Известие

Collapse
No announcement yet.

За колегите с boxer - инжекцион или обикновенна ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За колегите с boxer - инжекцион или обикновенна ?

    Обръщам се към колегите с boxer които карат на газ, с обикновенна газова ли сте или с инжекцион ? Кое е по-добро? Четох в една стара тема, че boxera понася доста добре обиковенна газова, но разликата в цената от обикновенна газова до инжекцион е 200 - 300 лв.
    Не е ли по-разумно да се сложи инжекцион?

    Ще съм благодарен, ако някой препоръча и марка и сервиз за монтаж във Варна,

    Пишете колеги, че е умирачка с тези цени на бензина !
    Alfa Romeo 146, boxer

  • #2
    няма никакъв проблем да сложиш обикновена. газовия инжекцион е по-добър вариант стига да ти се дават пари НО само при условие че се настрои добре.
    точка

    Comment


    • #3
      С газов инжекцион гърми ли, фобос стават ли, или италиански да си сложа ?
      Alfa Romeo 146, boxer

      Comment


      • #4
        ако ГИ е монтиран и настроен ок, вероятността за гърмеж е почти никаква. но боксера е с метален колектор и няма дебитомер. и да гръмне, няма какво толкова да стане, затова повечето слагат обикновено агу.
        ако все пак си решил да даваш толкова пари за ГИ, вземи си от масово монтираните. фобос е ок. другото е да ти я монтира и настрои свестен майстор който знае какво прави, иначе много ядове ще береш с газта.
        точка

        Comment


        • #5
          Toва за металните колектори е хубаво, и аз се бях спрял на обикновенно АГУ основно поради тази причина, но при условие че обикновенно АГУ е около 650, а ГИ - 890 , разликата е 200 и малко отгоре. И като се отчете факта че при обикновенна АГУ ще гори повече, е по-логично да сложа ГИ, ако пропускам нещо, моля нкяой колега да даде съвет
          Last edited by frantic; d.m.y г., 16:06.
          Alfa Romeo 146, boxer

          Comment


          • #6
            ами ако ГИ ти е на тая цена с монтаж и бутилка, тогава е оферта. но до колкото гледам цените ГИ със всичко вървят около 1000 и малко отгоре и разликата в цената тогава е 400-500лв. обикновеното АГУ ще ти гори с 0,5 до 1л повече на 100 но разбира се зависи от настройката.
            точка

            Comment


            • #7
              Моя ГИ е темона сложен преди година и половина - 850лв.
              sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

              Comment


              • #8
                Моята 33 е с ГИ - Бигас, перфектно се държи , горенето е средно 7,5 - 8,5 л. , вървенето е почти същото ,за предпочитане е по ново поколения газова уредба - кадърно поставена щото ако попаднеш на някой дипломант ще береш много ядове.Моя съвет е ГИ дори и по евтин.
                Alfa GTV 1.8 TS
                Alfa 33 1,4 feeling 94г.
                Alfa 6 2,5 TD - в спомените само

                Comment


                • #9
                  Обикновена!
                  Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                  Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                  Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                  Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от frantic
                    Направи си сметка колко км изминаваш всеки ден и ще си отговориш на въпроса дали и кога ще ти се изплати ГИ или такава от 1во поколение.
                    С уредба 1во поколение ще загубиш повече кончета, но пък пък по-рано можеш да я включиш на газ. По-евтина поддръжка.
                    С ГИ ще върви почти като на бензин ,разхода ще е по-близък до разхода на бензин, но ще имаш повече разходи по уредбата, по-малко хора могат да ти я настроят , рейките не са вечни ...
                    И едната и другата си имат плюсове и минуси.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Не съм карал с обикновена газова.
                      От година и половина карам на газ с ГИ СИМГАЗ.
                      Икономията е средно 30% (в пари със сичките масрафи)поне при мен.
                      Ако си купя едно пунто за цената на ГИ и го карам на бензин спестявам 40%.(пунтото си го взе баща ми)
                      Две теми:
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EE%EA%F1%E5%F0
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%E7%F5%EE%E4
                      Проблеми с експлоатацията нямам никакви.
                      Наистина е важно монтажа да се направи при някой с достатъчно познания за автомобилите и газовите уредби ( и с обикновена и с ГИ може да береш ядове-демек)
                      Поздрави и успех!
                      146 1.3 боксер 1996г.
                      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря колеги, ще сложа обикновенна АГУ, то тая кола колко още ще я карам....
                        Alfa Romeo 146, boxer

                        Comment


                        • #13
                          Класическата газова уредба е по-лесна за реглаж и подръжка.
                          Предимството на ГИ е това, че онази 10 - 15 процентна разлика между газ и бензин се заличава (лично за мен това е мит.............може би само в мощността разликата се заличава но за сметка на по-високия разход)

                          А като отчетем и обстоятелството, че при ГИ паленето на бензин е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, за разлика от класическата - това обуславя допълнително завишаване на паричните разходи.

                          Според мен лично основното предимство на ГИ си остава относително малката вероятност за детонации, нещо от което се плашат много моторите с пластмасов всмукателен колектор.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Паленето на бензин е хубаво да го има за да не изхвърлиш дюзите в един момент, при много каране на газ.

                            Колев, абе що все си мисля че има дебитомер?
                            145 1.7 16V Boxer

                            Comment


                            • #15
                              145/146 боксер
                              1,3 или 1,4 -еднакви са 1351сс - вебер марели без дебитомер

                              1,6 - 1596сс - ГМ инжекция без дебитомер
                              1,6 - същия но инжекция бош е с дебитомер - тия са много редки обаче
                              1,7 16в- бош с дебитомер.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X