Здравейте на всички, предварително се извинявам че пиша във форума на алфите след като вече карам опел, но имам проблем с метана и тука ми се струва, че потребителите разбират повече от газ.. Преди имах Alfa 145 1.6boxer, а сега имам Opel Astra G 2005 1.4 TwinPort.. колата има метанов инжекцион и БЯХ много доволен от него.. Видях във форума че има доста теми с подобни проблеми, затова реших да разкажа и моята история може на някой да му е от полза темата. Метановия инжекцион е Ланди Ренцо с дюзи МЕД-зелени, колата отскоро започна да прави проблеми на метан, тоест работи на по-малко цилиндри. Понякога на 3 понякога на 2. Изхващахме кои дюзи спират да работят и ги сменихме 2х130лв. Колата се оправи но за месец някаде.. След това установихме че рейката се пълни с масло от метана и съответно се скапват дюзите, защото тези дюзи имат вътре една гумичка която се прецаква от маслото и немогат да се ремонтират. Почистихме рейката от маслото и сменихме филтъра който е преди дюзите със един филтрон и по голям за повече резултат! Една седмица и пак проблеми зехме една турска рейка обаче газаджията неможа да я подкара на моя газов комп. Сега взехме една рейка Rail 1.5ом и един друг газаджия я настройва уш по добър от предишния, а аз съм от Стара Загора. Колата тръгна, но е доста мудна незнам какви настройки е правил този човек но колата е повече от зле, вчера ми сложи рейката и тръгнах каза ми да засека разхода и да се върна да я донастрои ако ми гори много ! Разхода ми е нормален 8лв на 100 км градско поне на такъв разход съм свикнал. Колата има адванс процесор. Снощи пробвах колата на околовръсното и дигнах зашеметяващите 120 км
повече не искаше.. Още по лошото е че ми е развалил още повече колата, преди си я карах на бензин, а сега на бензин също е много мудна и има проблем с паленето. Не пали от 1вия път апък днеска сутринта едвам запалих, пали и изгасва WTF! Сега пак ще ходя да си оправя бакиите.. реших да пиша, защото опел, алфа все с ДВГ няма каква чак толкова да е разликата при газ..


Comment