Известие

Collapse
No announcement yet.

За всички със 146, а може би и други.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За всички със 146, а може би и други.

    Здравейте колеги. Става въпрос за алфа 146 1.6ТС. Бих искал да дам един съвет на всички колеги които са със тази горивопроводна система. Купих алфата преди 5 дни и ми направи впечатление, че когато карам на газ ми гори и бензина(по-малко от когато карам само на бензин, но все пак го гори). Причината във това се оказа, че когато е правена колата е направена без излишно гориво, смисъл няма маркуч, който да връща неизгореното гориво обратно в резервоара. За това когато си слагате газово винаги казвайте на майстора със прекъсване на инжекторите да ви спира и помпата, защото когато спрат инжекторите, а помпата продължава да върти се получава свръх налягане в горивната система, което не може да се върне обратно в резервоара понеже нямаме излишно гориво и започва да изтърва през дузите. Прекъсването не трябва да се прави през релето на помпата, защото това реле дава захранване към ЕКУ-то затова най-удачният вариант е да се прекъсва масата след защитата която спира помпата по време на катастрофа. Тя се намира в долната лява кора до краката на шофиора.
    Надявам се да съм бил полезен на някои.

  • #2
    има я тая система но е направена при помпата по по-различен начин. неможе да се получи свръхналягане. вероятно не са прекъснати инжекторите като хората. последно колата 146 или 147 е.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от malchiki Покажи съобщение
      Здравейте колеги. Става въпрос за алфа 146 1.6ТС. Бих искал да дам един съвет на всички колеги които са със тази горивопроводна система. Купих алфата преди 5 дни и ми направи впечатление, че когато карам на газ ми гори и бензина(по-малко от когато карам само на бензин, но все пак го гори). Причината във това се оказа, че когато е правена колата е направена без излишно гориво, смисъл няма маркуч, който да връща неизгореното гориво обратно в резервоара. За това когато си слагате газово винаги казвайте на майстора със прекъсване на инжекторите да ви спира и помпата, защото когато спрат инжекторите, а помпата продължава да върти се получава свръх налягане в горивната система, което не може да се върне обратно в резервоара понеже нямаме излишно гориво и започва да изтърва през дузите. Прекъсването не трябва да се прави през релето на помпата, защото това реле дава захранване към ЕКУ-то затова най-удачният вариант е да се прекъсва масата след защитата която спира помпата по време на катастрофа. Тя се намира в долната лява кора до краката на шофиора.
      Надявам се да съм бил полезен на някои.
      Евала на майстора ти. Свършил е добра работа човека.
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        има я тая система но е направена при помпата по по-различен начин. неможе да се получи свръхналягане. вероятно не са прекъснати инжекторите като хората. последно колата 146 или 147 е.
        Извинявай колега объркал съм се 147 е .

        ---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

        Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
        Евала на майстора ти. Свършил е добра работа човека.
        Благодаря колега. Всички ремонти аз си ги правя.

        Comment

        Working...
        X