Известие

Collapse
No announcement yet.

поставяне на метанов инжекцион

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Метана го изключваме като бъдещ вариант.

    Въпроса ми бе, къде във Варна може да се извърши премахването на метана и поставянето на газта на колата и за колко пари става въпрос...

    И как се избира един инжекцион?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от michalev89 Покажи съобщение
      Метана го изключваме като бъдещ вариант.

      Въпроса ми бе, къде във Варна може да се извърши премахването на метана и поставянето на газта на колата и за колко пари става въпрос...

      И как се избира един инжекцион?
      е, ама и ти питаш едни въпроси. избира се първо по цена и второ по отзиви за марката и отзиви за сервиза. търси в гугъл. за мен демонтажа ти трябва да е без пари. като си избереш марка и сервиз ще ти кажат. ако не, свали си го сам. за 30 минути работа е.
      пак ти казвам, като се има в предвид че газ слагаш да ти е евтино, аз бих ремонтирал метана. едно е да инвестираш 100-200лв, друго 1000 със сходен краен резултат.
      точка

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        пак ти казвам, като се има в предвид че газ слагаш да ти е евтино, аз бих ремонтирал метана. едно е да инвестираш 100-200лв, друго 1000 със сходен краен резултат.
        Добре де...аз може да съм невеж в това отношение, ама пък чак толкова...не съм. Нали проблема с метана е въздействието върху двигателя? Клапаните? Или ще кажеш, че и пропан-бутана оказва същото влияние върху двигателя?

        Comment


        • #19
          ТАП + омаслител до голяма степен предпазват клапаните.
          Но най-добре някой, който експлоатира метан да изрази мнение по въпроса.

          За мен сметката е проста: Ако за 100 К пробег ми заминават клапаните, но икономията е 3000 лв, ами ще му сложа златни клапани на тоз двигател.

          Всъщност така и не разбрах дали старата уредба е класическа или ГИ.


          PS:

          Аз лично не карам на метан поради 2 причини:

          1 - По - скъпата уредба (най-вече заради бутилката) ще ми се изплати по-бавно защото годишният ми пробег е относително малък (10 K).
          2 - Метан станциите все още не са толкова много, което създава неудобство при зареждането.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:22.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от michalev89 Покажи съобщение
            Добре де...аз може да съм невеж в това отношение, ама пък чак толкова...не съм. Нали проблема с метана е въздействието върху двигателя? Клапаните? Или ще кажеш, че и пропан-бутана оказва същото влияние върху двигателя?
            нищо им няма на клапаните на тая кола, стига да е добре настроена системата и да се бутне и аванса че да се подобри и динамиката. да не говорим че на газ /независимо метан или пропан-бутан/ ефекта върху двигателя е полужителен - маслото ти е чисто и не се трупат нагари.каква ти е системата-обикновена агу или е инжекцион. на метана между другото най-скъпи са му бутилките, та защо трябва да хвърляш нещо което може да ползваш.
            точка

            Comment


            • #21
              Май...май...ще отстъпя от думите си.

              При тези числа - сякаш, ако махна метана, ще бъде супер глупаво - Click image for larger version

Name:	goriva.jpg
Views:	1
Size:	95.1 Килобайта
ID:	2312140
              Last edited by michalev89; d.m.y г., 21:39.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от michalev89 Покажи съобщение
                При тези числа - сякаш, ако махна метана, ще бъде супер глупаво - [ATTACH]86072[/ATTACH]
                Ето един добър калкулатор (да не се счита като реклама).

                Метановата уредба, за която говорим инжекцион ли е или класическа?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Ето 2-3 изображения от предницата.

                  Кажете ми какво виждате
                  Кабелите вляво които са струпани, са разкачените кабели на метана. Мисля, че съм счупил една платка, или опаковката на една платка Landi Renzo emulator...
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    я щракни изпарителя че така нищо не се вижда.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Снимах мисля, това което трябваше...

                      нещо отвътре ми казва, че не е класическа уредба, ти кажи така ли е?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от michalev89 Покажи съобщение
                        нещо отвътре ми казва, че не е класическа уредба, ти кажи така ли е?
                        Общо взето по снимките няма да направим сериозен "пробив" в науката. Важното е ти да направиш избора.

                        Щом вече си решил да слагаш газов инжекцион, оттам нататък имаш 2 варианта:

                        1 - Пропан-бутанов ГИ на цена около 1000 лв.

                        2 - Метанов ГИ. Вече имаш бутилка, пълначка, тръби, клапани. Ако допуснем, че сега е класическа уредбата, това означава, че ще трябва да добавиш изпарителя и това, което е след него. Адванс процесор също.
                        Ако е ГИ - още по-малки разходи.

                        Накратко:

                        Това да реализираш вариант 2, няма да ти излезе по-скъпо от вариант 1

                        Моят съвет:

                        Отиди при някой газаджия и се посъветвай за по-конкретните неща.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от michalev89 Покажи съобщение
                          нещо отвътре ми казва, че не е класическа уредба, ти кажи така ли е?
                          това е обикновена газова уредба с ламбда контрол /който най вероятно не работи/ и аванс процесор.
                          на тая снимка
                          http://clubalfaromeo.com/forum/attac...9&d=1325763732
                          лявото е ламбда контрола, дясното е аванс процесора-това да го тестват и си го ползваш, ако ще караш на метан.
                          имаш 2 варианта
                          1 и най-евтин - изхвърля се ламбда контрола, нов изпарител, ключе и плочка, другото се ползва - около 100-200 ще ти стъпи.
                          2 и най-удачен - да се преправи до ГИ - нов изпарител, газов компютър, газови дюзи и кабелажи разни, другото е старото - да речем ориентировъчно 500лв
                          3-ти вариант си остава твоя -нов ГИ на пропан-бутан - 800-1000 и нагоре лв.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Добре... горе-долу ми се разясняват някои работи.

                            Скоро, вероятно другата седмица ще отида в някой сервиз на метан във Варна и ще стане ясно какво ще предприема. Но как ще я караме с 2.60лв/1л бензин, незнам
                            Last edited by michalev89; d.m.y г., 14:49.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от michalev89 Покажи съобщение
                              Скоро, вероятно другата седмица ще отида в някой сервиз на метан във Варна и ще стане ясно какво ще предприема. Но как ще я караме с 1.60лв/1л бензин, незнам
                              ами да, най-добре да се види точно какво имаш и в какво състояние и какви пари ще излезе. за цените които съм писал не ми вярвай много че са наизуст
                              а бензина ако беше 1,60 ехее.... сигурно с левче отгоре искаш да кажеш.
                              точка

                              Comment


                              • #30
                                поправих се...но, ех...ако беше....

                                Comment

                                Working...
                                X