Колеги, проблема е следния - колата на газ работи нормално в ниските обороти във високите обороти обръща на бензин и когато се нормализират, оново вклюва газта. ГИ е Fobos, двигателя 2.0 TS. Датчика за налягането е сменен с нов! Дайте мнение и предположение.............
Известие
Collapse
No announcement yet.
MAJOR проблем!
Collapse
X
-
Стандартното предположение е задръстени филтри и недостиг на гориво.
Второто е недостатъчно подгряване на изпарителя или проблем с температурен датчик.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
-
Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщениеКолеги, проблема е следния - колата на газ работи нормално в ниските обороти във високите обороти обръща на бензин и когато се нормализират, оново вклюва газта. ГИ е Fobos, двигателя 2.0 TS. Датчика за налягането е сменен с нов! Дайте мнение и предположение.............
(пак са ме изпреварили)
sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщениеКолеги, проблема е следния - колата на газ работи нормално в ниските обороти във високите обороти обръща на бензин и когато се нормализират, оново вклюва газта. ГИ е Fobos, двигателя 2.0 TS. Датчика за налягането е сменен с нов! Дайте мнение и предположение.............
Comment
-
Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщениеЖорка, направо иди при Роби да я види.
Нека да вмъкна малко ретроспекция. Преди 3 седмици автомобила, както си работеше нормално на газ, на едно кръстовище просто изгасна. Запалих я отново, но пак изгасна без видима причина. Без да се дави, да мени обороти или нещо от серта. Записах си час за следващата седмица в сервиза на Фобос - София. При направения преглед се удтанови, че има проблем с Датчика за налягането, а освен това при диагностиката се оказа, че и дюзите на инжекторите са твърде широки и бяха подменени. Бяха проверени клапите на бутилката и на изпарителя. Беше инсталиран и последния софтуеър. При направения тест с така направения ъпдейт автомобила престана да гасне, но започна да се държи по абсолютно същия начин по който се държи в момента. Момчето което работи по колата се хвана за главата и наитина беше видимо притеснен защото си обича работата и явно не е свикнал да да му се случват такива неща. След дълго умуване решихме да пробваме, като инсталираме стария софтуеър. За изненада на двама ни с този ход променихме нещата. Автомобила просто запя и всичко си дойде на мястото. Направи ми настройките и си тръгнах. Всичко беше наред до вчера. От там нататк знаете..............
Други предположения........Last edited by leshoiad; d.m.y г., 06:53.
Comment
-
Ми изглежда сте проверили "обичайните заподозрени" - филтри, налягане на изпарителя и рейката, размер на дюзите...
Макар да прозвучи странно проверете и позицията на сондата в бутилката. Ако не се "потапя" добре може да не засмуква достатъчно. А и доколкото си спомням на нея също има нещо като мрежесто филтърче-накрайник.
AR 145 QV '97
Comment
-
За да изгасне на тихи обороти, според мен се дължи на това, че поради някаква причина се е получила прекалено богата горивна смес. Защото ако имаше недостиг на газ поради задръстени филтри, неизправност по някой от вентилите и пр. щеше да обърне на бензин и нямаше да изгасне.
Та ако е вярно предположението ми, следва разсъжденията да се насочат в тази посока.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
При мен го имаше същият проблем и се оказа датчика за налягане. На ниските всичко ОК а на високите просто изгасваше изключих го от буксата и всичко си дойде по местата после го игнорирах и софтуерно и така вече около половин година че и повече. И аз съм с ФОБОС. Сега просто трябва да не я оставям без газ защото няма кой да каже че няма газ и няма да прехвърли на бензин. Новият модел на този клапан е по различен и около 80 лв. Пробвай с буксата и ако ДА тогава знаеш проблема.
На диагностиката не показа грешки.
Поздравиалфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Comment
-
Вчера бях в сервиза на Фобос в СтЗ. Докато пътувах, реших да заредя бутилката до горе. Преди това на нивомерчето светеха 2 лампички. И.........странна работа, престана да прехвърля. В интерес на истината работеше перфекстно. Когато отидох при Герги Трнедафилов и закачиха компа на компютъра отчете 8 прехвърляне газ - бензин - газ поради недостатъчно налягане на газта. Обяснението беше, че и в самата газ може да е проблема. Аз лично мисля, а и той направи това предположение, че нещо показанията на нивомера са се бъгнали. Като нищо газта ми е била на свършване а нивомера е отчитал друго. От друга страна, при недостатъчно количество на газ системата обръща на бензин и така си остава......... Абе шантава работа. Засега работи нормално след като я напълних, но ше видим до кога!
Comment
-
Ами затова писах по-горе да се провери позицията на сондата в бутилката. Същия ефект съм виждал в един сервиз докато правеха настройки на един мерцедес с 6-цил. двигател - при кикдаун минаваше на бензин. След еднодневни мъки със софтуера (който не е Фобос де) се оказа, че поради някаква причина се е разхлабила тръбичката (сондата) в бутилката и се е повдигнала нагоре. Това естествено води до недостатъчно газ при повишената консумация...
А щом при пълна бутилка нивомера ти дава само две деления или се е извъртял поплавъка, или софтурно е зададен друг модел на сензора, което по-малко вероятно.
AR 145 QV '97
Comment
-
Първоначално публикувано от leshoiad Покажи съобщениеКолеги, проблема е следния - колата на газ работи нормално в ниските обороти във високите обороти обръща на бензин и когато се нормализират, оново вклюва газта. ГИ е Fobos, двигателя 2.0 TS. Датчика за налягането е сменен с нов! Дайте мнение и предположение.............Last edited by Доко; d.m.y г., 10:04.
Comment
Comment