Известие

Collapse
No announcement yet.

AR 145 1,6 Boxer + LPG обикновена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • AR 145 1,6 Boxer + LPG обикновена

    Здравейте и ЧНГ на всички. Купих на жената една 145-ца 1,6 боксер мотор с газова уредба. Изпарителят е свързан последователно на парното и при ниски обороти на място топлото спира. Тръгне ли в движение няма проблем идва и горещото. Странното ми е, че през лятото когато се спре парното водата в изпарителя ще циркулира само от термостат-изпарител-дроселова клапа(мисля че така се казва)-разширителен съд. Няма ли да е по-добре да свържа изпарителя паралелно на радиатора за парното за да не се ограничава притока на вода?
    AR 145 1,6 Boxer 96г. + простичка LPG уредба

  • #2
    определено трябва да е паралелно. то само една тетка ти трябва и малко маркуч.
    точка

    Comment


    • #3
      Не трябват ли 2 тетки???
      AR 145 1,6 Boxer 96г. + простичка LPG уредба

      Comment


      • #4
        Трябват.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Къде е най-правилно да се свържат? На местата с червени кръгчета или на местата със сини? http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1325842867x.PNG
          Last edited by icorousse; d.m.y г., 11:42.
          AR 145 1,6 Boxer 96г. + простичка LPG уредба

          Comment


          • #6
            зависи къде ти е изпарителя. както дойде най-удобно. дори може да е последователно на отоплението на дроселовата клапа.
            точка

            Comment


            • #7
              Няма ли да е много малък водния дебит и да не стига достатъчно за затоплянето на изпарителя? Предполагам, че говорим за извода от номер 6 нагоре. Там маркучите са тънки.
              AR 145 1,6 Boxer 96г. + простичка LPG уредба

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от icorousse Покажи съобщение
                Няма ли да е много малък водния дебит и да не стига достатъчно за затоплянето на изпарителя? Предполагам, че говорим за извода от номер 6 нагоре. Там маркучите са тънки.
                може и да поизстива, но също е вариант и определено ще е по-добре от колкото последователно на парното. зависи къде е поставен изпарителя и се търси най-безболезнения начин.
                Last edited by kolev; d.m.y г., 13:38.
                точка

                Comment


                • #9
                  няма да му е малко дебита бая коли съм направил така точно през отоплението на дроселовата клапа
                  ALFA ROMEO 147 1.6 120Hp & HONDA CIVIC VI gen. VTI 160Hp

                  Comment


                  • #10
                    Ако нямаш кранче за радиаторчето на парното, най-добре е последователно на парното и тослед радиатора. Аз съм така и нямам забележки.
                    Ако имаш, тогава го връзваш на сините белези, като се стремиш отворите са изпарителя да са с една идея по-малки.
                    Иначе ще ти страда парното.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X