Известие

Collapse
No announcement yet.

Изключване на бензиновата помпа?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изключване на бензиновата помпа?

    Колеги, някой може ли да сподели читав вариант за изключване на БП при каране на газ, без да трябва да се натискат копчета и т.н. т.е. автоматично?
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

  • #2
    За ГИ само ако има възможност софтуера.
    За обикновените у-би с едно реле.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Моя ГИ е Omegas и е над 5 годишен едва ли има такива екстри, няма ли някакъв друг вариант?
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Допълнително ръчно копче...цък-цък!
        Омегаз, изобщо Ит. марки и хората по света не мислят за такива неща.
        Напоследък Българските у-би го имат добавено като функция точно за да отговорят на желанието на клиентите си.
        Проблема е, че няма от къде да вземеш сигнал за спирането и пускането на помпата и това да става автоматично.

        Има некви идей за електроника която да се добавя ама не си спомням някой да се е заиграл толкова, че да го прави. Това е оправдано единствено и само ако някоя бензинова дюза "пикае" и прави проблем докато си на газ. Иначе не виждам смисъл от това упражнение. Даже и в такава ситуация е по-добре да се оправи дюзата.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Допълнително ръчно копче...цък-цък!
          Омегаз, изобщо Ит. марки и хората по света не мислят за такива неща.
          Напоследък Българските у-би го имат добавено като функция точно за да отговорят на желанието на клиентите си.
          Проблема е, че няма от къде да вземеш сигнал за спирането и пускането на помпата и това да става автоматично.

          Има некви идей за електроника която да се добавя ама не си спомням някой да се е заиграл толкова, че да го прави. Това е оправдано единствено и само ако някоя бензинова дюза "пикае" и прави проблем докато си на газ. Иначе не виждам смисъл от това упражнение. Даже и в такава ситуация е по-добре да се оправи дюзата.
          Неможе ли да се добави едно реле (с нормално затворени контакти) което да се управлява от газовия клапан!?Като се подаде напрежение на същия релето да прекъсва бензиновата помпа!? Невиждам причина да не заработи това...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Не става защото командата към газовия клапан е много преди да изключат дюзите. Това първо.
            И второ обратния ред също няма как да се получи. Ако свършва газта и МАП-а отчете ниско налягане, системата автоматично пуска бензиновите дюзи и спира газовите и клапана, само, че колата ще загасне докато се възстанови налягането в бензиновата система.

            Тва става при нормалната уредба както казах по-горе.

            П.П. Мимо знам, че си в час с електрониката и затова мога само да ти кажа, че подобно устройство е лесно изпълнимо като чете импулса на бензиновите дюзи и има едно реле време за примерно 5 сек. да изключва след тях. Просто личното ми мнение е, че спирането на бензиновата е помпа е голяма глупост и само утежнява нещата с живота и.
            Last edited by robygas; d.m.y г., 23:02.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
              Не става защото командата към газовия клапан е много преди да изключат дюзите. Това първо.
              И второ обратния ред също няма как да се получи. Ако свършва газта и МАП-а отчете ниско налягане, системата автоматично пуска бензиновите дюзи и спира газовите и клапана, само, че колата ще загасне докато се възстанови налягането в бензиновата система.

              Тва става при нормалната уредба както казах по-горе.
              При мен нее баш така.... А и аз нямам Мап
              Имам някакъв цикъл в които колата е на бензин но работят газовите дюзи (подгряване ли знам ли) и в момента в които минава на газ сработва и газовия клапан!!При мен системата с релето върши работа и работи ,но явно е по-къс интервала на превключването защото колата не гасне...
              Обратното превключване го правех по навик в движение на скорост с пусната газ и пак нямах грижи...
              Пиша в минало време защото прецених ,че е по-добре да си бръмчи помпата защото по този начин ще съм сигурен ,че след натискането на копчето "бензин" няма да има изненади (забиване и тн)....
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                Просто личното ми мнение е, че спирането на бензиновата е помпа е голяма глупост и само утежнява нещата с живота и.
                Ще помоля да си малко по-подробен, какво точно имаш предвид, иначе като изпълнение е ясно, че ще стане. Ако трябва и с някакво закъснително реле.
                пп Това, че няма да може да минава аварийно в движение на бензин не ме притеснява, щото и без това тази "екстра" съм я изключил.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Аз бях го направил това при мен... ( да се спира помпата)
                  Обаче!!! Премахнах го както написах и по-нагоре!!!
                  Просто за мое си успокоение искам да знам ,че ако тръгна да изпреварвам (примерно) и натисна копчето "бензин" няма да забие муцуна а ще се "изтреля"...
                  От опит съм установил ,че с някои неща нетрябва да се експериментира и бензиновата помпа нетрябва да се управлява от разни схемки ,по-просто (заводски) по-добре
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Имам предвид, че от скромните ми наблюдения базирани на това, че се занимавам и с бензинова диагностика а не само с газ съм забелязал, че живота на една оригинална помпа е около 150000км. Не случайно повечето почват да дават фира и да не тръгват точно при пускане. Тогава е най-големия им товар.
                    Второто нещо е смолистите отлагания които си ги има в резервоарите ни и които я затлачват и тормозят. Нещата стават доста по-зле когато не циркулира бензин през нея и не се отмива редовно.
                    Третото е, че когато помпите са спрени общо взето хората не наливат редовно бензин да го опресняват и държат малко гориво в резервоарите си с надеждата ,че тя така или иначе не работи. Да ама като се наложи да се пусне и на всяко лашкане като има 5 л. и помпата остава и на сухо.
                    Четвърто ако трябваше помпите да се спират хората щяха да го направят. Както е казал Мимо колкото повече глупости по веригата има ,толкова по-зле.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #11
                      И при ГИ може. С две релета с часовник. Правил съм го вече Става супер.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        на старата ми 33-ка работеше помпата постоянно и един ден давам на контакт опа тихо не работи и какво стана компа капут.и сега с едно реленце се изключва.но 33-ка е от друго време и става дори и без еку -то си работи на газ
                        alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                        alfa 33 1.7 IE 92гд.
                        alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                        lancia delta 1.9td 99гд.

                        Comment


                        • #13
                          Тя - 33-ката си се изключва по схема /бенз. помпа де/ когато е с обикновена у-ба.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment

                          Working...
                          X