Някои ползва ли класическо АГУ на такъв автомобил и дали добавянето на Ламбда контрол ще подобри работата на уредбата и най важното ще намали ли риска от детонация в всмукателния колектор и въздушния филтър. Знам че газовия нжекцион е най добрия вариант но още не мога да се реша да инвестирам 1/4 от цената на колата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Питане за газова уредба на 146 1.4 TS
Collapse
X
-
Ми мойта кола е такава и е с конвенционална уредба, Ламбда контрол...даа няма да направи работата по добра /тя и без това си е такава/ но ще свали разхода с около 1-1.5 литра. Симулатора на дюзите обаче е задължителен. А и че се сетих, метален ли е смукаталния колектор?Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
-
Бих те посъветвал да почакаш месец-два и да посъбереш пари и да си вземеш газов инжекцион, тия 500кинта отгоре, ще ги избиеш за 10 000 км. от икономисаните 2л/100.
Ако на времето имаше кой да ми го набие тва у дебелата глава, знаеш ли колко глупости и ядове щях да си спестя, а положителното е че покрай тази уредба изчетох толкоз литература, и разглобих няколко пъти мойта и нялко чужди АГУ-та на парчета, и до толкоз задобрях че успях да монтирам успешно /главно на приятели/ 7-8 АГУ-та, и колкото повече познания трупах, толкова повече се убеждавах в предимствата на газовият инжекцион. Та мисълта мие е ставаш самоук майстор покрай АГУ в Алфаи има вариант да се видиш в премеждие с тва АГУ
Икономията специално при Алфа 1.4 ТС ще ти е около 5 лв. на 100 км. при добра динамика на колата, не е чак толкоз много, ма при 20 000 км. които въртя на година са си 1000 лв.
Бе сам решавай, ма помисли за инжекцион!
Успех!Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Ми на мойта средният разход е окло 11.5/12, а с газов инжекцион теоретично разхода трябва да е колкото и на бенз, тоест около 10
Говорим за СРЕДЕН разход! Разхода при мен е около 8 на дълго и около 14-15 в града. Средният, долу в подписа!Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Re: Питане за газова уредба на 146 1.4 TS
Първоначално публикувано от stenliНякои ползва ли класическо АГУ на такъв автомобил и дали добавянето на Ламбда контрол ще подобри работата на уредбата и най важното ще намали ли риска от детонация в всмукателния колектор и въздушния филтър. Знам че газовия нжекцион е най добрия вариант но още не мога да се реша да инвестирам 1/4 от цената на колата.
Познавам вносителя ако искаш да им звънна97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
-
))
моята алфа е146 1.4 16v 103hp сас оригинална газова уредба така е докарана от италия и трябва да ти кажа че ми гори 8.5 10 на сто и колата ми варви по добре на газ от колкото на бензин така че ако можеш да инвестираш няма да сбаркаш и както казват другите участници вав форума колта ще с и я изплатиАлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Re: Питане за газова уредба на 146 1.4 TS
Първоначално публикувано от stenliНякои ползва ли класическо АГУ на такъв автомобил и дали добавянето на Ламбда контрол ще подобри работата на уредбата и най важното ще намали ли риска от детонация в всмукателния колектор и въздушния филтър. Знам че газовия нжекцион е най добрия вариант но още не мога да се реша да инвестирам 1/4 от цената на колата.
Comment
-
братле не се занисляй а си слагай обикновена газова.аз съм с 145 1.4 т.спарк и съм с уредба за 450лв.колата върви по добре отколкото на бензин разход ми прави 12-13 градско.смятай че за 6000 км си я избил. няма смисъл на тия кошници на по 10 години да се слага газов инжекцион. според мен не си заслужава. ако ти се дават пари и сложи метан по-добреgtv 2.0t.s.
Comment
-
Здравейте, изчетох много теми за газта и метана. Та имам няколко вапроса:
1. Каква е разликата в икономията между метан и обикновна газова уредба?
2. Как влияе метан на 145 1.4 ТС 16 В '99 ? Има ли някакви проблеми (Ако някой с този двигател е на ментан нека сподели)
3. Гледам че пишете за разн проблеми при обикновени газови уредби, за разни гърмежи, та вапроса ми е дали всичко това зависи от майстора, защото има хора който не се оплакват от обикновените уредби.
4. Каква е разликата в динамиката между обикновна газова и метанова уредба?
П.С. - Газовия инжекцион не е вариянт за мен.
Предварително ви благодаряAlfa Romeo 145 1.4 TS '99
Comment
-
За гърмежите, ако е наред колата:
1. Задължително газ-анализатор, на слух не става с ТS.
2. Ако си с нов изпарител- обикновен, докъм 1000км има улягане на мембраните и от това си гърми... по-честичко газ-анализатора.
3. Симулатора е почти задължителен, но може и без него ако не те притеснява индикатора на инджектора, без симулатор пали от втория път....Alfa Romeo 146 1.6 t.s.
Comment
-
Аз съм с обикновена газова вече доста време...Единствения по-сериозен проблем по едно време беше с гърменето при палене, но познай какъв беше проблема - майстора. Сложили са ми некакъв измислен превключвател газ - бензин. И до ден днешен не съм сигурен как действа, ама като си паля с ръчно превключване на бензин н.п.
.
166, 2.4 JTD'00
Comment
-
Първоначално публикувано от toto99За гърмежите, ако е наред колата:
1. Задължително газ-анализатор, на слух не става с ТS.
2. Ако си с нов изпарител- обикновен, докъм 1000км има улягане на мембраните и от това си гърми... по-честичко газ-анализатора.
3. Симулатора е почти задължителен, но може и без него ако не те притеснява индикатора на инджектора, без симулатор пали от втория път....
Първоначално публикувано от ChimevАз съм с обикновена газова вече доста време...Единствения по-сериозен проблем по едно време беше с гърменето при палене, но познай какъв беше проблема - майстора. Сложили са ми некакъв измислен превключвател газ - бензин. И до ден днешен не съм сигурен как действа, ама като си паля с ръчно превключване на бензин н.п.
.
Comment
Comment