Известие

Collapse
No announcement yet.

ГИ първо зареждане - първи проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ГИ първо зареждане - първи проблем

    Здравейте, колеги!
    От няколко дни съм вече с ГИ Landi Renzo. За 4-5 дни прекарах около 20л газ без проблеми. Снощи напълних за пръв път бутилката догоре и на 10-тия км ключа се разпищя като да е свършила газта и превключи на бензин. На обороти на място си работи на газ, но в движение прехвърля на бензин през 200-300 метра. На мен ми звучи като запушване с разни бльоджи. Тъпото е, че зареждам 2 други коли с обикновени уредби от там предимно вече 4 години и никога не е имало проблем с качеството на газта или с боклуци в нея.
    Та, въпросът ми е дали филтрите на ГИ и в частност на Landi Renzo са толкова фини и се запушват на всеки 30 км или съм си заредил (и платил) 40л от нещо дето не е нито пропан, нито бутан точно на новата газова?
    Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
    Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
    Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
    Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

  • #2
    Почти е сигурно, че проблема не е във филтрите.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Благодаря за бързия отговор!
      Ходих да я припаля междувременно и май пищи и святка като на грешка, а не като на свършила газ. Ще се закачам на диагностиката още утре. Още веднъж благодаря!
      Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
      Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
      Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
      Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

      Comment


      • #4
        Има ли развитие по проблемът.. Аз имах подобен проблем с ГИ и при мене проблемът беше от изпарителя(не беше сложен както трябва и замръзваше)
        Alfa Romeo 156 04" 2.4 20v M-Jet Progression

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Pandev Покажи съобщение
          Има ли развитие по проблемът.. Аз имах подобен проблем с ГИ и при мене проблемът беше от изпарителя(не беше сложен както трябва и замръзваше)

          Значи проблема не е в изпарителя а в тоя дето го е монтирал
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #6
            Ами закачиха я на компа и излезе като грешка "ниско налягане на газа". Намалиха с няколко % прага, под който пищи и казаха да не зареждам повече на същата газстанция. Вече може да се кара нормално колата. Не знам какво ще стане при 6500 - 7000 оборота, но мога да я изгоря тази бутилка със спокойно каране до 3500 - 4000 оборота. После като напълня от другаде ще видим какво ще стане.
            Last edited by ldv6; d.m.y г., 18:05.
            Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
            Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
            Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
            Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

            Comment


            • #7
              Нещо не ми се струват читави тия обяснения...
              Може ли да смесят газа с нещо (за да лъжат с количеството) дето да прецаква работата..?
              Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 17:30.

              Comment


              • #8
                Комай ми се чини гачи може. То пропан-бутана с дестилация от нефт се прави, т.е. може и някакви други фракции да претакат покрай пропана и бутана. Като нищо сигурно в Лукойл рафинерията в командната зала има бележка:

                "Допустими гадости в газта до 5%, подпис и печат от Управителя".

                Сега че оператора гледал на другата страна и попретакал малко повече керосин или мазутец в нафтата, газ светилна в бензина или кой знае какво в пропан-бутана кой ти го брои. А, и процентно съотношение пропан към бутан - май слагат когато от което имат.
                А и може да има разслояване в цистерната - не е ясна тая работа. всичко е вятър и мъгла...
                Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                Comment

                Working...
                X