Известие

Collapse
No announcement yet.

Спешна консултация?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спешна консултация?

    Днес установих, че се е появил проблем с ГИ Бигас, когато колата работи на гас на място двигателя леко притриса и работи неравномерно. Отидох при единственият майстор в Пловдив, който ремонтира тази марка ГИ и той закачи колата на лаптопа, коригира някои стойности, но неравномерната работа си остана. Другите проблеми, като прехвърлянето на бензин при рязко форсиране на двигателя вече го няма, коригирахме и температурата от 30* на 40* вече обръща на бензин, за претрисането ми даде следното обяснение, газовата е вече на над 2000 часа което се равнява на около 100к км., това и според мен е толкова, но за това време дюзите се износвали и работата им се влошавала, майстора ми предложи- рециклаж на старите за 120 лева или 200 лева за нови RAIL. Оригиналните ми са Biagiotti FAST. Какво мислите по въпроса. Предполагам, че колегата Роби ще бъде най-много информиран и когото също моля за съвет.
    Last edited by BLUE1; d.m.y г., 19:34.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

  • #2
    Жалко, че няма помощ. До колкото четох и разбрах от интернет , леко се опитват да ме минат. Сега се надявам като са бърникали по компютъра на ГИ да не са прецакали нещо. Явно ще търся друг майстор. Благодаря на тридесетимата колеги прочели поста ми.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
      Днес установих, че се е появил проблем с ГИ Бигас, когато колата работи на гас на място двигателя леко притриса и работи неравномерно. Отидох при единственият майстор в Пловдив, който ремонтира тази марка ГИ и той закачи колата на лаптопа, коригира някои стойности, но неравномерната работа си остана. Другите проблеми, като прехвърлянето на бензин при рязко форсиране на двигателя вече го няма, коригирахме и температурата от 30* на 40* вече обръща на бензин, за претрисането ми даде следното обяснение, газовата е вече на над 2000 часа което се равнява на около 100к км., това и според мен е толкова, но за това време дюзите се износвали и работата им се влошавала, майстора ми предложи- рециклаж на старите за 120 лева или 200 лева за нови RAIL. Оригиналните ми са Biagiotti FAST. Какво мислите по въпроса. Предполагам, че колегата Роби ще бъде най-много информиран и когото също моля за съвет.
      Ако на бензин работи нормално а на газ претриса може да иска настройка при мен лятото беше по подобен начин и сместа на празен ход беше много бедна, след регулировка е като на бензин.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
        Жалко, че няма помощ. До колкото четох и разбрах от интернет , леко се опитват да ме минат. Сега се надявам като са бърникали по компютъра на ГИ да не са прецакали нещо. Явно ще търся друг майстор. Благодаря на тридесетимата колеги прочели поста ми.
        Що не си уговориш една разходка до София...
        Alfa Romeo 1.8 TS `98
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ся...нали се сещаш, че не спя с компа...
          Притрисането на празен ход е от това дето са ти казали- Ремонт на рейката.
          По компа няма какво да прецакат. Моето мнение е да си ремонтираш твойте си дюзи.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #6
            Така и направих, ремонтираха рейката- смениха О пръстените и едното реле, ефекта беше никакъв, но взеха 120 лева, мъдрото им мнение е, че имам проблем в запалването или въздуха.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #7
              Възможно ли е свещите Денсо Иридиум да са сдали багажа след 55000 километра?
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • #8
                Абсолютно да.
                Реално в упътването им е заложен пробег от 30000 мили. А пък съвсем реално започват да свършват още към 40000 км.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Благодаря за помощта.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #10
                    Допълвам казаното от колегата, че иридиевите свещи имат доста по-къс живот от другите и не знам дали от тях ти е проблема, но със сигурност е добре да ги смениш щом са на 55К

                    Comment


                    • #11
                      Още не съм ги сменил, но ми прави впечатление, че докато двигателя е студен работи нормално на газ, но достигне ли оптималната си температура лекичко претриса на празен ход, иначе при движение нищо не се усеща. За съжаление от детските настройки на компа на ГИ, рязко се появи едно забиване между 2000 и 2100 оборота и колкото и да я форсирам на газ няма изключване, а бе не ги бива майсторите. Сега колата ми върви на газ докато почне да гасне и едва тогава обръща на бензин.....
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #12
                        А що не отидеш да ти настроят ГИ-то на загрял мотор? Газовите филтри кога ги сменя?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Е, те го настройваха цял ден, сигурно изгориха 10 литра газ, а филтрите са нови.

                          P.S. Преди малко на газ тотално се скапа работата на двигателя, промяна в режим на бензин няма. Омръзна ми от "майстори".
                          Last edited by BLUE1; d.m.y г., 17:47.
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment

                          Working...
                          X