Известие

Collapse
No announcement yet.

Палене на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Малко развитие по въпроса с допълнителния вакуум........

    Постановката е следната:

    Mazda 626 - 2 литров двигател, пълна инжекция с механичен дебитомер.

    Първоначалното монтирах вакуумен изпарител Tartarini:



    Поради много стегнатата клапа на дебитомера, за да заработи на газ, се наложи да сменя пружината на клапата на втората камера с доста по-твърда.

    Пробвах това, за което ме посъветвахте, като ситуацията е следната:

    Диаметърът на всмукателната тръба е Ф65
    Смесителната плочка с вътрешен диаметър 38 е монтирана на изхода на дебитомера.
    Между нея и клапата на дебитомера разстоянието е около 80 мм.
    В този участък поставих щуцер с отвор Ф10 и оттам гумена тръба дълга около 80 см до изпарителя (отвора за връзка с атмосфера)
    Върнах оригиналната пружина ..........

    Как ли не си играх, не може да се получи устойчива настройка.
    Понеже не съм с много добри впечатления от въпросния изпарител и понеже междувременно ми изпадна едно електрическо Renzo - Landi (Renzomatic).
    Предстои да пробвам с него.

    Нещо пропускам ли, или действително тартаринито не струва?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      А какъв е зора плочката да не е ПРЕДИ дебитомера, както си пише в дебелите книги?
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
        А какъв е зора плочката да не е ПРЕДИ дебитомера, както си пише в дебелите книги?
        Дебитомерът е някак вграден в корпуса на въздушния филтър. Освен това човекът с въпросния автомобил вече се снабдил с цилиндрична плочка с кихалка за монтаж на тръбата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Малко развитие по въпроса с допълнителния вакуум........

          Постановката е следната:

          Mazda 626 - 2 литров двигател, пълна инжекция с механичен дебитомер.

          Първоначалното монтирах вакуумен изпарител Tartarini:



          Поради много стегнатата клапа на дебитомера, за да заработи на газ, се наложи да сменя пружината на клапата на втората камера с доста по-твърда.

          Пробвах това, за което ме посъветвахте, като ситуацията е следната:

          Диаметърът на всмукателната тръба е Ф65
          Смесителната плочка с вътрешен диаметър 38 е монтирана на изхода на дебитомера.
          Между нея и клапата на дебитомера разстоянието е около 80 мм.
          В този участък поставих щуцер с отвор Ф10 и оттам гумена тръба дълга около 80 см до изпарителя (отвора за връзка с атмосфера)
          Върнах оригиналната пружина ..........

          Как ли не си играх, не може да се получи устойчива настройка.
          Понеже не съм с много добри впечатления от въпросния изпарител и понеже междувременно ми изпадна едно електрическо Renzo - Landi (Renzomatic).
          Предстои да пробвам с него.

          Нещо пропускам ли, или действително тартаринито не струва?
          Нямам наблюдение върху Тартарини, но съм виждал и съм напълно убеден, че не всеки изпарител си пасва с всеи мотор, та бил и най-добрият.
          Наблюдавал съм един приятел , който се бори с един нов изпарител, който обаче изобщо не беше отзивчив и не искаше да се регулира по никакъв начин. Накрая на човека му писна, измъкна от боклуците първият му попаднал изпарител и колата заспа.
          Нещо подобно може да има и при тебе.
          Аз със тия инжекциони съм песимист, защото клапата натиска разни плунжери и връзка между засмукването вътре и дебита на въздуха е дявол знае каква.
          За да не ме боли главата, аз бих сложил плочката преди дебиломера и няма да се занимавам повече. Маздите по принцип гърмят много рядко. Ако се регулира и правилно сместа на газоанализатор- няма да има никога проблем.


          Едит: сега ви видях с Роби кореспонденцията.
          Като е вграден във филтъра, взима се една бормашина и се пробиват две дупки и се слагат щуцери. При тоя голям път гарантирано ще се смесят добре газът с въздуха.
          Last edited by mordohy; d.m.y г., 23:24.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Нямам наблюдение върху Тартарини, но съм виждал и съм напълно убеден, че не всеки изпарител си пасва с всеи мотор, та бил и най-добрият.
            Наблюдавал съм един приятел , който се бори с един нов изпарител, който обаче изобщо не беше отзивчив и не искаше да се регулира по никакъв начин. Накрая на човека му писна, измъкна от боклуците първият му попаднал изпарител и колата заспа.
            Нещо подобно може да има и при тебе.
            Аз със тия инжекциони съм песимист, защото клапата натиска разни плунжери и връзка между засмукването вътре и дебита на въздуха е дявол знае каква.
            За да не ме боли главата, аз бих сложил плочката преди дебиломера и няма да се занимавам повече. Маздите по принцип гърмят много рядко. Ако се регулира и правилно сместа на газоанализатор- няма да има никога проблем.


            Едит: сега ви видях с Роби кореспонденцията.
            Като е вграден във филтъра, взима се една бормашина и се пробиват две дупки и се слагат щуцери. При тоя голям път гарантирано ще се смесят добре газът с въздуха.
            Това със смесването преди дебитомера очевидно е най-добрият вариант. Но тогава, предполагам че кихалката трябва да се сложи задължително след дебитомера.
            Много си прав относно пасването на даден изпарител с конкретен двигател.

            Това Renzo - Landi, за което говоря, макар и старичко, според мен е един от най-добрите изпарители правени някога.



            Така, че ще се поборя още малко и с него и допълнителния вакуум (защото намирам идеята за добра)...........
            И ако и така не се получи, минавам на варианта със смесител преди дебитомера.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:01.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Renzo - Landi и до ден днешен си е един и същи изпарител. Няма “старичко“.
              А какъв е тоя механичен дебитомер дето не се разглобява?
              626 е с дебитомер тип Бош /поне доколкото помня/ Има едни Витари дето са с един конус направо в кутията на филтъра, ама те се лекуват лесно.
              Last edited by robygas; d.m.y г., 15:00.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                Renzo - Landi и до ден днешен си е един и същи изпарител. Няма “старичко“.
                А какъв е тоя механичен дебитомер дето не се разглобява?
                626 е с дебитомер тип Бош /поне доколкото помня/
                Няма начин да не се разглобява. Просто капакът на филтъра е с такава форма, че май монтирането на плочката между него и дебитомера няма да е удачно. Но в краен случай, плочката може да се монтира вътре в кутията на филтъра, залепена до дебитомера. Там има място.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment

                Working...
                X