Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам проблем от както сложих газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам проблем от както сложих газ

    Извинявам се ако има подобна тема, но не намерих нищо по моя проблем. Та проблема ми е следния, от както сложихме обикновена газова на алфичката, от година и половина като е по студена, сутрин рано или като постои 1 час например пали след 4/5 пъти... а това е мн дразнещо, преди колата палеше само като види ключа. Някой може ли да даде съвет. Алфичката 1.3 боксер, благодаря предварително

  • #2
    веднага с поставянето на газта ли се получи и говорим за паленето на бензин, нали.
    точка

    Comment


    • #3
      При класическите АГУ изпарителите имат система, която при гасене на двигателя, затваря връзката между първата и втората камера на изпарителя. Идеята е изпарената газ, която се намира в първата камера да си стои там а не да се разсейва през втората в колектора. При по старите изпарители това ставаше посредством мембрана, задействана от вакуума във всмукателния колектор а при по-новите - от електрически клапан, който затваря връзката между двете камери ако двигателят не работи.
      Ако по една или друга причина тази защита не работи, когато угасиш двигателя, след определено време количеството газ от първата камера ще насити обема на всмукателния колектор и така при следващото палене няма да има достатъчно въздух за да запали, докато не се продуха след продължително въртене на стартер.
      За да установиш това, дали не се касае за такова нещо, можеш да си направиш следния експеримент:
      Като загасиш двигателя, извади маркуча от изхода да изпарителя и го запуши с нещо за да не смуче въздух през него. Запуши и изхода на изпарителя за да не се обгази пространството около него, ако е вярна теорията ми. След определено време (както казваш - 1 час) опитай да запалиш и виж дали има разлика.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        да, така е. същото се случва и когато клапана на газта преди изпарителя не затваря добре. по-лесно се проверява като се завият крановете на бутилката. въпроса е от скоро ли го прави щото от заглавието излиза че откакто е с газ е проблема.
        точка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          да, така е. същото се случва и когато клапана на газта преди изпарителя не затваря добре. по-лесно се проверява като се завият крановете на бутилката. въпроса е от скоро ли го прави щото от заглавието излиза че откакто е с газ е проблема.
          Дори и да му пропуска газовия клапан, ако му работи защитата, не би трябвало да пуска нищо на изхода на изпарителя при изгасен двигател. Ако пък и двете не работят вероятно колегата щеше за забележи много голям разход и мирис на газ около колата.

          Това, което предлагаш за спирането на газта от бутилката е наистина най-лесно. Бих допълнил, че е редно този експеримент да направи като на работещ двигател затвори кранчето на бутилката, изчака двигателя да угасне като изконсумира газта и след това да изчака определено време и да пробва.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            ами пробвах по тоя начин, но пак си е същото, а колата сме я закачали на комп, и показва грешка, богата смес. паленето иначе е автоматично на бензин. като запали изкарва пушек, като на задавена...

            Comment


            • #7
              като задавена с бензин или задавана с газ. проблема отскоро ли го има.
              я извади вакумното маркуче на регулатора на бензина и виж да не е пълно с гориво.
              точка

              Comment


              • #8
                колеги пробвах и със спиране на газта, проверих и маркуча за бензин, но пак пали от 5/6 път. помагайте, че е супер изнервящо

                Comment


                • #9
                  ами богата смес може да има или от кофти ламбдасонда или дебитомер . След като е закаана на ел кон,не видяхте ли кви стойности дават тия двете неща или майстора гледа самодали има грешки,щото не знае кво друго да гледа ,а иначе и температурен датчик може да е..... бе много варианти са
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    А свещите на колата какви са (марка/модел) ? и на колко КМ са?

                    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                    AR 155 2.0 16v SUPER
                    Toyota Corolla 2014 S Premium
                    Moskvich 2140

                    Comment


                    • #11
                      клапана на бутилката нещо не спираше газта, после проработи и се оказа от клапана преди изпарителя, но пали с леко натискане на педала на газта и когато е прекалено студено пали от 2 път, но не винаги обикновено от 1 път но с леко натискане...
                      благодаря много на колегите, които се отзоваха. ако имате идея за решение на това, ще съм благодарен, но и така пак е добре

                      Comment


                      • #12
                        Колега сега закупих алфа 145 и искам да те попитам сам ли си сложи газовата уредба и накакво трябва да обърна внимание ..... че вече прокарах тръббите , сложих бутилката и оправление само един изпарител да и боцна остана ама нямам време днес ...... и да те попитам плочка ли сложи и каде я заби че още и се чудя дали да не я прасна в този гумения маркуч преди дросела че най-лесно ми се вижда

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lazar2005 Покажи съобщение
                          Колега сега закупих алфа 145 и искам да те попитам сам ли си сложи газовата уредба и накакво трябва да обърна внимание ..... че вече прокарах тръббите , сложих бутилката и оправление само един изпарител да и боцна остана ама нямам време днес ...... и да те попитам плочка ли сложи и каде я заби че още и се чудя дали да не я прасна в този гумения маркуч преди дросела че най-лесно ми се вижда
                          "Прасни я" на дросела.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #14
                            Колега как на дросела да я сложа газта ??? нещо незабелязах там да има отвор..... мислих кръгла плочка преди или след дросела ама на самия дросел ????

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lazar2005 Покажи съобщение
                              Колега как на дросела да я сложа газта ??? нещо незабелязах там да има отвор..... мислих кръгла плочка преди или след дросела ама на самия дросел ????
                              За след дросела не си и помисляй. Няма да работи.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X