Здравейте колеги. Реших да си слова газова уредба на GTV-то и тъй като колата се кара предимно в на къси разстояния и не навъртам и 5000 км на година съм решил да сложа обикновенна уредба вместо ГИ. Знам че ГИ е по-добрия вариянт, но предвид разстоянията на които се кара едва ли ще успява да превключи на гас и ефекта ше е минимум. Колата е с металния колектор. Та имам няколко въпроса понеже ще си я монтирам сам. Четох, че трябвало да се намали притока на въздух и се чудя дали се намаля диаметъра на въздуховода или по друг начин. Също се чудя дали да махна дебитомера. Иначе изпарителя ще е LOVATO от 90 до 140 kW мисля беше, електрически. Ще трябва и емулатор за дюзите. И изобщо тънкостите при монтажа на TS. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
GTV с АГУ
Collapse
X
-
От съществено значение за работата на газ е подходящият избор на смесителната плочка (като диаметър на отвора). Ако постнеш въпроса си в раздела за газ, вероятно ще получиш по-точни указания по въпроса. Не мисля, че е добра идея да махаш дебитомера. Все пак ще трябва и на бензин да върви добре тази кола. По-добре сложи непосредствено след дебитомера кихаща плочка за да го пази. Иначе с оглед на късите разстояния и впредвид металния колектор, мисля, че добре си се ориентирал към класическа уредба.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Изобщо не се замисляй.На Ланчията съм с такъв изпарител и смело мога да заявя,че на газ бяга повече.Настройката му е малко пипкава работа,но ако попаднеш на читав майстор няма проблеми.Виждал съм такъв изпарител монтиран на ЗИЛ.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Не мога да ти дам ясен отговор на въпроса (вероятно по-запознати от мен ще го направят), но нещата са малко навързани (принципно):
Колкото по-голям диаметър на смесителя, толкова по-добре, защото най-малко бърка работата на бензин.
От друга страна, колкото е по-голям диаметърът на смесителя, толкова трябва изпарителят да притежава по-висока чувствителност.
Като правило - колкото е по-голям диаметърът на мембраната, дозираща газта, толкова изпарителят може да бъде по-чувствителен.
Някъде прочетох, че се препоръчва площта на отвора на смесителя да се определи като се спази правилото:
7,5 - 10 кв. мм. / конска сила
Пример:
Ако приемем този показател със стойност 8, при 155 кс - площта на отвора трябва да бъде 1240 кв. mm.
От тук следва, че диаметърът на отвора трябва да е 40 мм.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:53.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе мога да ти дам ясен отговор на въпроса (вероятно по-запознати от мен ще го направят), но нещата са малко навързани (принципно):
Колкото по-голям диаметър на смесителя, толкова по-добре, защото най-малко бърка работата на бензин.
От друга страна, колкото е по-голям диаметърът на смесителя, толкова трябва изпарителят да притежава по-висока чувствителност.
Като правило - колкото е по-голям диаметърът на мембраната, дозираща газта, толкова изпарителят може да бъде по-чувствителен.
Някъде прочетох, че се препоръчва площта на отвора на смесителя да се определи като се спази правилото:
7,5 - 10 кв. мм. / конска сила
Пример:
Ако приемем този показател със стойност 8, при 155 кс - площта на отвора трябва да бъде 1240 кв. mm.
От тук следва, че диаметърът на отвора трябва да е 40 мм.
Comment
-
Първоначално публикувано от гадмръсна Покажи съобщениеколега ти с такава ли си, че утре или в събота ще ходя в магазина да си взема смесител и още нещо, гледам че има такива с предпазни клапи към смесителя мисля такава да взема или е по добре да е отделно клапата какво мислите?Video meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Дифузьор бих препоръчал- 32мм.
Стандартно е -34мм.
Това се преценява най-добре на газоанализ и се подбира за самия автомобил.
Клапата отделно /ако изобщо ще слагаш/ щото много файда от нея няма, ама това е въпрос на личен избор. При всички случай ще има рязане и кроене на въздуховоди.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Здравейте отново, вече монтирах газовата уредба, не беше много трудно единствено проблем беше изпарителя голям х#й се оказа, трябваше да махна резонатора за да го монтирам понеже друго удобно място просто не открих хванах го за единия болт на казанчето за антифриз. Сложих емулатор за инжекторите който се оказа, че не работи а беше чисто нов купен от великия сервиз "КЛААС гр Русе" (аз лично повече там няма да стъпя), така че си го ремонтирах понеже отказаха да го сменят. Смесителя е 33мм. Вчера засякох разхода 12.5 градско и то при супер икономично каране, мисля че е добре при положение, че на бензин разхода даден от производителя мисля беше около 11. Ускорението естествено не е същото като на бензин, но все пак като ми се кара включвам на безин. Засега съм доволен от резултата. Ще споделя още впечатления като навъртя някои друг километър. Последно един въпрос да попитам понеже съм с гуми 225/55/16 мислите ли че този размер оказва някво влияние върху разхода и отчетените километри понеже GTV го дават с по-тесни гуми .
Comment
-
Първо, каталожния разход за градски цикъл е 13.4л/100км.
И второ, тези гуми не ти ли опират в подкалниците когато минаваш през неравности?!
Много са високи, оригиналния размер за 16" джанти е 205/50! С гуми, широки 225мм., височината им трябва да е 45!
Та и влияние на разхода оказват, а и на ускорението и показанието на скоростомера - също.Last edited by Fear; d.m.y г., 16:25.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
Comment