Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем на газ и на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем на газ и на бензин

    Пичове много се чудех къде да я пусна темата, май тука трябваше . Значи колата си вървеше нормално на бензин и не включваше на газ. В смисъл, че беше настроена на 30 градуса а включваше когато си поиска - 50 70 80 градуса. Баща ми я закара на газаджия, че бях на работа и той му казал, че е от клемите на акумулатора и затва записвало грешка в компа на ГИ-то и измил акумулатора. Днес като я пробвах - пак не включва на газ когато трябва и не върви нормално нито на газ нито на бензин. От 2000 до 2500 няма никаква мощност, сякаш прекъсва и след това се изтрелва. При студен и загрял двигател едно и също. Къде да го търся проблема?
    Забравих да спомена когато беше на газ тресеше, а сега не.
    Ги-то е AutoGas Italia.
    sigpic
    145 1.6ts 16v 97г.

  • #2
    При настроени 30 градуса, за да обръща когато си иска, твърде вероятно е причината да е в температурния датчик на изпарителя.
    Относно липсата на мощност и на бензин, провери си дебитомера. Може да се касае само до почистване.
    Ако решиш да го чистиш, прочети теми по въпроса, за да не го съсипеш.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      И аз си мисля дебитомер обаче това става след интервенцията на газаджията. Викам да не са бутнали нещо без да искат ама гледам кабели сичко ок. Може да е съвпадение незнам но преди това на бензин всичко беше ок.
      sigpic
      145 1.6ts 16v 97г.

      Comment


      • #4
        Оправете и настройките на тая кола. Покарай един дан на бензин, изчистете грешките и тогава колегите да гледат в какви времена на бензин работи колата. Като я направят на газ БЕНЗИНОВИТЕ трябва да са същите.
        За температурата на обръщане отговаря датчика на изпарителя /както ти казаха вече/. За да си прави каквото иска значи или не показва еднакви данни или имаш проблем с количеството и циркулацията на антифриза.
        Другото ти го казах на ЛС.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Мерси колеги утре ще я мъчим.
          EDIT: Разплете се случая robygas беше прав! Просто "помагачите" на майстора са объркали настройките. Вече всичко е тип топ.
          Last edited by roshaf; d.m.y г., 16:16.
          sigpic
          145 1.6ts 16v 97г.

          Comment


          • #6
            Ново развитие по темата. За още нещо робигас беше прав - нарушена циркулация на антифриз. Затова не минава на газ когато трябва. Като отворих казанчето вътре сухо. Сега ще се търси теча.. :X
            sigpic
            145 1.6ts 16v 97г.

            Comment


            • #7
              Може да няма теч,може "помагачите" на майстора да не са долели след като са завършили монтажа.При рязането на маркучите на парното изтича известно количество антифриз.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщение
                Ново развитие по темата. За още нещо робигас беше прав - нарушена циркулация на антифриз. Затова не минава на газ когато трябва. Като отворих казанчето вътре сухо. Сега ще се търси теча.. :X
                При мен беше същото обръща когато си иска и то все около 70°С заради течащо радиаторче на парното, след смяната му всичко се успа и антифриз не доливам вече над 1г. Е и големият радиатор ми е нов
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  На твоое място първо бих долял.Ако пак започне да намалява тогава сигурно има теч.Освен ако......

                  Comment

                  Working...
                  X