Имах 75 2,0 с карбуратори. Сега вече е с 2,0 ТС.Оказа се че изпаритела с който карах стария двигател е свършил курса.Така че газификацията все едно почва отначало.Или симулатор, плочка, противокихаща клапа и изпарител (добавете ако пропускам нещо) или рейка, еку и редуктор за газов инжекцион. Тъй като 75 не се карат много и още пове4е на газ нека колеги с 155-ци или 164-ки 8 клапанни ТС да споделят. И още нещо ако колата е с газов инжекцион трябва на бензин да е идеална нали? Газовото ЕКУ взима сметките от бензиновото и дава някаква корекция или само смята? Така че примерно с "котлонче" може да си карам с лек дефект на бензина примерно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Газов инжекцион или "котлонче"
Collapse
X
-
На изпарителя просто му смени гумените клапанчета и мембраните, почисти го и не се занимавай с газови инжекциони!
Ако са му се скапали пружините и лостчетата, просто си вземи един нов.
Турските например са копие на Ловато и изобщо не са лощи.
Тече и реклама по банера.
Хубавото му на 8В е, че носят обикновена газова.
Газовият инжекцион има смисъл само ако караш на големи разстояния.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеС нормалната газова колкото и добре да е настроена винаги има риск да "пукне" в колектора и да направи поразии. С нормалната газова заради плочката се спъва колата на високи обороти на бензин!
За последно газовата ми е пукала преди година и половина, защото е настроена добре. А и като пукне какво?!...
Губела колата във високи обороти...
Ами като ти трябват чак толкова високе.ите обороти не слагай газова.
Аз не съм видял особена разлика между газ и бензин.
Разбира се, когато обедниш сместа на газовата започва пукотевицата и наистина не върви на газ не само във високите.
Ама ще отворим стара тема.
Освен това си слагаш още един съклет в колата, пардон компютър и става мазало//На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНе знам защо, ама винаги при тая дилема се "пукат" несъществени проблеми.
За последно газовата ми е пукала преди година и половина, защото е настроена добре. А и като пукне какво?!...
Губела колата във високи обороти...
Ами като ти трябват чак толкова високе.ите обороти не слагай газова.
Аз не съм видял особена разлика между газ и бензин.
Разбира се, когато обедниш сместа на газовата започва пукотевицата и наистина не върви на газ не само във високите.
Ама ще отворим стара тема.
Освен това си слагаш още един съклет в колата, пардон компютър и става мазало//
Разлика м-у газ и бензин може и да няма защото колата така или иначе се спъва от плочката газова... Махни плочката и пак тестваи на бензин.
Ако обаче по колата всичко е изправно и газовата е настроена коректно не виждам проблем... Просто за мен е по-хазартната тая системаLast edited by mimouzunov; d.m.y г., 11:49.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Общо взето се заформи дискусия ГИ vs класическо АГУ.
Всяко от двете си има плюсове и минуси и поради това в една ситуация е рационално да се ползва а в друга не.
Това върху което лично аз все повече се замислям и LPI системата. Там вече нещата са революционни.
Основните достойнства на LPI (според мен и ако не греша) са:
- Студен старт на газ.
- По-висок КПД на двигателя поради факта, че изпарението на газта става в горивната камера и се охлажда сместта преди възпламеняването.
Поне на теория нещата изглеждат перфектни.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеНяма студен старт на газ.
Това е основният недостатък на газовия инжекцион.
От него произтича целият негативизъм.
Високият разход на бензин, особено при каране на близки разстояния. На практика не работи на газ.
От дрга страна, при една обикновенна газова, махаш дебитомера и слагаш една тръба и си караш само на газ.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеНяма студен старт на газ.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАз моята я паля само на газ, при положение, че беше -27 миналата зима.
Ама с ГИ не става.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВъв всеки случай не е нужно да загрее моторът до 30 -40 градуса. Т.е разходът на бензин ще е минимален.Макар да се следи сигнала от ламбдата и понякога се получават аномалии...
Comment
-
Сугурен съм, че може да се направи ГИ да пали директно на газ, но кой знае защо никой не се заема.
Я някой ако е борил тоя проблем да сподели тука. И без това темата се изкриви малкоНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment