Известие

Collapse
No announcement yet.

LandyRenzo Omegas -схема на компютъра

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    На това управление са обособени 4 еднакви канала.
    Така, че би трябвало разглеждайки веригите на останалите 3 буфера, да се разбере кой е липсващият елемент.
    vn380sp сам по себе си за да заработи има нужда от захранване (+) ,което може да е реализирано само през един елемент (липсващия с двата крака евентуално)!!
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      значи м/у липсващия елемент и vn380sp няма верига поне така ми каза този които го оглежда
      146 1.4 tsparck `98 103

      Comment


      • #18
        сигурен ли си че там е имало елемент. проследи 2-та крака отиват ли до пиновете на буксите.
        точка

        Comment


        • #19
          да отиват значи влизат от единят и излизат от другия куплунг с пинове но не жиждам логика или това да е играло роля на бушон, поне аз така си мисля но какво ли трябва е свързвало то ми трябва маи схема на цялата инсталация
          146 1.4 tsparck `98 103

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Hineca Покажи съобщение
            да отиват значи влизат от единят и излизат от другия куплунг с пинове но не жиждам логика или това да е играло роля на бушон, поне аз така си мисля но какво ли трябва е свързвало то ми трябва маи схема на цялата инсталация
            Може да минава през това чудо +са за дюзите. Доколкото знам те са вързани на един + а -са им е управлението. Ако кабелите на една са закъсили е възможно да е изплякал тоя елемент и онова многокракото...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #21
              Що гадаете на боб в момента като е сто пъти по лесно да се види на куплунга на инсталацията какво ходи на тези пинове?!
              "Ренцо" има няколко "маси"/май бяха 3/, един постоянен плюс и един "през котакт". Останалото са 8 края дето прекъсват бензиновите дюзи и още толкова /или 6/ за газовите. Доколкото помня има две двойки за термодатчици /на изпарителя и рейката/ и 4 края към ключето.
              Изобщо не е толкова сложно. Поне ще се ориентирате.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                Що гадаете на боб в момента като е сто пъти по лесно да се види на куплунга на инсталацията какво ходи на тези пинове?!
                "Ренцо" има няколко "маси"/май бяха 3/, един постоянен плюс и един "през котакт". Останалото са 8 края дето прекъсват бензиновите дюзи и още толкова /или 6/ за газовите. Доколкото помня има две двойки за термодатчици /на изпарителя и рейката/ и 4 края към ключето.
                Изобщо не е толкова сложно. Поне ще се ориентирате.
                Щом е изплякъл vn-са значи късото е било по кабелите за въпросната дюза (която управлява) а двукракия елемент щом е връзка м-у жаковете си мисля ,че е захранването + на дюзите... Мерене на място трябва
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Плюса "през контакт" изобщо не е задължително да бъде взет от "+" на дюзите. Иначе за причината си прав, че може и да е в инсталацията.
                  Мисълта ми беше, още в първия ми пост по темата, че внимателно оглеждане на пиновете на куплунга и съответните писти по платката ще покаже какво аджеба ходи там. За съжаление не мога да намеря толкова стара версия на тоя комп., но пак казвам, че според мен човек с познания в електрониката би се справил.
                  Все пак това е сметало а не совалка
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                    Плюса "през контакт" изобщо не е задължително да бъде взет от "+" на дюзите. Иначе за причината си прав, че може и да е в инсталацията.
                    Мисълта ми беше, още в първия ми пост по темата, че внимателно оглеждане на пиновете на куплунга и съответните писти по платката ще покаже какво аджеба ходи там. За съжаление не мога да намеря толкова стара версия на тоя комп., но пак казвам, че според мен човек с познания в електрониката би се справил.
                    Все пак това е сметало а не совалка
                    За +са през контакт е така, друго имах в предвит аз...
                    Ще се опитам по-просто да напиша това което си мисля
                    Газовата дюза за да работи (цъка) има нужда от + и - като +са е постоянен а -са се "накъсва". Това "накъсване" се получава от някакъв "ключ" в случая VN... (специализиран чип за тази цел). С цел защита постоянния + (за газовите дюзи) според мен е прекаран през въпросния двукрак елемент които липсва от платката. И се получава следното (според мен) закъсява кабела за някоя дюза в следствие на което +са от двукракия елемент (можеби диод) среща дирекно минусовите импулси подадени от VN-на при което същия прави пробив... От там резултата е налице...
                    Трябва да се замери на двукракия елемент дали случаино единия крак не отива на захранване а другия към дюзите (+) Трябва да се замери и за късо по веригите на дюзите... Нее сложно ама...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #25
                      тоя ВН е един вид ключ който комутира минуса на дюзите вероятно. той вътре в него си има защити. паралелно да дюзите към минус се поставя диод който да дава накъсо отрицателните пикове които се появяват при изключването на соленоида. така че минуса не минава през диод както казваш.
                      просто трябва да се погледне тоя елемент на кои крака отива и те за какво служат и ще се разбере какъв е.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        тоя ВН е един вид ключ който комутира минуса на дюзите вероятно. той вътре в него си има защити. паралелно да дюзите към минус се поставя диод който да дава накъсо отрицателните пикове които се появяват при изключването на соленоида. така че минуса не минава през диод както казваш.
                        просто трябва да се погледне тоя елемент на кои крака отива и те за какво служат и ще се разбере какъв е.
                        Несъм споменавал ,че -са минава през диод. Предполагам ,че +са минава през такъв! Затова е и изгорял.. Веригата според мен е + от колата (захранване) после през въпросния двукрак елемент и към газовите дюзи, това е по + към дюзите а по минус е дирекно през VN-а. Да има защита елемента ,но тя е само от краткотраини "смущения"
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #27
                          + не минава през диод. за какво му е.
                          + от главното реле към бензиновите дюзи е прекъснат така че той отива към газовото. то комутира дали + да получат бензиновите или газовите инжектори.

                          ПП
                          май написах глупост. ГИ комутира - на бензиновите дюзи.
                          Last edited by kolev; d.m.y г., 14:20.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            + не минава през диод. за какво му е.
                            + от главното реле към бензиновите дюзи е прекъснат така че той отива към газовото. то комутира дали + да получат бензиновите или газовите инжектори.

                            ПП
                            май написах глупост. ГИ комутира - на бензиновите дюзи.
                            +са които отива към газовите дюзи е съвсем възможно да минава през диод (намиращ се в газовата електроника)!
                            + бензиновите дюзи си имат винаги
                            Когато колата работи на газ управлението на бензиновите дюзи (-) се прекъсва от газовата електроника по две причини , спиране на самите бензинови дюзи и втората причина е следенето на импулсите които идват от "компютъра" на колата!!
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              + не минава през диод. за какво му е.
                              + от главното реле към бензиновите дюзи е прекъснат така че той отива към газовото. то комутира дали + да получат бензиновите или газовите инжектори.

                              ПП
                              май написах глупост.
                              Вярно е, че понякога пишеш без да мислиш.Ся да не вземеш да се стегнеш...

                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              +са които отива към газовите дюзи е съвсем възможно да минава през диод (намиращ се в газовата електроника)!
                              + бензиновите дюзи си имат винаги
                              Когато колата работи на газ управлението на бензиновите дюзи (-) се прекъсва от газовата електроника по две причини , спиране на самите бензинови дюзи и втората причина е следенето на импулсите които идват от "компютъра" на колата!!
                              Така е. Даже при много ГИ се четат и оборотите оттам.
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • #30
                                няма се стягам, ама отчети факта че сам съм се поправил
                                дайте сега да видим на кои крака ходи тоя елемент и да не хвърляме боб.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X