Днес установих, че се е появил проблем с ГИ Бигас, когато колата работи на гас на място двигателя леко притриса и работи неравномерно. Отидох при единственият майстор в Пловдив, който ремонтира тази марка ГИ и той закачи колата на лаптопа, коригира някои стойности, но неравномерната работа си остана. Другите проблеми, като прехвърлянето на бензин при рязко форсиране на двигателя вече го няма, коригирахме и температурата от 30* на 40* вече обръща на бензин, за претрисането ми даде следното обяснение, газовата е вече на над 2000 часа което се равнява на около 100к км., това и според мен е толкова, но за това време дюзите се износвали и работата им се влошавала, майстора ми предложи- рециклаж на старите за 120 лева или 200 лева за нови RAIL. Оригиналните ми са Biagiotti FAST. Какво мислите по въпроса. Предполагам, че колегата Роби ще бъде най-много информиран и когото също моля за съвет.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спешна консултация?
Collapse
X
-
Жалко, че няма помощ. До колкото четох и разбрах от интернет , леко се опитват да ме минат. Сега се надявам като са бърникали по компютъра на ГИ да не са прецакали нещо. Явно ще търся друг майстор. Благодаря на тридесетимата колеги прочели поста ми.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеДнес установих, че се е появил проблем с ГИ Бигас, когато колата работи на гас на място двигателя леко притриса и работи неравномерно. Отидох при единственият майстор в Пловдив, който ремонтира тази марка ГИ и той закачи колата на лаптопа, коригира някои стойности, но неравномерната работа си остана. Другите проблеми, като прехвърлянето на бензин при рязко форсиране на двигателя вече го няма, коригирахме и температурата от 30* на 40* вече обръща на бензин, за претрисането ми даде следното обяснение, газовата е вече на над 2000 часа което се равнява на около 100к км., това и според мен е толкова, но за това време дюзите се износвали и работата им се влошавала, майстора ми предложи- рециклаж на старите за 120 лева или 200 лева за нови RAIL. Оригиналните ми са Biagiotti FAST. Какво мислите по въпроса. Предполагам, че колегата Роби ще бъде най-много информиран и когото също моля за съвет.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеЖалко, че няма помощ. До колкото четох и разбрах от интернет , леко се опитват да ме минат. Сега се надявам като са бърникали по компютъра на ГИ да не са прецакали нещо. Явно ще търся друг майстор. Благодаря на тридесетимата колеги прочели поста ми.Alfa Romeo 1.8 TS `98
sigpic
Comment
-
Ся...нали се сещаш, че не спя с компа...
Притрисането на празен ход е от това дето са ти казали- Ремонт на рейката.
По компа няма какво да прецакат. Моето мнение е да си ремонтираш твойте си дюзи.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Още не съм ги сменил, но ми прави впечатление, че докато двигателя е студен работи нормално на газ, но достигне ли оптималната си температура лекичко претриса на празен ход, иначе при движение нищо не се усеща. За съжаление от детските настройки на компа на ГИ, рязко се появи едно забиване между 2000 и 2100 оборота и колкото и да я форсирам на газ няма изключване, а бе не ги бива майсторите. Сега колата ми върви на газ докато почне да гасне и едва тогава обръща на бензин.....SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
А що не отидеш да ти настроят ГИ-то на загрял мотор? Газовите филтри кога ги сменя?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Comment