Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към robygas - дюзи на колекторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос към robygas - дюзи на колекторите

    Здравейте колеги!
    От около месец съм с 156 V6. Средно ми харчи около 11-14л в зависимост от настъпването - идеално, но при 450км на седмица си е самоубийство на бензин. Та, решил съм се за ГИ и се чудя дали за моя мотор ще е възможно инжекторите да се закачат твърдо към колекторите - без никакви маркучи.
    Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
    Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
    Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
    Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

  • #2
    Нямям идея как си мислиш, че може да се получи това с газовите дюзи на пазара.
    Това е последната която правих-166, 3.0, V6. Не си представям какво искаш да направиш?!
    Attached Files
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Благодаря, че се ангажираш! Много е спретнат монтажа. Ако не си го виждал мотора може и да се почудиш къде му е газовата на тоя мотор! А аз затова питам, щото нищо не знам.
      Четох някъде тук във форума, че колкото са по-къси маркучлетата между инжектора и колектора, толкова по-добре ще работи съответния двигател с ГИ. Предполагам, че като се премахнат маркучите съвсем ще е идеално. Дори не съм разглеждал от какъв материал са хромираните колектори, но ако са метални, а дюзите ми изглеждат месингови, тогава е въпрос на 10 мин. с оксижена и малко сребърен припой. (Професионална деформация - sorry)
      А единични дюзи гледах в сайта на RAIL - IG3 Horizon, май са бързи достатъчно. Имаш ли някакви впечатления от тях?
      Last edited by ldv6; d.m.y г., 20:03.
      Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
      Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
      Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
      Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

      Comment


      • #4
        Няма как да се получи това дето го мислиш. Тук става дума да не са по-дълги от 30см. а не да са забодени в колекторите. Те реално са в колекторите, но ползват гъвкава връзка м/у рейката с газовите дюзи и щуцерите в колектора.
        Другото е, че точно на тази кола дето е на снимката не са дупчени никелираните тръби. Това за което говориш по принцип може да се направи, но ще е грозно, трудоемко при ремонт и поне според мен безмислено.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Има логика... Благодаря!
          Аз наистина малко трудно се ориентирам в твоя монтаж. Това отпред трябва да са 2бр. тройки рейки, само че не ми приличат на нищо познато. А за инжекторите още се чудя за тия Horizon
          Last edited by ldv6; d.m.y г., 00:08.
          Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
          Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
          Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
          Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

          Comment


          • #6
            Е то при тая кола освен рейките друго не се вижда. Инжекторите са MATRIX ,но не са разпостранени поради високата им стойност. Ето ти още една снимка на която си личи къде е дупчено и се виждат щуцерите в колекторите.
            Attached Files
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #7
              Е, сега вече ми е ясно. Много благодаря!

              Сега ми остава само да пусна лотарията кой ще ми сложи ГИ, как точно и какъв.
              Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
              Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
              Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
              Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                Е, сега вече ми е ясно. Много благодаря!

                Сега ми остава само да пусна лотарията кой ще ми сложи ГИ, как точно и какъв.
                Ако ти се играе лотария, пробвай се...Ако искаш някой да се пробва на Алфата ти...

                Ако залагаш на сигурно...май знаеш вече кой е човека...
                Last edited by svetlastf; d.m.y г., 22:49. Основание: .
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Ами то проблемите, както много от вас знаете, не са един и два.
                  Бях си харесал Tartarini, даже ходих на място два пъти (просто ми е на път към работата) и бях втрещен направо. Собственика на "Ваас" не дава никаква информация - нито какви са им дюзите, нито до колко kW му е изпарителя, нищо. Всичко това било "сервизна информация". Аз един вид не трябвало да знам какво ще ми прави той на моята кола. На сайта италианския те си рекламират хората и едностепенен и двустепенен редуктор и питах каква е разликата, ама той не беше и чувал. ГИ им бил добър, но тоя се опитва със всички сили да ме откаже от желанието да му снеса към 2000лв. Почти е успял засега!
                  Пробвах се при Фобос, но там пък има друго. На сайта е обявена промоция - безлихвен лизинг до 31,01,2011. Ходих вчера, огледаха колата и ми съобщиха, че това било само за Плевен и София. На сайта ограничения няма (поне до снощи нямаше), ама не можело. То това беше поне 50% от мотивацията ми за техния ГИ, ама и те нещо не ми искат парите явно.
                  Та, лотария си е - все някой ще го направи в Пловдив пустия монтаж. Засега не ми се ходи другаде.
                  Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                  Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                  Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                  Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                  Comment

                  Working...
                  X