Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо ми гръмна ГИ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо ми гръмна ГИ???

    Преди 500 км си сложих ГИ. И вчера като тръгнах да паля, след като колата беше стояла цял ден на място, каза БУМ и колектора отиде.Някакви предложения защо и какво да правя?
    sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

  • #2
    все си мисля че колата ти първо пали на бензин и като загрее прехвърля на газ,ако си с газов инжекцион трябва да впръсква директно кви бум кви трясъци при палене,може да ти гърми стартера ако излиза дим от капака и гърми като пиратка и мерише на барут е от стартера има едни бакелити дето се търкат като запече.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от clockmaster Покажи съобщение
      Някакви предложения защо и какво да правя?
      След като е гръмнала докато палиш на бензин, начи дявол знае защо е гръмнала, а какво да правиш, ами сменяш колектора и на въже при ROBYGAS.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
        все си мисля че колата ти първо пали на бензин и като загрее прехвърля на газ,ако си с газов инжекцион трябва да впръсква директно кви бум кви трясъци при палене,може да ти гърми стартера ако излиза дим от капака и гърми като пиратка и мерише на барут е от стартера има едни бакелити дето се търкат като запече.
        Никакви бакелити, бате. Аз не че разбирам много, но пластмасовия колектор, който е на двигателя, откъм купето е разцепен. По-точно изглежда като че ли се е разглобил. Точно това е странното - аз затова си сложих инжекцион, че да не гърми, а то....
        sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

        Comment


        • #5
          Въпроса е дискутиран многократно
          Най-вероятно се касае за некоректни настройки на ГИ
          След като е на 500 км, предполагам е в гаранция, защо не я закараш където е монтирана?
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • #6
            Тряа си монтираш и "кихалка",за да не ти цепи колектора.И си намери алуминиев.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              За да гръмне при студен старт на бензин, има нещо тотално сбъркано и обгазява колектора.
              Да не би да палиш в авариен режим (директно на газ)?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Колега я си провери рейката да не би да не затваря някой инжектор и да пуска газ в колекторите? Ако не е това провери кабели свещи и бобини ако не е и това ще мислим друго :]
                Alfa 145 1.4/TS/1997'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Да не би да палиш в авариен режим (директно на газ)?
                  По нищо не личи да е в авариен режим - би трябвало да сигнализира някак си, нали?
                  Днес чакам газаджията да дойде да направи оглед на местопрестъплението и после ще дам инфо.
                  sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от clockmaster Покажи съобщение
                    По нищо не личи да е в авариен режим - би трябвало да сигнализира някак си, нали?
                    Днес чакам газаджията да дойде да направи оглед на местопрестъплението и после ще дам инфо.
                    Ами то аварийния режим на повечето Г.И е даваш на контакт задържаш бутончето за смяна газ/бензин за известно време чува се как клапана отваря и си палиш директно на било то газ или метан ..
                    Alfa 145 1.4/TS/1997'

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Strato Покажи съобщение
                      Ами то аварийния режим на повечето Г.И е даваш на контакт задържаш бутончето за смяна газ/бензин за известно време чува се как клапана отваря и си палиш директно на било то газ или метан ..
                      Не, не съм превключвал принудително със сигурност. Всичко си работеше автоматично.

                      ---------- Post added at 10:24 ---------- Previous post was at 10:22 ----------

                      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                      Тряа си монтираш и "кихалка",за да не ти цепи колектора.И си намери алуминиев.
                      А някой може ли да ми каже от кои др.модели колектора става за моята, че не се намират много лесно? Приемам и конкретни оферти.
                      sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                      Comment


                      • #12
                        Днес газаджията идва на оглед. Не откри нищо нередно в газовата уредба с компа си. Провери дали не пропускат клапаните. Не. След това звъня по телефона на някой за консултация и ми каза, че най-вероятно е заради проблем с ламда-сондата.
                        Възможно ли е това да е обяснението?
                        Като се има предвид, че сондата ми е на около 20 хил. км...
                        sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                        Comment


                        • #13
                          Газовите инжекциони се слагат за да не гърми, а се слагат такива защото са способни да контролират притока на газ коректно. Дефакто, когато не е настроен правилно въпросния, гърмежите идват не много късно по ред причини косвено свързани с работата на газ на автомобила, много преди случката. Това е така поради наличието на адаптивно управление на бензиновия управляващ блок. За целта газовия инжекцион трябва да бъде настроен така, че да не обърква бензиновия при работа на газ и последващото палене на бензин да бъде коректно.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            При мен изпускаше газ от маркуча за вакуума на изпарителя и от там през тройника пълнеше колектора.В комплект със стари кабели на свещите и от колектора останаха само тръбите.
                            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                            Comment


                            • #15
                              Ламбда сондата започва да работи доста време след старта. Поне не веднага с паленето.
                              Тоя газаджия е по-тъп и от мене.
                              Аз откакто ми чопли по колата един приятел, нито старата на газ, нито новата на метан са ми гърмяли до сега!
                              А преди, когато сам си ги регулирах на ухо, все трещяха.
                              Хвани го тоя и да си види къде е проблема.
                              Тия лаптопи са много хубаво нещо. Проблема е, че не всеки знае да ги чете!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X