Известие

Collapse
No announcement yet.

Неспокойна работа на празен ход - 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неспокойна работа на празен ход - 2.0 TS

    Лятото си сложих газов инжекцион в Аргус (София, ж.к. Люлин) и всичко беше ОК, но зимата изведнъж нещата нещо се влошиха. Колата набира добре, но на празен ход работата на мотора е по-неспокойна, тресе и не е както трябва, докато на бензин мотора е като часовник. На всичкото отгоре след като съм карал през деня на газ, на следващата сутрин като запаля колата около минута работи накриво, понякога дори и на 3 цилиндъра, след което се оправя (тогава все още е на бензин разбира се). Дава ми от време на време и разни грешки, предимно свързани с ламбда-сондите. Ходих в Аргус, те казаха, че това било дреболия и че стойностите си били наред. Чудя се какво да правя, определено не смятам, че нещата трябва да са така.

    Някой може ли да ме посъветва нещо или пък някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Колата е 147 2.0 TS.
    GTV 1.8

  • #2
    Дъвкали сме го поне 20 пъти.
    Газовите настройки не са като хората което променя и бензиновите. Това е причината сутрин за неравномерната работа на бензин. Ако покараш един ден само на бензин, предполагам, че на другата сутрин няма да има никакъв проблем с паленето и работата.
    Направи този експеримент и ще си сигурен къде да търсиш проблема.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Аз съм го направил, затова казвам, че е от газта. Но каква ми е опцията? Ако смяташ, че можеш да я направиш 1:1 бензин и газ казвай да ти я карам.
      GTV 1.8

      Comment


      • #4
        Каква е уредбата?
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Каква е уредбата?
          Все пак е работила на газ колата и нещо е станало... Значи не е настроика, според мен някоя дюза не затваря добре.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Или е с калпави дюзи и след 10 - 15 хил. км. им е заминала калибровката...
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Или е калпава настройка!! Не пращайте момчето в 9-та глуха Имал съм същия проблем колата върви до едно положение, не зазлява от веднъж.
              пп А и Роби ако не може да си докара смесите ще си търси проблема, човекът така или иначе няма да си я направи сам.
              Last edited by code; d.m.y г., 08:52.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Проблемът е решен благодарение на Робигаз. За 10 минути човекът ми каза точно откъде идва проблема, въпреки че системата не е слагана при него и не я познаваше добре. Ставаше въпрос за една от 4-те газови дюзи, която се оказа дефектна. Отидох в Аргус да ми я сменят, понеже системата е още в гаранция. Сложиха ми направо нова рейка и сега колата е идеална.
                GTV 1.8

                Comment


                • #9
                  Каква е рейката ? RAIL от дефектната им партида ли
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Не беше Рейл.

                    П.П. А и да ти кажа честно досега не съм виждал инжектори дето да издържат на хубавата ни газ.
                    Last edited by robygas; d.m.y г., 21:53.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #11
                      Мъри мисля че правилно беше споменал че кара ли се колата на газ, поне веднъж месечно чиляк трябва да си ресетва екуто и да прави адаптация.....което пък ще значи че кабел и софт трябва да има за тая работа, но малко излишна любознателност никога не е излишна....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        При мен когато газовата беше настроена ОК си караше месеци наред без грешки. След това по някаква причина сместа на газ стана бедна и бензиновия комп се шашка, като обогатява бензиновата и става каша. Все едно имаш забила ламбда. Аз обаче си мъкна лаптопа с кабела, рестартирам и така до другия път на газ...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                          Не беше Рейл.

                          П.П. А и да ти кажа честно досега не съм виждал инжектори дето да издържат на хубавата ни газ.
                          На 166-цата са 9годишни Кейхин, може и да има някой зазлял, но не дава такива признаци
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            При мен когато газовата беше настроена ОК си караше месеци наред без грешки. След това по някаква причина сместа на газ стана бедна и бензиновия комп се шашка, като обогатява бензиновата и става каша. Все едно имаш забила ламбда. Аз обаче си мъкна лаптопа с кабела, рестартирам и така до другия път на газ...
                            Доколкото помня при теб имаше проблем с връзката от инжектор на газовата и мотора. В тоя случай не е виновна газовата защото това си е механичен проблем и тя не може да знае за това. Нормално е да се опитва да компенсира загубите.
                            Същото става и когато газовите инжектори излязат от режим поради чисто механичен проблем какъвто е износването.

                            ---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:02 ----------

                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            На 166-цата са 9годишни Кейхин, може и да има някой зазлял, но не дава такива признаци
                            Знам ама дюзите ти са колкото евтин ГИ.
                            То..нали се сещаш, че няма как да е евтино и най-висок клас..
                            Last edited by robygas; d.m.y г., 20:06.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                              Доколкото помня при теб имаше проблем с връзката от инжектор на газовата и мотора. В тоя случай не е виновна газовата защото това си е механичен проблем и тя не може да знае за това. Нормално е да се опитва да компенсира загубите.
                              Същото става и когато газовите инжектори излязат от режим поради чисто механичен проблем какъвто е износването.
                              Това е скорошен проблем, преди не духаше от никъде, но не вървеше добре на газ. Може и изпарителя вече да е за ремонт, знам ли...

                              Иначе при мен няма инжектори, има два стъпкови мотора - смесител - маркучи към всмукателните колектори. Обикновена газова с комп.

                              Comment

                              Working...
                              X