Известие

Collapse
No announcement yet.

за обема на бутилките ни........

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • за обема на бутилките ни........

    Преди две седмици в Бургас на ОМВ ми заредиха 34 л газ в 35 литрова бутилка....Обикновенно бутилката ми събира между 28,5 и 29.5 литра което е около 80 процента от обема и е нормално.Като поисках обяснение се появи някаква управителка,говори ми нещо за налягане на помпите,показа ми протокол от някаква проверка........и ми даде телефон ма местата метрология да си подам оплакване.Направи го с рутина т.е. беше си подготвена.
    Така прибрах си касовият бон,обадих се,разбрах се с хората да подам жалба по имаил............до тук нормално.
    Е да де ама на следващо зареждане и с кратко пресмятане се оказа ,че не са ме измамили а просто са ми препълнили бутилката.
    Междувременно от мерки и теглилки или както там се нарича агенцията ми отговориха, че след като количеството на пропан бутана е по малко от обема на съда нищо не могат да направят.Това, че е препълнен съд под налягане .............нищо,изправен ли бил,сондата каква и колко годишна била и т.н.
    Хубаво ама ......не съвсем.Бутилките са съдове под налягане и се пълнят на 80 процента от обема си от съображения за сигурност.Сега е хладно,моята бутилка е нова,проверявам си редовно газовата/два пъти годишно ходя на профилактика,че съм параноик/ .А ако е стара?Ако е 40 градуса пек и я заредя и оставя на плажа........какво се случва,и зашо тези царвули не си регулират помпите,кой трябва да следи за това?Чия е отговорността?Колите с газова нямат право да паркират на закрити места..........пожарникарите пищят.........а този случай не е ли в пъти по опасен от невинно паркирана кола с газова минала преглед в подземен гараж?
    Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
    156 1,8ТS-99 ......
    EX
    159 1,9 JTD-08

  • #2
    Когато ограничителят не работи добре, се случва това, което описваш. Когато ограничителят сработва нормално повишеното налягане на зареждане не може да препълни бутилката, или поне отчетливо се забелязва кога ограничителният клапан се опитва да затвори.
    Като искаш да спазваш нормите за безопасност, или зареждай точно определено количество газ или следи брояча и като видиш, че надхвърля границата, просто прекрати зареждането.
    Не е работа на служителя, да знае каква е бутилката, колко газ има и колко трябва да зареди. А на техниката, както виждаш не винаги може да се разчита.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Все си мисля, че някой трябва да си върши работата а не аз да следя дали си я върши.И като цяло предпочитам да карам празно пълно.А иначе сте прав.
      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
      156 1,8ТS-99 ......
      EX
      159 1,9 JTD-08

      Comment


      • #4
        Хахахха колега на мен в Търново на ЕКО ми вкараха 41л в 40 литрова бутилка и като ги питах как става това ме гледаха опулено. Заговориха и те за налягане аа-уу ,ама като ги контрирах,че щом са минали на калибровка и са проверени то налягането трябва да е определено за да могат да пълнят на 80%,нали клапана е така настроен -80% при определено налягане. В крайна сметка не ми се занимаваше иначе щях да пускам жалби и тн
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          На човека не му е до жалби и не мисля, че му е до тарикатеенето за лев и шейсе отгоре - той се притеснява да не се взриви някъде или да не му се прецака уредбата, доколкото аз разбрах темата...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Хахахха колега на мен в Търново на ЕКО ми вкараха 41л в 40 литрова бутилка и като ги питах как става това ме гледаха опулено. Заговориха и те за налягане аа-уу ,ама като ги контрирах,че щом са минали на калибровка и са проверени то налягането трябва да е определено за да могат да пълнят на 80%,нали клапана е така настроен -80% при определено налягане. В крайна сметка не ми се занимаваше иначе щях да пускам жалби и тн
            Ограничителният клапан не сработва заради налягането а заради нивото на течната фаза в бутилката. Работи с поплавък и принципът на действие е сходен с този на тоалетното казанче.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Ограничителният клапан не сработва заради налягането а заради нивото на течната фаза в бутилката. Работи с поплавък и принципът на действие е сходен с този на тоалетното казанче.
              да така е.Малко преди случката се наложи демонтаж на бутилката.Ходих на газовия сервиз да ми я монтират и мисля,че с нея няма проблем.
              Колегата по горе е прав, през............................ми е че са опитало да вземат някоя стотинка повече.Не искам /особенно в по топло време/ в бутилката си да имам повече газ от предписаното.
              Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
              156 1,8ТS-99 ......
              EX
              159 1,9 JTD-08

