Известие

Collapse
No announcement yet.

Номерата сутрин Продължават

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Номерата сутрин Продължават

    Здравейте Колеги,карам вече 3-та Алфа но за пръв път ГИ,и дилемата започна ,правил съм една камара диагностики включително последно и при Румен в Rubigcar,почисти ми дросела и го адаптира след това си смених и свещи,та диагностиката на бензин дава че всичко е ОК.Аз както много алфисти, четене здраво тука по форума и реших да вида дали колата ще се пооправи сутрин ако я карам само на бенз и така и стана,изчезнаха сутрешните проблеми,но включа ли на ГАЗ става пак цирк ,писна ми и вчера ходих на Тия специалисти къде ми слагаха ГИ смениха ми дюзите и тая сутрин пак същото сутринта,даите съвети Аз съм от Банско лесно ако бях в София нямаше да вида толкова ЗОР
    Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
    ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
    ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

  • #2
    Сега се Връщам пак от газаджиите Върнаха ми заводските настройки на компа да видят дали е от това и ми порачаха нов комп за утре,дане би да е оставял отворена дюза.Незнам на каде ще избие Това
    Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
    ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
    ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

    Comment


    • #3
      "Компа" няма как да остави отворена газова дюза.
      Самата дюза може да дефектира и да пропуска, но не вярвам това да е проблема.
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mihail_cc Покажи съобщение
        Здравейте Колеги,карам вече 3-та Алфа но за пръв път ГИ,и дилемата започна ,правил съм една камара диагностики включително последно и при Румен в Rubigcar,почисти ми дросела и го адаптира след това си смених и свещи,та диагностиката на бензин дава че всичко е ОК.Аз както много алфисти, четене здраво тука по форума и реших да вида дали колата ще се пооправи сутрин ако я карам само на бенз и така и стана,изчезнаха сутрешните проблеми,но включа ли на ГАЗ става пак цирк ,писна ми и вчера ходих на Тия специалисти къде ми слагаха ГИ смениха ми дюзите и тая сутрин пак същото сутринта,даите съвети Аз съм от Банско лесно ако бях в София нямаше да вида толкова ЗОР
        Много писане ама аз нещо неможах да разбера какво се получава в деиствителност!!! Сутрин на бензин ли пали зле или работи зле на газ докато е студена или какво!?!
        Не е зле да вземеш и нас да ни осветлиш каква е колата, с какъв двигател е... Разни такива подробности незначителни...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Извинявам се,Колата е Алфа Ромео 156 1,8 t.s 140hp. SportWagon,прави мизериите единствено сутрин като е на бензин ,клатеше обороти на гас след като прехвърли в тихите обороти, но след смяна на 4-те дюзи спря,сега на всичкото отгоре съм с заводски настройки на Газовия комп(Tamona),което ми дава малко по голям разход ,но и повече тяга незнам това дали е ОК

          иначе като я покарам няколко дена само на бенз всичко после е ОК паленето сутрин е гладко няма лаг в ускорението,мислех дали не са бензиновите дюзи но...
          Last edited by Mihail_cc; d.m.y г., 15:44.
          Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
          ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
          ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

          Comment


          • #6
            Ами Welcome to the club my friend , кво да ти кажа много са хората с тоя проблем но още не знам 100%-тово решение. Гаранция Газовото ти шашка нещо бензиновото ЕКУ и се надявам скоро да сенамери лек за това. Аз лично имам уговорка с един газов "Гуру" тая седмица да погледне моята и се надявам скоро да имам някаква информация относно "лечеинето" на това,че напоследък всеки 3-ти се оплаква от това.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Ами Welcome to the club my friend , кво да ти кажа много са хората с тоя проблем но още не знам 100%-тово решение. Гаранция Газовото ти шашка нещо бензиновото ЕКУ и се надявам скоро да сенамери лек за това. Аз лично имам уговорка с един газов "Гуру" тая седмица да погледне моята и се надявам скоро да имам някаква информация относно "лечеинето" на това,че напоследък всеки 3-ти се оплаква от това.
              Вариантите за калпавото палене на бензин сутрин според мен са:
              1-во! Някоя дюза не затваря добре и от там колата се дави при палене заради газта в колектора!
              2-ро! Пропуск на газ от редуктор/изпарителя към колектора от маркучето за вакумното управление!
              3-то! Неправилна настроика на газовата уредба или несъвместиност м-у същата и конкретната кола!

