Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква газова на 164 - 2.0 ТС - 8 клапана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каква газова на 164 - 2.0 ТС - 8 клапана

    На фона на постоянно покачващите се цени на горивата и аз проучвам възможността да направя най-икономичната ми кола още по икономична. (така ще остават повече пари за бензин в шестаците)
    Та се интересувам от актуални цени на подходяща газова за 164-ката.
    Предимства и недостатъци с оглед на цената на ГИ и обикновенна газова с плочка. Предполагам с ГИ ще е по безпроблемна работата на колата, но дали предимствата на ГИ са повече за да го предпочета пред газова с плочка и дали в крайна сметка едно по безпроблемно експлоатиране на ГИ ще излезе в последствие по изгодно във времето - независимо от по-високия първоначален разход. Имайте впредвид че годишния пробег на 164 -ката ще ми е около 15 хиляди километра( от тях 60-70 % ще са градско каране в София)
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

  • #2
    В този форум мога да изброя на пръсти кои са с ГИ на 8 клапанов двигател - повечето сме с обикновени
    Моето мнение е че няма смисъл на този мотор да се слага ГИ при положение че си работи много добре и с плочка а разхода колко да е висок, на мен ми дава 12 градско с климатик а съм падал и до 10,5. VFTI доколкото знам и той има подобен разход а като се има предвид че 164ката дори е по-лека не виждам какво те притеснява.
    а цените на лс към модератора на раздела
    Video meliora proboque deteriora sequor.

    Comment


    • #3
      Нищо не казвате - май ще ходя при Руби на Нишава. Говорих с няколко човека и за сега мисля нова газова (обикновенна) с 30 литра бутилка да сложа на 164-ката до месец -два. Искам качествена и хубава марка (не ги знам какви са де и как вървят цените им за нова - поне това споделете)
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #4
        ако слагаш обикновена газова ,с каквато бях аз имай на впредвид:тя гърми и ако си с пласмасов смукателен колектор грумне ли направо го пръска,ако си с метален няма проблем.макар че някой беше казал че е с пласмасов колектор ,но имал 4 кихалки на всеки смукател.роби предполагам ще те насочи към ГИ.ако искаш да питаш нещо друго пиши или може да се чуем по скайпа
        алфа ромео 156 1.8 тс -на части
        алфа ромео 164 2.0тс -на части
        нисан примера п10 1,6 16в хечбек
        sigpic

        Comment


        • #5
          Взимаш си обикновена газова Ловато да речем, купуваш един смукателен колектор метален от 155, монтираш всичко и се возиш евтино без проблеми Рецептата е изпитана от колегата Souze (Явор) на неговата 164
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Като свърши отпускарския сезон ще се консултирам с Роби. Тя моята май е с метални колектори.
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
              Нищо не казвате - май ще ходя при Руби на Нишава. Говорих с няколко човека и за сега мисля нова газова (обикновенна) с 30 литра бутилка да сложа на 164-ката до месец -два. Искам качествена и хубава марка (не ги знам какви са де и как вървят цените им за нова - поне това споделете)
              Около 400лв са обикновените газови.
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
              BMW 328i

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                Около 400лв са обикновените газови.
                Аз обикновенна газова няма да сложа дори и на някои мноого стар Опел!!!
                Дори и всичко да е настроено и всичко да е на 6 пак няма гаранция ,че някои ден няма да кихне и да те остави на пътя (с цъфнал колектор или отворен дебитомер или блокирало моторче за ниските обороти и тн и тн) А даже и всичко да е наред ,с тая плочка ще се спъне на бензин във високите обороти!
                Обикновената газова за мен си е за карбураторни коли...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Съгласен. "Обикновената" газова е проектирана за двигатели с карбуратори или моно инжекции... Монтажа и на друг мотор според мен не е правилно да се прави...

                  Comment


                  • #10
                    А газов инжекцион колко ще ми излезе? Иначе аз говорих с хора каращи 164-ки на газ с обикновенна газова и има такива минали по 150 хил км , а гледам и 155-ци има доста с 2.0 - 8 кл с обикновенна газова.
                    Та пак остава чуденката поставена в началото на темата.
                    Щото то хубаво ГИ , ама като излезе на цената на колата - от друга страна пък ГИ може да се премести и на следваща кола и по лесно да се продаде, докато обикновенната вече е морално остаряла като технология.
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #11
                      Около 1300 ще ти излезне читавия ГИ като например симгаз или ланди ренцо според мен на този мотор няма смисъл от такава уредба но всеки си преценява сам
                      Video meliora proboque deteriora sequor.

                      Comment


                      • #12
                        аз на моята съм и навъртял 140 хил. и си работеше до последно,като се има впредвид ,че газовата незнам преди това на колко хиляди е била.беше ловато.за цена на ГИ най-добре щете ориентира Роби в стрелбище .той слага български ГИ
                        алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                        алфа ромео 164 2.0тс -на части
                        нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Ами замислям се за по ефтин ГИ - например тези българските.(а щом и Роби ги монтира още по добре)

                          Не съм мислил за газова , та не съм запознат (скоро се замислих) Имам достатъчно коли за да си позволя една за ежедневна с газчица. (така ще мога да карам повече другите от икономият по задръстванията , като карам на газ)
                          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                            Ами замислям се за по ефтин ГИ - например тези българските.(а щом и Роби ги монтира още по добре)

                            Не съм мислил за газова , та не съм запознат (скоро се замислих) Имам достатъчно коли за да си позволя една за ежедневна с газчица. (така ще мога да карам повече другите от икономият по задръстванията , като карам на газ)
                            Слагай един български ГИ при Роби, не го мисли. До сега да си избил парахода щом е ежедневка...
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 22:03.

                            Comment

                            Working...
                            X