Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГИ БРЦ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Здравейте. Снощи ми се случи нещо странно. Копчето на газовото взе да мига като някакъв код. Мигат диодите за нивото на газта,като го прави и на газ и на бензин. Колата върви и обръща нормално на таз,без никакви проблеми, просто зелените диоди ми "говорят"... Някой да има идея,че не намирам инфо за това
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #47
      Варианти много, примерно ела в сервиза, щото си направил 10000км да ти вземем парите за нови филтри ?

      Кабелче и ще си каже всичко
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #48
        Не знам, дали касае твоята уредба, но разгледай това и по-конкретно това, което пише на стр.14 (3.4.2.C Error signal).


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Когато лампите мигат, означава, че няма коректен или липса на сигнал от нивомера.
          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

          Comment


          • #50
            Ха сега, нова песен на нов глас
            Да обобщя ситуацията. Колата седи пред наси само я припалват веднъж седмично, газоват е БРЦ секуент фаст с инжектори кейхин (което в случая няма значение). При последното припалване колата е работила минута и е угаснала сама, след това след всеки опит за палене, пали от четвърт и след това претриса и гасне,а ако се подаде газ работи кофти.
            И сега Странността- това се случва само и единственно когато копчетона газовото е натиснато на ГАЗ, ако се цъкне на бензин само няма никакви ядове. другото интересно е,че аномалията се случва преди колата да е загряла ида прави опит да обърне на газ, чисто и просто ако е натиснато копчето да си чака температурата за да прехвърли и прави аномалиии.....

            Хипотезите ми са 2 :
            1- опитва се да пуска игаз и бензин еднвременно (тази е млако вероятна)
            2- има няква влага някъде по газ инсталацията - копчета, куплонзи. компютър

            П.С. Да поясня само, че колата не записва никакви грешки в ЕКУ-то и в момента на аномалията е гледана на диагностика и не се случва нищо странно,просто прекъсва малко и гасне от раз
            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 17:23.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Ха сега, нова песен на нов глас
              Да обобщя ситуацията. Колата седи пред наси само я припалват веднъж седмично, газоват е БРЦ секуент фаст с инжектори кейхин (което в случая няма значение). При последното припалване колата е работила минута и е угаснала сама, след това след всеки опит за палене, пали от четвърт и след това претриса и гасне,а ако се подаде газ работи кофти.
              И сега Странността- това се случва само и единственно когато копчетона газовото е натиснато на ГАЗ, ако се цъкне на бензин само няма никакви ядове. другото интересно е,че аномалията се случва преди колата да е загряла ида прави опит да обърне на газ, чисто и просто ако е натиснато копчето да си чака температурата за да прехвърли и прави аномалиии.....

              Хипотезите ми са 2 :
              1- опитва се да пуска игаз и бензин еднвременно (тази е млако вероятна)
              2- има няква влага някъде по газ инсталацията - копчета, куплонзи. компютър

              П.С. Да поясня само, че колата не записва никакви грешки в ЕКУ-то и в момента на аномалията е гледана на диагностика и не се случва нищо странно,просто прекъсва малко и гасне от раз
              Никой ли няма идея или опит с подобен проблем
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                Никой ли няма идея или опит с подобен проблем
                Нали все пак е тема АЛФИ на газ...

                (има ли режим за подгряване на дюзите активиран, щото ако има и газовия клапан не затваря добре и тн...)
                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:57.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #53
                  Ба... май няматакъв режим, а клапана на изпарителя е нов, преди 2 месеца го сменяхи тоя отзад работи уж.... странна работа. Лошото е ,че ме няма сега там и немога да си се заема сам с нещата......
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #54
                    Проблема отстранен, оказа се конденз по буксата на темп. датчик на изпарителя и колата се опитва веднага да обърне на газ,а е студена и прекъсва. След почистване (подсушаване) и пръскане с контактен спрей всичко е 6+
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment

                    Working...
                    X