Известие

Collapse
No announcement yet.

бутилката е в конденз и е пълно с вода под нея...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • бутилката е в конденз и е пълно с вода под нея...

    бутилката е на мястото на резервната гума в комбито. цялата е в конденз и плата под нея е подгизнал с вода (само на дъното). около нея е сухо и не виждам теч. установих го сега след дъждовете.
    * дали не прониква отнякъде през пода в големите локви?!
    * или е конденз?!

    как е при вас?
    sigpic156 SW 2001 бивша.

  • #2
    Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
    бутилката е на мястото на резервната гума в комбито. цялата е в конденз и плата под нея е подгизнал с вода (само на дъното). около нея е сухо и не виждам теч. установих го сега след дъждовете.
    * дали не прониква отнякъде през пода в големите локви?!
    * или е конденз?!

    как е при вас?
    Ако не прониква вода отнякъде, вероятно е конденз.
    Но конденз се получава ако са студени стените на бутилката (с температура по-ниска от околната).
    Това последното се случва, когато става изпарение в самата бутилка.
    А това пък се случва, когато сондата е разхерметизирана и минава газова фаза през разхерметизирания участък (основата на тръбата).
    Така, че не е зле да провериш това.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      хммм.. прав си, обаче никога не ми е миришело на газ, пък бутилката ми е в купето (комбито)!!
      но водата е бая!!!
      п.п.
      стените на бутилкатаса целите в конденз на едри капки.
      sigpic156 SW 2001 бивша.

      Comment


      • #4
        Говоря за нарушаване на уплътнението между тръбата на сондата (смукателя) и основата и. Това е вътре в бутилката и не излиза газ навън за да се усеща на мирис.

        Нормално на фланеца, който е захванат на бутилката (на който има кранчета, клапани, индикация........) от вътрешната му страна има закрепена тръба (смукател).
        Така от дъното на бутилката течната газ тръгва през тази тръба и отива към двигателя. Когато е нарушено уплътнението, за което говоря, известно количество газова фаза тръгва към двигателя, минавайки през въпросния пробив. Тогава извесно количество течна фаза се изпарява още в бутилката. А това е съпроводено с понижаване температурата на бутилката. Когато този пробив е сериозен, може дори да се заскрежи бутилката.

        Говоря за сглобката оградена в червено:

        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:09.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          10х, колега!
          не те разбрах напълно, ама ще я водя на газаджия........
          отдавна имам подозрения, че като не я карам доста време и разхода ми на газ скача. тоест, нещо се губи!?
          ама ми се струваше налудничаво, щото нищо от никъде не мирише.
          sigpic156 SW 2001 бивша.

          Comment


          • #6
            Ако ходиш на газаджия, заради това, което подозирам, като причина за конденза, е добре бутилката да бъде напълно празна.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              сега го прочетох отново и ми светна!
              яснооо..
              обаче, когато влиза газ вместо течност в двг-то, не трябва ли да си личи - по вървеж, динамика....знам ли!!
              sigpic156 SW 2001 бивша.

              Comment


              • #8
                то в двг влиза газова фаза. въпроса е че топлообмена трябва да стане в изпарителя, а при теб се случва в бутилката, тя се охлажда и се образува конденз по нея.
                точка

                Comment


                • #9
                  а неееее.........играта тотално загрубя.
                  вече няма конденз, щото и газ не се "задържа".
                  излапа ми една бутилка газ за 200+ километра, вместо за ~440 км.!!!
                  пак майстори....пак дай пари....!
                  sigpic156 SW 2001 бивша.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ако ходиш на газаджия, заради това, което подозирам, като причина за конденза....... .
                    дааа....подозренията ти се потвърдиха.
                    10х, за което!

                    обясниха ми го (газурковците) като някакво запушване, стеснение на някаква тръбичка в бутилката.......плюс задържане на клапанче.....и т.н. и от там конденза и свръхразхода.
                    продухали са го, закачили са я на компа и всичко трябва да е ок.
                    ще я видим тия дни.
                    sigpic156 SW 2001 бивша.

                    Comment

                    Working...
                    X