Известие

Collapse
No announcement yet.

Детонации в аспуха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Детонации в аспуха

    Здравейте,
    колата е алфичката от подписа, 145, 1,6 ТС
    Газовия инжекцион е Бардолини, сам съм си го монтирал. До сега нямам някакви ядове с колата, както и с разхода.
    Проблема който се появи е: детонации в аспуха докато е студена и на бензин. Рано сутрин патка, кюхка, опитва се да загасне, абе малко неприятно, като мине на газ всичко е ок. Дебитомера не е пробвах с чисто нов, същата работа. Ламбда сондата работи и е на 1г. друго, друго.... не се сещам, като разкача ГИ изцяло след седмица каране се оправя. Нямам Ламбда емулатор!
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

  • #2
    Не ти трябва емулатор. Трябва ти обедняване на сместа на газ. Демек, нова настройка. Малко да се свалят газовите времена, така че бензиновите на бензин и на газ да не се променят особено. Бях ти го казал още преди време.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      да, така е. ламбда емулатор не ти трябва че нали си и ползваш сигнала.
      бутни стойностите на газта щото се различават от тия на бензин, еку-то се адаптира и като пуснеш на бензин се оказва че адаптацията е "грешна".
      точка

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        да, така е. ламбда емулатор не ти трябва че нали си и ползваш сигнала.
        бутни стойностите на газта щото се различават от тия на бензин, еку-то се адаптира и като пуснеш на бензин се оказва че адаптацията е "грешна".

        колегата е прав компа се адаптира постоянно.
        ALFA ROMEO 147 1.6 120Hp & HONDA CIVIC VI gen. VTI 160Hp

        Comment


        • #5
          Да дам инфо, какво се случи.
          Намалих времената. На следващия ден нямаше детонации.
          Появи се обаче друго. като тръгна сутринта и бързам, след като вече е загряла и е прехвърлила на газ, се случва следното. Ускорявам до 5-6000 оборота понеже гоня светофара и като видя че го изтървам, пускам по инерция и колата загасва... Получава се винаги след ускоряване и отнемане на газта колата гасне, не успява да си задържи оборотите на 900. Като я форсирам на място няма проблем. стигам до 5-6000 и като отнема газта пада плавно и държи 900.
          Диференциалното налягане е 1,5. Направих пак автоматичната самонастройка и поспря да загасва, Днес пак детонации в аспуха
          Някакви идеи?
          Дали да пипам диференциалното налягане?
          Дюзите ми са на 2мм, мотора 1,6 ТС
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

          Comment


          • #6
            Пробвай с 1.8 и тогава на 1.5 диференциално.

            Относно гърменето в ауспуха с томасето испарител ли си само ми кажи?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Пробвай с 1.8 и тогава на 1.5 диференциално.

              Относно гърменето в ауспуха с томасето испарител ли си само ми кажи?
              Тъкмо и аз това щях да питам
              Ако си с томасето няма какво да коментираме
              Video meliora proboque deteriora sequor.

              Comment


              • #8
                .... ами да, Томасето е.
                и ся, какъв му е зора на тоз гад?
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #9
                  И моята си е така от "момиченце" докато не загрее както трябва при изръчкване и оборотите пропадат към загасване трябва да се задържи леко педала на 1200-1300об. и се оправя. Някой път ми го прави извънградско карам на 5та и изкачвам баир и съответно се налага малко повече да се натисне педала в баира и непосредствено като го изкача и изкл. от скорост пак се мъчат да пропадат, но това рядко се случва. Моят изпарител също е Томасето и май ми малее,че е до 100kw като го гледах, но иначе като цяло добре си върви количката вече 50 000км. Последния път като карах на дълго при пълна бутилка заредена на Еко Търново при изпреварване с не до долу натиснат педал обръщаше на бензин принудително и някак не вървеше тъпчеше. После заредих на Търговище вървеше си на 6 без никакви замисляния. Дали от газта или от друго? Все едно нямаше достатъчно налягане.
                  Last edited by Jorkkoo; d.m.y г., 17:35.
                  ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                    .... ами да, Томасето е.
                    и ся, какъв му е зора на тоз гад?
                    Връща през вакуума
                    Трябва си друг редуктор, бих ти препоръчал Romano, съответно ти трябва и газов клапан при тая интервенция
                    Last edited by Tedo; d.m.y г., 17:52.
                    Video meliora proboque deteriora sequor.

                    Comment


                    • #11
                      Не му трябва нищо ново Аз Томасетото го лекувам. Вземаш гумичка за клапанза старите испарители. Онази с пъпчицата. Отваряш томасетото и подлагаш тази гумичка на клапана така, че пъпчицата да запуши дупката и сглобяваш. Настройваш налягането на ново и тва е. Може да настроиш на по-ниско налягане но и на 1.5 да караш нищо няма да му стане. Томасето е здраво куче и носи на налягане много
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Какво представлява тази гумичка, и от къде мога да си я купя, за да го поразглобя и пооправя. И без това планирам да го сваля и да му сменя мембраните и да оправя една ненужна кривка на тръбата която го захранва.
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                        Comment


                        • #13
                          При казаджиите. Гумичката е кръгла плътна по средата има пъпка която ще влезе в дупката при теб перфектно
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            такава ще да е
                            Attached Files
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              такава ще да е
                              ДА
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X