Известие

Collapse
No announcement yet.

Директно впръскване на газ ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Брей, като ви чета, излиза, че съм ударил "кьоравото" Купих си турбо-бензинката сааб с LPG "принс" и инжектори "кейхин". Като ходих за първи път да си търся място къде да я обслужвам, майсторите ме гледаха като изтребители. Единствено в официалния сервиз на нисан и рено могат да обслужват и поставят подобни системи в Пловдив. Струвала над 4 хил лв и затова ги поставяли като екстра само на нови коли. Засега съм доволен. Имало само един филтър да се сменя след определен пробег.

    Comment


    • Първоначално публикувано от емо1975 Покажи съобщение
      Брей, като ви чета, излиза, че съм ударил "кьоравото" Купих си турбо-бензинката сааб с LPG "принс" и инжектори "кейхин". Като ходих за първи път да си търся място къде да я обслужвам, майсторите ме гледаха като изтребители. Единствено в официалния сервиз на нисан и рено могат да обслужват и поставят подобни системи в Пловдив. Струвала над 4 хил лв и затова ги поставяли като екстра само на нови коли. Засега съм доволен. Имало само един филтър да се сменя след определен пробег.
      Темата принципно е за Алфи на газ...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Знам. Но продължавам да съм фен на алфа и италианки с повече магарета под капака. Нищо, че карам сааб. А и гледам, че колегата от другия форум също пише.

        Comment


        • Първоначално публикувано от емо1975 Покажи съобщение
          А и гледам, че колегата от другия форум също пише.



          Пише пише станал е като машинописка с 30 годишен стаж Емца честито за Сааба,те са по друга бира от италиянките Хубави коли са,здрави,докато го счупиш хората ще счупат по две коли от другите марки Единствения кусур е че лапат много тунджа за тва само на газ майка Информирай се в действителност да ли наистина го има този филтър за смяна на Принс,защото аз съм с Виале и няма никакви филтри или други неща за подръжка.Е както сме написали по преди в темата помпата заминава на 200 хил. км но това си е ремонт не подръжка.И не карай никога до като изпразниш тотално бутилката и почне да тресе ако искаш помпата да кара по дълго.Аз остане ли ми една точка на датчика и зареждам
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • Какво е обяснението за заминалата на 200 хил км помпа?

            Що се отнася до италианките: аз и сега щях да съм си с такава, ако не ме бяха ударили и усукали купето й. Сигурно още щях да си карам с кеф лимузината. Не казвам, че не е искала ремонти, но ми беше кеф да я карам. А това усещане не всеки автомобил ти го дава. Повярвай ми.

            А пък саабите - и те се чупят. Иначе, да, кеф е и с шведската турбо-бензинка.

            Comment


            • [QUOTE=емо1975;1456836]Какво е обяснението за заминалата на 200 хил км помпа?




              Ами ресурс приятелю по толкова карат,но ревизията не е скъпа,тука в Холандия е 150 евро даже не чакаш,даваш развалената и човека ти дава готова рециклирана че даже за тия пари идва до у вас и тия монтирва на място.Мойта талянка също беше с течна фаза и също си я карах с кеф И двете коли си имат своя чар но по различен начин
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • Помпите 'умират' от липса на мазане - свършва им маслото в картерчето. ОгииДоги, твоето Виале не връща ли на бензин самО при ниско ниво на газта? И можеш да монтираш филтър за газта преди бутилката, помага.

                А към колегата по-нагоре в темата - LPdi на Виале ползва точно бензиновите инжектори. А за обикновените им LPi системи - дюзата струва около 105 евро.
                Last edited by didod; d.m.y г., 18:18.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • На алфата Виалето,датчика за нивото на газта беше повреден и винаги светеше на фулл.Като свърши газта започваше да тресе и светваше датчика на колата за неопределен проблем по двигателя и трябваше ръчно да превключвам на бензин.Сега на тази датчика ми е много прецизен.Всяка точка изчезва след 150км,а последната като останат още около 5л. газ от зелена става червена,но и тази не превключва автоматично на бензин,поне предния и собственик ми каза че един път почнала да тресе и като и сипал газ се оправила
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • Колеги сега доста четох из холандските форуми за Виале и заминаването на помпата.Всеки е на мнение че помпата се заминава от каране до тотално празно бутилката,смисъл до като почне да тресе двигателя.Така до тук добре,обаче това което не знаех е че при маслото в помпата е възможно да проникне втечнена газ и да се омеша с маслото,и като бутилката се е изпразнила,от ниското налягане в бутилката газта от помпата се изпарявала заедно с маслото.Иначе един литър от въпросното масло струва в порядъка на 70 евро,което си колкото половина ревизирана помпа
                    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                    Comment


