Е честно казано ако на година изпарителя се отваря веднъж за почистване не ме бърка,мисля че е нормално за нашите горива а пък от друга страна ако тези медни спирали нямаха някаква роля нямаше да са там и за това предпочетох да ги монтирам отново,та всъщност каква е ролята на тези спирали ако не е тайна ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем след 3500 об. минава на бензин
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от jelezniq Покажи съобщениеЕ честно казано ако на година изпарителя се отваря веднъж за почистване не ме бърка,мисля че е нормално за нашите горива а пък от друга страна ако тези медни спирали нямаха някаква роля нямаше да са там и за това предпочетох да ги монтирам отново,та всъщност каква е ролята на тези спирали ако не е тайна ?
Накратко - до по-ефективна работа на изпарителя.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Чистил съм такъв боклук и тогава спиралите хванаха пътя. Испарителя още работи без проблем.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Иначе изпарителя е добър (Nка на 170коня атмосферка, макс. пад 0.1 бар), трябва да се захване с гумен тампон за шасито, че вие и вибрира леко.
По принцип N са без спирали, а S със спирали. От там идва разликата в мощността. Първите Nки пуснати на пазара също са със спирали.
На практика разлика в темп. на изпарената газ на личния си автомобил не усетих.
Comment
-
Айде да ползвам и аз темата,днес колата спря да работи на газ,тоест паля тя след 10 секунди минава на газ и веднага след това обръща сама на бензин,все едно няма гориво,а бутилката е наполовина пълна.Знам че така си е хвърляне на боб,но дайте някаква насока,иначе до края на седмицата ще се ходи в Сандански при газаджия,то е ясно.
Comment
-
Айде пак същият проблем,колата беше при газаджия но не откри нищо,защото колата още на другия ден си работеше без помен от проблем,до днес слезнах от колата и при следващото палене колата минава на газ и веднага обръща на бензин,все едно няма гориво.Само да отбележа че филтрите са сменени и не е явно в тях проблема.Аз си мисля или че е от копчето или някой клапан,този на евро сондата или този на редуктора,но още утре при газаджията докота не работи на газ,та той да види закакво става дума.
Comment
-
Този датчик мери температурата на изпарителя и когато тя достигне някаква зададена, примерно 40 гр, системата обръща на газ. Ако в резултат на загряването датчикът после подава лъжлива информация за ниска температура, системата обръща на бензин.
Провери реално дали изпарителят си е добре подгрят, когато колата работи на газ.
Ако не се подгрява добре ще започне да изстива при интензивно каране на газ и съответно може да обърне на бензин и поради таз причина.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Comment