Известие

Collapse
No announcement yet.

Маслен клапан и газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Маслен клапан и газ

    Искам да обсъдим един проблем който имам с една Алфа 164 2.0 Т.S.
    В точно определен момент (определено натоварване и 1500-1700 оборота) колата прекъсва неописуемо на газ.На бензин в същия режим няма проблем.
    Гарантирам, че няма неработещи части от газовата уредба и че колата е настроена както трябва.
    Съмнението ми е следното:
    ако изключа масления клапан(метален ,с три дупки на него,мести се нагоре-надолу), който мести разпределителния вал на всмукателните клапани това прекъсване изчезва.
    По самия клапан се забелязва износване.
    До колкото ми е известно този клапан сработва около конкретните обороти.И понеже прекъсването е свързано с натоварването на двигателя(респективно налягането на маслото) имам чувството , че този клапан(понеже износването му е отстрани) пропуска масло и ту мести вала напред ту назад.
    Мнения?

  • #2
    И при мен понякога се появява такъв проблем така,че ще ми е лябопитно неговото решаване.
    Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

    Comment


    • #3
      Някой?Нещо?
      Или въпроса е много сложен?

      Comment


      • #4
        Сложен е. Интересно защо вариатора ще влияе толкова на работата само на газ. На газанализатор в този момент какво показва? Преполагам с обикновена газова е колата?
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          аз не претендирам да съм разбирач,но нали изпарителя определя количеството на газта по вакуума в колектора и при изместването на всмукателния вал вакуума да се променя и изпарителя да дави или да обеднява,затова да прекъсва
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #6
            Колата е с газов инжекцион,не се забелязват промени в налягането в колектора.Изпарителя е вързан с налягането в колектора.Проблема не е свързан с количеството гориво.
            Това клапанче влияе на вала на входящите клапани.
            Мести напред назад вала с няколко градуса( при ланчиа му викат VIS) .
            Моята логика е следната - това клапанче като пропуска масло не от където трябва мести вала не както трябва (ту го пуска на пред ту го връща назад). Не съм обърнал внимание дали има датчик за положенитео на разпределителни вал, ама си мисли че в този момент центровката не е удачна за газта.
            Само дето по не можах да измисля начин как да видя какво прави бенз. комп в този момент.
            Това нещо се усеща между 1500-1700 оборота с малко натоварване (между 400-450 мбар. в колектора.)
            Мн специвичен момент но се оказва че в градски условия е много важен

            Comment


            • #7
              колега visa е клапата в колектора която удължава и намаля входящия колектор.Според мотора тя отваря на различнни обороти и може и тя да бърка нещо работата,но защо само на твоята
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #8
                Не, не говоря за клапата къс/дълъг колектор.
                Този маслен клапан стои между 1 и 2 бенз. инжектор.

                Comment


                • #9
                  значи говорим за вариатора,но до сега никой не се е оплакал от влошена работа на газ от него,затова имах вредвид да не е някаква съвкупност от фактори
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #10
                    Единственото с което съм се сблъсквал от този клапан беше:
                    - Скъсана гарнитура на смукателни колектори точно между изхода на маслената магистрала на клапана и цилиндъра. Ситуацията беше обаче следната.
                    При рязко натоварване клапана отваря /около2500 об./ да пусне масло към вариатора и вместо натам го набива директно в 1 цилиндър. Естествено колата забива муцуна и почва да пуши адски.
                    Това в твоя случай не е миродавно защото казваш, че всичко е наред. Иначе не съм чувал някога някой да се е оплаквал от този клапан, затова и не взимам мнение по питането ти.
                    Принципно нищо не ти пречи да го откачиш и да пробваш. Нищо няма да и стане на колата. Въпреки, че адски много се съмнявам изобщо да е оттам проблема.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #11
                      Въобще ако е от клапана, при изключване не би трябвало да се усеща разлика. Той тогава не работи.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        При изключен клапан няма никакъв проблем.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Skunkmstr Покажи съобщение
                          При изключен клапан няма никакъв проблем.
                          Ми резни го да не работи като си на газ. През едно реле. Ако не бъркам плюса му беше през релето на бензиновата помпа.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #14
                            Вариант е , но не и решение.
                            Ако смятате че може при износване на върпосния елемент да създава такива проблеми, да го сменям и да пиша какво е станало?

                            Comment


                            • #15
                              Ако искаш някой друг да вземе решение аз поемам вината.
                              Сменяй го!
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment

                              Working...
                              X