                    • Май май 1750 tbi ... има газ.. Без проблеми и аспирини за глава, без течни фази и ала бала.. Ама пусти 200 коня.. Малко са ..ще трябва ремапи,генер. Кулери, турбинки и може да върви на кантар с бусото ама без зверският звук под капака
                      Virus Alfa

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                        Колеги сега доста четох из холандските форуми за Виале и заминаването на помпата.Всеки е на мнение че помпата се заминава от каране до тотално празно бутилката,смисъл до като почне да тресе двигателя.Така до тук добре,обаче това което не знаех е че при маслото в помпата е възможно да проникне втечнена газ и да се омеша с маслото,и като бутилката се е изпразнила,от ниското налягане в бутилката газта от помпата се изпарявала заедно с маслото.Иначе един литър от въпросното масло струва в порядъка на 70 евро,което си колкото половина ревизирана помпа
                        Така де. Затова ти писах, че маслото изчезва. Ма с един литър масло ще напълниш 10 помпи.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • Също четох по холандските форуми,че признаци за заминаваща помпа е когато включиш на контакт ако е много шумна не и оставало много живот На алфата ми наистина беше много шумна,но за 20000км единствения проблем който имах е че като изхарчи газта на половината в бутилката почваше да тресеше все едно е свършила.Обаче ръчно като превключиш на бензин и след 2км пак на газ си се оправяше и си вървеше нормално до като наистина газта свърши Четох я,не даваше никакви грешки. Сега на сааба на контакт като дам помпата е апсолютна безшумна.
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • Click image for larger version

Name:	pump control vialle.JPG
Views:	1
Size:	59.0 Килобайта
ID:	2344494

                            Привет на колегите. За да не пускам нова тема ще питам тук. Това на снимката е управление на помпа Виале. Интересува ме (ако някой знае или услужливо го премери на неговата) какви напрежения има на посочения кабел при работеща помпа. Той управлява оборотите на помпата, а другите два са ясни - 12V и маса. Моята помпа спря наскоро и днес установих, че там няма никой. Никъде не намерих информация за напреженията на въпросната жичка затова реших да драсна тук.
                            ----------------------
                            156 SW 1.8TS 07.2001
                            Fiat Tipo 1.4Mi
                            ----------------------

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                              [ATTACH]150766[/ATTACH]

                              Това на снимката е управление на помпа Виале. Интересува ме (ако някой знае или услужливо го премери на неговата) какви напрежения има на посочения кабел при работеща помпа. Той управлява оборотите на помпата, а другите два са ясни - 12V и маса. Моята помпа спря наскоро и днес установих, че там няма никой. Никъде не намерих информация за напреженията на въпросната жичка затова реших да драсна тук.
                              Синия кабел е управлението. Там няма напрежение. Като гледам електрониката е от старите помпи с 2 скорости. Ако го дадеш "на маса" при работеща помпа би трябвало да включи "бързата" скорост помпата. Като не е "на маса" би трябвало да работи на бавната. Компютъра го прави в зависимост от натоварването на колата. Ако обаче има проблем с това управление може като резервен вариант да се включи да работи само на бързата. Поне за проба.
                              Last edited by robygas; d.m.y г., 14:28.
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                                Синия кабел е управлението. Там няма напрежение. Като гледам електрониката е от старите помпи с 2 скорости. Ако го дадеш "на маса" при работеща помпа би трябвало да включи "бързата" скорост помпата. Като не е "на маса" би трябвало да работи на бавната. Компютъра го прави в зависимост от натоварването на колата. Ако обаче има проблем с това управление може като резервен вариант да се включи да работи само на бързата. Поне за проба.
                                Мерси за инфото колега. Кабела до буксата на управлението е бяло-син. В коша отпред на тоя въпросния кабел има 35mV, a отзад е 0. Помпата не работи в момента и търся причината която според мен е електрическа. Според един майстор тука импулсите към помпата не били наред и проблема бил в самото управление. Аз си мисля че този кабел е прекъснат и в това е проблема, но ще се занимавам през уикенда, че сега няма време.
                                Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 21:19.
                                ----------------------
                                156 SW 1.8TS 07.2001
                                Fiat Tipo 1.4Mi
                                ----------------------

                                Comment

                                Working...
                                X