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
                да така е.Малко преди случката се наложи демонтаж на бутилката.Ходих на газовия сервиз да ми я монтират и мисля,че с нея няма проблем.
                Колегата по горе е прав, през............................ми е че са опитало да вземат някоя стотинка повече.Не искам /особенно в по топло време/ в бутилката си да имам повече газ от предписаното.
                в ТВОЯТА газова бутилка имаш ТВОЙ предпазен клапан с поплавък който изключва зареждането при достигане на 80% от обема на ТВОЯТА бутилка. налягането на помпата на колонката дава единствено отражение върху времето за зареждане тъй като газта е в течно състояние.
                следователно има 2 варианта
                1 - повреден ти е клапана, не спира зареждането и препълваш бутилката като в случая вината си е твоя
                2 - брояча на колонката показва повече

                обикновено естествено е 1-вия случай. това се проверява лесно. при зареждане и достигане на 80% от обема, клапана изключва като започва ясно и отчетливо да трака.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  в ТВОЯТА газова бутилка имаш ТВОЙ предпазен клапан с поплавък който изключва зареждането при достигане на 80% от обема на ТВОЯТА бутилка. налягането на помпата на колонката дава единствено отражение върху времето за зареждане тъй като газта е в течно състояние.
                  следователно има 2 варианта
                  1 - повреден ти е клапана, не спира зареждането и препълваш бутилката като в случая вината си е твоя
                  2 - брояча на колонката показва повече

                  обикновено естествено е 1-вия случай. това се проверява лесно. при зареждане и достигане на 80% от обема, клапана изключва като започва ясно и отчетливо да трака.



                  по 1ва точка............освен по някакво странно стечение на обстоятелствата да се е повредил еднократно точно на тази газостанция друг начин не виждам.

                  по 2 ра точка-пътувах и следващото зареждане направих след около 200км.............това непрекъснато каране,Заредих под 10 литра.На следващото зареждане/след изпразване на бутилката/ влезе 29 литра газ.

                  така че не бих се съгласил с вас.


                  Колкото до гласуването и т.н. ..............не мисля че темата е за това.Спам раздела е малко по долу.
                  Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                  156 1,8ТS-99 ......
                  EX
                  159 1,9 JTD-08

                  Comment


                  • #10
                    При мен на всеки 10 зареждания по веднъж клапанът не сработва както трябва. Не съм имал досега безотказно действащ клапан.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
                      по 1ва точка............освен по някакво странно стечение на обстоятелствата да се е повредил еднократно точно на тази газостанция друг начин не виждам.

                      по 2 ра точка-пътувах и следващото зареждане направих след около 200км.............това непрекъснато каране,Заредих под 10 литра.На следващото зареждане/след изпразване на бутилката/ влезе 29 литра газ.

                      така че не бих се съгласил с вас.


                      Колкото до гласуването и т.н. ..............не мисля че темата е за това.Спам раздела е малко по долу.
                      искам да ти кажа че при зареждане догоре ако в края на зареждането не чуваш тракането на клапана и/или стрелката за количество газ в бутилката показва винаги пълно значи имаш проблем с клапана и винаги ще зареждаш различни количества газ.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        искам да ти кажа че при зареждане догоре ако в края на зареждането не чуваш тракането на клапана и/или стрелката за количество газ в бутилката показва винаги пълно значи имаш проблем с клапана и винаги ще зареждаш различни количества газ.
                        При мен не се чува тракане на клапана,стрелката ми се откачи преди време/сочеше само празна бутилка/и като обърнах магнита взе да показва пълна постоянно.Но идва голямото НО,клапана работи безупречно вече 4 години.Винаги зареждам не повече от 26 литра,ама абсолютно винаги.Смятам че тези два симптома не са критерий за здрав клапан.
                        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                        Comment


                        • #13
                          ако е изряден клапана и налягането на колонката достатъчно високо, зареждането прекратява изведнъж с едно изчаткване.вижда се как колонката върти и след изчаткването просто спира да пълни. обикновено обаче клапана си трака в края на зареждането и газ влиза едвам едвам. другия вариант е налягането на колонката да е твърде ниско. тогава бутилката не може да се напълни до такова ниво където клапана изключва.
                          обикновено с проблеми с нивомера страдат тороидалните бутилки.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            .........обикновено с проблеми с нивомера страдат тороидалните бутилки.
                            хммм.....и защо??!

                            ---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

                            п,п,
                            това с бутилките и колонките го предъвкахме преди време.
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=70159&page=2
                            sigpic156 SW 2001 бивша.

                            Comment

                            Working...
                            X