Известие

Collapse
No announcement yet.

Номерата сутрин Продължават

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сега не знам дали това е проблема, но 99% при мен беше горе-долу същото, от тези разлиси в мс на бензин и газ, се вдигаха все повече до момента в който не палеше на бензин, не вървеше и всички проблеми. След каране на бенз 4-5 дни всичко се оправя до момента в който не превключиш на газ.

    При мен решението:
    1.прави се колата да работи на бензин (адаптация на дросела, нулиране на еку или каквото там правят като я вържат на лаптоп, по-знаещите да кажат)

    2. Настройка на газовата от човек дето може и знае. Не става обаче да направи мс еднакви на двете горива, винаги на газ са по-високи.

    Така ми изкарва година и половина и после пак същото упражнение.

    Преди тази работа да ми стане ясна колата получи доста части нови или втора употреба, за доста пари, са някой може и да им е дошло времето, ама е така да се прави и сменя...
    sigpic
    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
    0889 636 093

    Comment


    • #17
      Абе и аз бех трагнал по наклона с частите,Знам Че Ще бъда оплют но при смяна на свещите не сложих NGK,а Bosch като големите са Bosch Platinum с един диод, бих искал да сложа истински но пустата пара Все не стига,между другото за 1000 км не дават ядове,а относно старите две от тях при проверка не даваха хубава искра и защото преди съм купувал и бубина,та знам от опит че от гадна свещ гори най лесно бубината,между другото Никога не съм Вервал че проблемите ми идваха от ГИ но уви...
      Last edited by Mihail_cc; d.m.y г., 17:06.
      Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
      ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
      ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение

        2. Не става обаче да направи мс еднакви на двете горива, винаги на газ са по-високи.
        С това не съм съгласен,просто газаджиите ги мързи да си поиграят с настройката и по-точно с размера на разпробиване на дюзите и налягането на изпарителя
        Всеки втори газаджия иска да му я закараш сутринта и вечерта да е готова и после .. покарай 2-3 дни и ела по сле пак покарай 100км и ела итн да доизглаждаме нещата
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
          Не става обаче да направи мс еднакви на двете горива, винаги на газ са по-високи.
          Правилно, щото ако някоя кола е с ниски бензинови времена, едва ли някой си купува ГИ с бързи инжектори струващи 30-40% от стойността на колата

          Иначе няма пречка.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #20
            Не става въпрос времената да са еднакви, а БЕНЗИНОВИТЕ да остават еднакви.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #21
              При мен ефекта е същия, при рестарт върви добре на бензин, като включа на газ върви добре и на газ, но в следващите километри лека-полека започва да се спъва. Няколко пъти ходя за настройка, държи един месец и след това всичко се разваля. Газаджията ми каза, че имам мудна сонда, а системата била доста чувствителна към нея. Не знам обаче дали има смисъл да се хвърлям да я сменям.

              Comment


              • #22
                Незнам Аз откакто карам Алфи имам следните наблюдения,майсторите като им споменеш за Алфа и бягат като дявол от тамян,да Ви разкажа когато ми слагаха моита газова 4 дена я държаха а те са специалисти Горе Долу ама на Алфа не слагат много много ,та тръгвам аз да я пробвам и бре пушек а те не сменили уплатнението на колекторите където има масло под налягане и от там хварля, аиде пак обратно и ремонт за тяхна сметка.Та общо Взето не ние лесно на Алфистите ,а по въпроса с проблемите ни.Още при Румен от Рубикар ми каза че Алфата Щом е на LPG това променя коренно нещата за търсене на проблема но първо колата трябва да работи безпроблемно на бензин и след това да се настрой газта,а това най лесно става физически като се спре от бутилката според мен за да се види каде е проблема и после при свестен газаджия който пипа и Алфи

                ---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:48 ----------

                А сега се сещам ,как реагираха преди да ги убедя газаджиите да ми зададат настроиките там както им се казва по готова карта,Те ми казаха че това няма нищо общо с бензиновия комп и не би требвало да го барка или тои да се побърква сутрин при студено палене и твърдяха че Гзаовия комп само чете от бензиновия, Те мислеха че проблема може да е само физически или по скоро пропускане на дюзите,Някои може ли да обясни дали Газовия комп Влияе на бензиновия че чак да го разстроива
                Last edited by Mihail_cc; d.m.y г., 17:04.
                Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
                ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
                ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mihail_cc Покажи съобщение
                  Незнам Аз откакто карам Алфи имам следните наблюдения,майсторите като им споменеш за Алфа и бягат като дявол от тамян,да Ви разкажа когато ми слагаха моита газова 4 дена я държаха а те са специалисти Горе Долу ама на Алфа не слагат много много ,та тръгвам аз да я пробвам и бре пушек а те не сменили уплатнението на колекторите където има масло под налягане и от там хварля, аиде пак обратно и ремонт за тяхна сметка.Та общо Взето не ние лесно на Алфистите ,а по въпроса с проблемите ни.Още при Румен от Рубикар ми каза че Алфата Щом е на LPG това променя коренно нещата за търсене на проблема но първо колата трябва да работи безпроблемно на бензин и след това да се настрой газта,а това най лесно става физически като се спре от бутилката според мен за да се види каде е проблема и после при свестен газаджия който пипа и Алфи

                  ---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:48 ----------

                  А сега се сещам ,как реагираха преди да ги убедя газаджиите да ми зададат настроиките там както им се казва по готова карта,Те ми казаха че това няма нищо общо с бензиновия комп и не би требвало да го барка или тои да се побърква сутрин при студено палене и твърдяха че Гзаовия комп само чете от бензиновия, Те мислеха че проблема може да е само физически или по скоро пропускане на дюзите,Някои може ли да обясни дали Газовия комп Влияе на бензиновия че чак да го разстроива
                  Колега, в пост № 13 дадох обяснение относно това как работата на газ влияе косвено на настройките на бензиновото ECU, макар и да няма пряка връзка между двата компютъра.
                  Моля, някой да ме поправи, ако греша.

                  А малко по-нагоре и Роби каза, че е важно бензиновите времена да не се променят, което очевидно е нежелано, но възниква в резултат на опитите на бензиновото ECU да се адаптира, когато двигателят работи на газ.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:07.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Благодаря Келега Ecotronic-четох всичко но ми беше убягнало просветлението
                    Alfa Romeo 147 FL1.6-120HP and 159 2.4-JTDm200HP
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HP
                    ex Alfa Romeo 156 1.8 SW -140 HP
                    ex Alfa Romeo 145 1.6 BOXER 103 HP

                    Comment

                    Working...
                    X