              Лично аз преди време имах проблем с първоначалното палене, въртиш като шашав за да запали... Проблема беше незатваряща добре дюза... Можете да пробвате и вие дали имате проблем по точка 1 и 2 по много лесен начин! Гасите колата вечер (след като сте я карали на газ) и развивате маркуча които захранва газовите дюзи (може да махнете и маркуча от филтърчето за вече изпарената газ, като после пак си го върнете на място де, разкача се просто да "изфиряса" останалата газ) По този начин се избягва евентуалното задавяне на колата при паленето сутрин! ПРИ ТОВА ИЗПУСКАНЕ НА ГАЗ ОКОЛО ВАС ДА НЯМА ОТКРИТ ОГЪН, ЦИГАРИ И КЪМ АКУМУЛАТОРА ДА НЕ СЕ ЗАКАЧА НИКАКЪВ КОНСУМАТОР (заради евентуалното прехвърчане на искра)...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Ам теорията ти е ОК , обаче и при колегата (поне доколкото разбрах де) е както при мен- Пали си от четвърт и то вонаги няма зима лято,проблема е след това,че поклаща обороти ( и то много ако е студено) и като се подаде газ още в първите моменти след запалването и колата глъхне и дори леко пука в колектора (бедна смес) а ако се опитам да дам рязко газ на скорост забива муцуната и после тръгва ,като може да има илеко пукане в колектора (зависи колко е студена и колко рязко подам газ). При мен е ясно че подбора на изпарителя бърка работата и "Възможностите" на майстора ми за настройка
                Като обърне на газ няма това пукане и тн,но пък ако съм бил на ППХ и подам газ леко направо преритва (остро и рязко) или ако карам без газ на 1-ва или 2-ра поклаща и пак леко рита. Също потенциален проблем е че ми следи оборотите от 1-ви инжектор и според мен се шашка и от там.... абе хипотези мнмого,но тия дни се надявам да ги поизбистря
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Колеги,има светлина в тунела,така След връщане както писах вече по горе на фабричните настойки на газовия комп колата пали сутрин като по учебник,не смея да се похваля ,че и моята капризница, да не взема да я урочясам.Ще Ви държа в течение дали сам намерил решение на проблема или ще продължи дилемата

                  Между другото както писа колегата mimouzunov-газаджиите се чудеха да откачат маркучите и да я оставя при тях да видят дали пали на бензин сутрин,макар че аз вече съм я пробвал само на бензин и пали
                  Last edited by Mihail_cc; d.m.y г., 14:21.
                  Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
                  ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
                  ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

                  Comment


                  • #10
                    Според мен има голяма вероятност проблемът да е /бил/ някъде тук.
                    3-то! Неправилна настроика на газовата уредба
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Според мен има голяма вероятност проблемът да е /бил/ някъде тук.
                      3-то! Неправилна настроика на газовата уредба


                      П.П.
                      Понятието "фабрични настройки" не знам какво е, но ако се има предвид -готова карта, това е само ориентир, защото няма две еднакви коли.
                      Last edited by robygas; d.m.y г., 21:46.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                        Според мен има голяма вероятност проблемът да е /бил/ някъде тук.
                        3-то! Неправилна настроика на газовата уредба
                        Защо неправилна настройка на газовата, като неработи добре само на бензин. Питам защото имам абсолютно същия проблем...
                        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                          Защо неправилна настройка на газовата, като неработи добре само на бензин. Питам защото имам абсолютно същия проблем...
                          Обяснението е, че когато двигателят работи на газ, бензиновото ECU не "знае" за това и когато двигателят работи лошо, се опитва да коригира някои свои параметри (да се адаптира). Така, когато двигателят заработи на бензин, тези параметри се оказват неподходящи.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Прост пример:
                            работа на бензин - време на инжекторите 2.5мс
                            работа на газ - време на бензиновите инжектори - 3.5-4.0мс
                            Едно от условията е времената на бензин да са еднакви и на двете горива.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              Май сам на път да кажа,че проблема Вече не съществува.Пали си Вече ОК и студена сутрин Втора седмица
                              Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
                              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
                              ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
                              ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

                              Comment

                              Working...
                              X