Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся съвет(помощ) - Загадъчен проблем с ГИ и бедна смес!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Търся съвет(помощ) - Загадъчен проблем с ГИ и бедна смес!

    От известно време при загрял ДВГ и при движение на газ, без натискане(с 50 км/ч) и 2000 об/мин на равен път ми светва чека на таблото и при диагностика показва бедна смес. Няколко пъти експериментирах с коефициентите за корекция на сместа в програмата на ГИ (Тамона Прогас-П), но безполезно. Винаги след калибровка след 10 км каране светва чекът за бедна смес.
    Не знам читави майстори наблизо(Кърджали) и ако дадете насока къде да търся проблема ще е голяма помощ?

  • #2
    Колеги, никой ли във форума няма опит с настройване на газов инжекцион? Очаквах поне някой и друг отговор...

    Comment


    • #3
      Има, ама с това си вадят хляба

      А и така, както си го описал ...
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #4
        Такова нещо може да се получи от ниско изходно налягане на изпарителя. Добре е да се провери колко е.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Според програмата е в рамките на допустимото, т.е. в зелената зона. 1,5 атмосфери доколкото помня.
          Не съм специалист по темата и не знам как по-пълноценно да разясня. Правя всичко по настройването по указанията на проиводителя. Бензиновата и газовата крива на картата съвпадат идеално, всички параметри са в норма, и след 10-20 км каране, винаги на равно място, при постоянна газ, на 4 скоротст с 60 км/час светва чека на таблото.

          Comment


          • #6
            Редно е преди да се прави калибровката на газ колата да се покара няколко дни на бензин и евентуално провери за грешки.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Чак няколко дни ... няма нужда.
              Загрява я да отвори термостата, логва основните неща, вижда че всичко е наред и може спокойно да си настройва.
              Ако на бензин не му работи сондата (примерно) на газ няма как да заработи
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #8
                Ошашавено ЕКУ от кофти настроен ГИ едва ли ще влезе в норми при 10 мин работа на двигателя на празен ход
                Аз бих го ресетнал и покарал колата на бензин да се адаптира. Чак тогава настройка на ГИ.
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                  Ошашавено ЕКУ от кофти настроен ГИ .....

                  Аз бих го ресетнал .....
                  Да, така (при такива условия) съм съгласен.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Добре, така ще направя, ще го ресетна ще покарам на бензен, и дано стане.
                    А иначе при диагностика всичко й е наред сонди, сензори. Няма грешки при караане на бензин. Проблемът се появява само като се кара на газ. Затова и търся причината в газовите настройки.
                    Единственото, което ми хрумва вече е да не би де на уцелвам "бензиновия довпръск", ако е правилен израза. Програмата го определя 0,6 милисекунди при автокалибрация, но не знам това дали са актуалните стойности на бензиновото ЕКУ.

                    Comment


                    • #11
                      В Кърджали има един член на клуб Волво който е много в час с газовите инжекциони. Никнейма му в клуба е "del" влез в клуба и му пиши на лични.
                      Според мен има омазано по цялостната настройка на ГИ и първо трябва да се настрой с изключено допълнително довпръскване на бензин и после да се включи като се прецизира зоната му на действие - но за всичко това след среща и консултация с "del".
                      Успех!

                      Comment

                      Working...
                      X