Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1

    добре мерси сега ще му драсна

    Comment


    • #17
      За да не отварям нова тема реших да пиша в тази поради това че имам същата газова уредба.При мен проблема е че като изключа от скорост /оборотите паднат под 1000/гасне.Не винаги но в 90% от случаите а те почти винаги са на някой светофар .В движение никакъв проблем върви си повече от добре.В Ст.Загора никой не се разправя с такива Италиански старици,всеки ме праща в представителството в Пловдив.Освен двете стъпкови моторчета какво друго има за чистене/филтри,тръби/. Или да карам така само извън града докато изкара. Щот ми казаха че няма да е само софтуерно а цените на частите за тези били -леле мале.Акъли и съвети вземам всякакви.Благодаря ви предврително.

      Romeo 146 1,4 97г.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от hkoko Покажи съобщение
        За да не отварям нова тема реших да пиша в тази поради това че имам същата газова уредба.При мен проблема е че като изключа от скорост /оборотите паднат под 1000/гасне.Не винаги но в 90% от случаите а те почти винаги са на някой светофар .В движение никакъв проблем върви си повече от добре.В Ст.Загора никой не се разправя с такива Италиански старици,всеки ме праща в представителството в Пловдив.Освен двете стъпкови моторчета какво друго има за чистене/филтри,тръби/. Или да карам така само извън града докато изкара. Щот ми казаха че няма да е само софтуерно а цените на частите за тези били -леле мале.Акъли и съвети вземам всякакви.Благодаря ви предврително.
        Добре би било да се премери налягането на изхода на изпарителя. Ако е по-високо или по-ниско от нормалното, горивната смес ще бъде по-богата или по-бедна от нормалното. И в двата случая ще го усещаш най-вече при тихите обороти. Обикновено в резултат на износването на уплътнението на клапата на редуктора на налягане, ефектът е повишено налягане.
        Ако е вярно предположението ми, ремонтът на изпарителя е елементарен и няма да струва много.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          по принцип ГИ има сензори на изпарителя за налягането на газта и температурата и. така се смята колко газ да се подаде.
          колега, първо намери къде да ти направят една диагностика.
          точка

          Comment


          • #20
            Нали това ми беше приказката,че в Ст.З.никой не поддържа софтуер за тези газови уредби а да отида до Пловдив я камилата я камиларя за един ден няма да стане.За това питам ако мога да направя нещо сам ако ли пък не ще я карам така докато умре нацяло пък после нова.

            Romeo 146 1,4 97г.

            Comment


            • #21
              без диагностика няма как да се разбере от къде ти е проблема и нищо не може да направиш.
              търси някой с кабел и софт за ланди, не може да няма.
              точка

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от hkoko Покажи съобщение
                За да не отварям нова тема реших да пиша в тази поради това че имам същата газова уредба.При мен проблема е че като изключа от скорост /оборотите паднат под 1000/гасне.Не винаги но в 90% от случаите а те почти винаги са на някой светофар .В движение никакъв проблем върви си повече от добре.В Ст.Загора никой не се разправя с такива Италиански старици,всеки ме праща в представителството в Пловдив.Освен двете стъпкови моторчета какво друго има за чистене/филтри,тръби/. Или да карам така само извън града докато изкара. Щот ми казаха че няма да е само софтуерно а цените на частите за тези били -леле мале.Акъли и съвети вземам всякакви.Благодаря ви предврително.
                На тая система не знам каква диагностика ще и правите, като това си е усъвършенстван Ланбда контрол. Не, че няма софтуер ,ама там почти нищо не може да се разбере нито да се корегира.
                Това за гасненето дето питаш:
                Празния ход се контролира от едното стъпково моторче/това дето е с червена букса/ и от един ел. жигльор забоден странично на блокчето с моторчетата.
                Аз лично бих проверил първо него дали работи.
                Има и други неща де, ама това е в общи линии.
                Last edited by robygas; d.m.y г., 18:57.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #23
                  Да ама не - няма червена букса и двете са черни с оранжеви уплътнители с 4 еднакви по цвят кабели.Ще ги почистя със спрей за карбуратори предполагам,че става?Жигльора го видях залепен е от дясната страна - какво да правя с него ,почиства ли се ,как се замерва?

                  Romeo 146 1,4 97г.

                  Comment


                  • #24
                    Моторчето за празния ход е до жигльора. Или като ги извадиш/моторчетата/ и погледнеш в гнездата им -празния ход е с по-малка дупка. Това моторче се утравлява от TPS-а ня колата.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment

                    Working...
                    X