване на повечко газ.
    Преди около година пак го имах този проблем и ходих в "Autodix". Там ми казаха че дюзите ми са много зле но ми ги почистиха и колата тръгна перфектно но след около седмица пак започна трудно да пали а от известно време насам започна и да тресе и да не върви. Започнах да търся дюзи за да ги сменя. Моите се оказаха жълти V12... и тук започна моето колебание.
    Поразрових се и се оказа че жълтите са с най-малък дебит - слагат се на доста по-малолитражни коли а моята е 2.0 турбо. Това което успях да намеря за цветовете на дюзите е:

    Yellow - V12
    Purple - V15
    Brown - V17
    White - V20
    Dark Brown - V28

    В сайта на VIALLE пише че на моя СААБ се слагат дюзи V20, което е далеч от V12.
    Възможно е някъде да са ми подменили дюзите... но:

    Въпросите ми са:
    Как е вървяла тая кола с жълтите дюзи?
    Какво ще стане ако сложа комплект дюзи с по-голям дебит? Дали ще се наложи препрограмиране на компа?

  • #2
    Ами моите са кафяви (2 литра, 106 kW), затова едва ли твоите трябва да са по-малки. Освен ако не си 6 цилиндъра. Вероятно по колата има лепенка, на която пише и размера на дюзите. И ако си е била с правилните дюзи някога, няма какво да програмираш (а и едва ли е възможно). За тресенето - сигурно ли е, че дюзите са виновни и този път? Да няма проблеми с налягането на помпата вече?
    И ако не е тайна - може ли да напишеш модела на Сааб-а и кода на мотора?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Благодаря за бързия отговор

      С 4 цилиндъра съм.... Трябва да потърся тази лепенка. Случайно да знаеш къде обикновено я слагат?
      Признаците са абсолютно същите като преди една година. Тогава в Аутодикс ми правиха диагностика и казаха че помпата е супер - "имала налягане да те утрепе". Сега не съм ходил но това че трудно пали и че тресе ме навежда на мисълта за дюзите.
      А има и нещо друго... винаги е харчела повече отколкото на бензин - около 20-30 %. Сега, откакто започна и да тресе харчи дори и повече - 40 до 50%
      Но не успях да засека разхода в седмицата в която всичко си работеше перфектно и дори си палеше от раз. Този повишен разход също ме кара да си мисля за дюзите.

      Ето това излезе от VIN декодера:
      Product line: SAAB 9-5
      Body type: 5-door Wagon
      Gear box: 5-Speed Manual
      Engine type: B205E LPT, 150 hp
      Model year: 1999

      Comment


      • #4
        При мен лепенката е в моторния отсек. И вярно за всички турбомотори на Сааб дюзите ги дават V20. Само не знам откъде ще намериш дюзи на добра цена и прилично работещи.

        Ето ти файлче, има снимки кое къде е...
        Attached Files
        Last edited by didod; d.m.y г., 15:17.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          Това, че преди време е било всичко наред с помпата изобщо не е миродавно.
          Това, че си с тея дюзи също не е кой знае каква трагедия защото компа при настройката компенсира времената. Иначе спокойно /ако толкова те притеснява/ можеш да сложиш 17-ки кафяви.
          Само дето цените са им колкото колата...
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #6
            Много ти благодаря за файлчето!
            Ще трябва да черпя някой ден. И то с радост бих си побъбрил на по биричка с някой който има представа от тия уредби.
            Днес един колега ми предложи неговите дюзи - от Пежо 406 - V15. Той си е свалил уредбата щото му е писнало от ремонти на помпата.. та ми ги подарява ако намеря начин да му запуша дупките. Увери ме че не е имал никакви проблеми с теч на дюзите.
            Случайно да имате представа с какво може да се запушат дупките? Предполагам че може с някакъв болт и евентуално дифтунга. Лошото е че никога не съм виждал какво представляват дюзите наживо щото при мен е на много терсене място. Хм.. дори и ако знаете някой човек който ще се наеме да го направи това..?
            Last edited by aceof; d.m.y г., 16:02.

            Comment


            • #7
              Ето още едно файлче с колектора и дюзите...

              Иначе стигне ли се до купуване, най-добре точните дюзи. Последно като проверявах, бяха по 98 евро. Не съм гледал ценовата листа май за тази година, а и тук не ми дава да я отворя. Колкото до бъбренето и биричката - аз също бих се радвал, само дето съм разбиращ на ниво просто юзърче.

              Сега у нас отворих ценовата листа - 102.37 евро за дюза. Без ДДС.
              Attached Files
              Last edited by didod; d.m.y г., 22:20. Основание: допълнение
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Хм.. до купуване на нови дюзи едва ли ще опра, но знае ли се... Ще трябва цял комплект а на тия цени... и то без ддс
                Откъде ги намираш тия ценни-безценни файлчета!?
                Като го разглеждах последното файлче ми направи впечатление че се споменава Loctite... това значи ли че държача на дюзите е залепен с лепило!?!? Няма ли начин да се запушат тези дупки по някакъв безболезнен начин?

                Comment


                • #9
                  Имам достъп до един друг сайт на Виале и там си ги има всичките неща. Дупките вероятно могат да се запушат с подходяща ламаринка - или да се завари или да се залепи (според материала на колекторите).
                  И м/у другото те пращат с UPS - 60 евро доставката от Холандия.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Ясно...
                    Май ще трябва да питам KAVALISTA как си е запушил дупките

                    Comment


                    • #11
                      С трудово обучение...
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #12
                        за дупките на колектора става дума нали,като ми го свалиха преди да сложат новата газова ходих на заварка на цветни метали ако не се лъжа това е чугун,даваш я на майстора и той направо ти пълни дупката със заварка и става 6 точки ако има нещо звънкай за подробности

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                          С трудово обучение...
                          Хм.. абе то и аз си мислех че мога добре да запушвам дупки ама явно тия нещо ще ми се опънат...

                          Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                          за дупките на колектора става дума нали...
                          Точно за тях става въпрос... Не знам как ще реагира моя колега, който не стига че ми подарява дюзите си ами и ще му заварявам колектора. Може би ще е по-просто да му намеря колектор втора употреба...

                          Comment


                          • #14
                            Здравейте колеги!
                            Карам Мицубиши Галант 2.0i със същата газова уредба, но за съжаление две от дюзите ми са запушени и не могат да се оправят. Модела им е Vialle 17.
                            Дали някои има за продажба две такива????
                            Днес познати ми се обадиха да ми кажат че без проблем ще станат и дюзи VIALLE 15. Това възможно ли е да стане без много главоболия?
                            Извинявам се за въпросите, но това ми е първата кола на газ и определено не ми тръгна добре с нея.

                            Comment


                            • #15
                              не е от колата просто тази газова не е направена за нашта газ и аз имах такава и след 1 година мъки я продадох и си взех друга

                              Comment

                              Working...
                              X