Известие

Collapse
No announcement yet.

ще има ли разлика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ще има ли разлика

    Здравейте колеги ,имам един въпрос на които не намерих отговор във темите,та питането ми е следното:карам Алфа 146 1.4 боксер с обикновенна газова,но наскоро колеги ми зададоха въпроса защо смесителя ми е монтиран веднага след въздушният филтър а не на входа на дроселовата клапа?Аз не можах да им отговоря ! Та питането ми е ще има ли някаква разлика ако преместя въпросният смесител и го монтирам непосредственно преди дросела,в момента е на около 50-55 см.,от нея!Благодаря предварително!
    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

  • #2
    за разлика незнам но на едно приятелче беше монтиран както при теб и се му се сцепваше маркуча от филтъра до колекторите незнам дали при теб е така

    Comment


    • #3
      Няма сцепено,но все повече започвам да си мисля ,че е грешно,и започвам да влизам в едни големи размисли и "страсти"!!!
      sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
        Няма сцепено,но все повече започвам да си мисля ,че е грешно,и започвам да влизам в едни големи размисли и "страсти"!!!
        Колегата имаше предвид, че когато е на дросела, вероятността от детонации е по-малка
        Моя съвет е да се сложи на дросела
        Video meliora proboque deteriora sequor.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
          Колегата имаше предвид, че когато е на дросела, вероятността от детонации е по-малка
          Моя съвет е да се сложи на дросела
          Точно така имахме проблем с кихалката и се маркуча го отнасяше.Така че смело премести смесителя и не се притесняваи

          Comment


          • #6
            Утре ще го преместя и ще пиша каква е разликата ако въобще има такава,в смисъл във вървене и ускорение,щото според мен колкото и да нее 55 см,все оказват някакво влияние,а и между смесителя и дросела има един маркуч с един щуцер в единият краи-забит във въпросният маркуч,а другият край отива в гърловината за наливането на маслото,-е и тази вече смесена газ не влиза ли и в този маркуч,през щуцера,ако не греша това е за маслените пари или нещо такова!Така че според мен ще има някаква разлика,а !?!?
            sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

            Comment


            • #7
              Да отговоря на темата.Та значи вчера си играх почти цял ден,и преместих въпросният смесител,почистих наново всички маркучи от майонезата(конденз+маслени пари),преправих маркучите,и о чудо-колата започна да пали веднага,започна да реагира светкавично при подаване на газ,живна в пъти във всички диапазони на оборотомера,върнах кранчето на газта с оборот и половина,ускорението се подобри осезаемо!Като се замисля че колата съм я карал така почти 5 г.,направо ми прилошава,как да ида на майстор газаджия вече,а на този му имах голямо доверие,сега си отговарям на въпроса защи разхода не искаше да падне под16-18 на100 градско,и защо "майстора"все не успяваше да я настрои тая газ.Благодаря на всички още веднъж.А щях да забровя не ходете при Мариян газаджията от Плевен-това е майстора който слага така смесителите че постоянно да си мислиш че боксера е пресякъл маслото
              sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

              Comment


              • #8
                Не може да ти се отрече, че имаш усет към "майсторите".
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment

                Working...
                X