Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем след 3500 об. минава на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Е честно казано ако на година изпарителя се отваря веднъж за почистване не ме бърка,мисля че е нормално за нашите горива а пък от друга страна ако тези медни спирали нямаха някаква роля нямаше да са там и за това предпочетох да ги монтирам отново,та всъщност каква е ролята на тези спирали ако не е тайна ?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от jelezniq Покажи съобщение
      Е честно казано ако на година изпарителя се отваря веднъж за почистване не ме бърка,мисля че е нормално за нашите горива а пък от друга страна ако тези медни спирали нямаха някаква роля нямаше да са там и за това предпочетох да ги монтирам отново,та всъщност каква е ролята на тези спирали ако не е тайна ?
      Водят до по-добър топлообмен между газта и подгряващата изпарителя течност и до хомогенизиране температурата на газовата фаза.
      Накратко - до по-ефективна работа на изпарителя.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Благодаря

        Comment


        • #19
          Чистил съм такъв боклук и тогава спиралите хванаха пътя. Испарителя още работи без проблем.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Иначе изпарителя е добър (Nка на 170коня атмосферка, макс. пад 0.1 бар), трябва да се захване с гумен тампон за шасито, че вие и вибрира леко.
            По принцип N са без спирали, а S със спирали. От там идва разликата в мощността. Първите Nки пуснати на пазара също са със спирали.

            На практика разлика в темп. на изпарената газ на личния си автомобил не усетих.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #21
              При следващо чистене на изпарителя най вероятно ще пенсионирам спиралите

              Comment


              • #22
                абсолютно същтият проблем е и при мене като мине 3000 и малко и как настъпя и минава на бензин,от 3 години не съм чистил или сменял нищо,от 2-3 месеца е така аз мислих че е заради студа нещо да замръзва ама и през деня си го прави сега,е сега ще попрочета да видя какво сте написали.

                Comment


                • #23
                  Айде да ползвам и аз темата,днес колата спря да работи на газ,тоест паля тя след 10 секунди минава на газ и веднага след това обръща сама на бензин,все едно няма гориво,а бутилката е наполовина пълна.Знам че така си е хвърляне на боб,но дайте някаква насока,иначе до края на седмицата ще се ходи в Сандански при газаджия,то е ясно.

                  Comment


                  • #24
                    Това може да е в резултат на задръстени филтри.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Това да стане на един път,възможно ли е?До днес колата си работеше перфектно,а ГИ-то е обслужено преди 6-7К.

                      Comment


                      • #26
                        Айде пак същият проблем,колата беше при газаджия но не откри нищо,защото колата още на другия ден си работеше без помен от проблем,до днес слезнах от колата и при следващото палене колата минава на газ и веднага обръща на бензин,все едно няма гориво.Само да отбележа че филтрите са сменени и не е явно в тях проблема.Аз си мисля или че е от копчето или някой клапан,този на евро сондата или този на редуктора,но още утре при газаджията докота не работи на газ,та той да види закакво става дума.

                        Comment


                        • #27
                          Провери добре връзката към температурния датчик на изпарителя. Може да обръща на бензин заради лъжливо отчитане на температурата му.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Както и можеше да се очаква вчера колата си роботеше без помен от проблемите,но аз я оставих да я проверят и дано този път да намерят проблема.Други симптоми ако е от този датчик ще има ли Любо?

                            Comment


                            • #29
                              Този датчик мери температурата на изпарителя и когато тя достигне някаква зададена, примерно 40 гр, системата обръща на газ. Ако в резултат на загряването датчикът после подава лъжлива информация за ниска температура, системата обръща на бензин.

                              Провери реално дали изпарителят си е добре подгрят, когато колата работи на газ.

                              Ако не се подгрява добре ще започне да изстива при интензивно каране на газ и съответно може да обърне на бензин и поради таз причина.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Трябва ти кабел, софт и лаптоп.
                                И да гледаш, какво се случва.
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X