Известие

Collapse
No announcement yet.

Газ на 159 3.2 V6 JTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Истината е, че след всички сметки и разходи по експлоатацията, газта е с 20-30% по- евтино гориво от бензина. Въпросът е дали слагаш 20% на 1000 лв. на 10 000 лв. или на 100 000 лв.

    Когато във формула едно сложат дизелов двигател- тогава ми хвалете дизела.
    Lexus IS200

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
      Истината е, че след всички сметки и разходи по експлоатацията, газта е с 20-30% по- евтино гориво от бензина. Въпросът е дали слагаш 20% на 1000 лв. на 10 000 лв. или на 100 000 лв.
      По-скоро клони към 40-45%, след избиването на "инвестицията" за ГИ-то, като това зависи и от колата.
      А ако се сравнява газта със 100 октанов бензин, а газта е на летните цени, то тогава скача и над 50%.
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • #33
        Не ви ли е идвало наум, че всички горива трябва да се продават и цената им е съобразена с това. Не съм сигурен, но при производството на гориво не се ли получават някакви количества от всичко така или иначе. Някой по-запознат да каже. Стана малко офф
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Не ви ли е идвало наум, че всички горива трябва да се продават и цената им е съобразена с това. Не съм сигурен, но при производството на гориво не се ли получават някакви количества от всичко така или иначе. Някой по-запознат да каже. Стана малко офф
          Ами викат му монопол или даже енергийна мафия. По отделно всяко гориво е значително по- евтино. Ако се продава метана на неговата.си цена , тоест на около 25-30 ст, то всичко останало ще падне драстично. В София метана е 1.57 лв, а в В.Търново близо два лева. Ама нали са боляри.
          Газта в Перник е 1.09. Могат и още да я свалят. Но тука има няколко наистина частни бензиностанции.
          Останалото си е монопол.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Не ви ли е идвало наум, че всички горива трябва да се продават и цената им е съобразена с това. Не съм сигурен, но при производството на гориво не се ли получават някакви количества от всичко така или иначе. Някой по-запознат да каже. Стана малко офф
            Точно така е, както казваш. Себестойността на пропан-бутана сигурно е 30 ст., защото това е отпаден продукт при производството на останалите горива. Да не говорим, че себестойността на барел петрол е под 10$, а ни го продават на 130$.
            Lexus IS200

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
              Когато във формула едно сложат дизелов двигател- тогава ми хвалете дизела.
              Може би е въпрос на време. На писта Сеат не намачкаха ли останалите с дизелов двигател и аудитата в 24 часа Льо Ман мисля че победиха с дизелов двигател.
              Но понеже думата е за газ, аз още не съм сложил номерата на колите си и вече съм монтирал газовото. Винаги е на далавера газта. Не си броиш парите, а си караш колата. Лошото е, че качваш кила.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                В Le Mans оставаше и да не бият дизелите, то е лесно с близо два пъти по-голям обем + турбо да си пред бензиновите.
                Да им изравнят кубатурата и пълненето, да ги видим тогава къде са великите дизели.

                Иначе спор няма, газта си е много на далавера. От днес гледам, доста са паднали цените, вече е под 1.20лв.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • #38
                  Ся малко по темата. Аз смятах да си купя 159 3,2 и точно причината че не може да се газифицира в България ме отказа. Ходих при "личния ми газаджия" Но той ме отказа. Ставаше въпрос за течна фаза и спомена че имат проблем с помпите в бутилките които изгарят заради кофти газ и не се покриват от гаранция по спомен помпата беше 300-400лв.
                  Имаше някакъв вариант да се газифицира в София НО първо ми е далеч ако стане нещо ще трябва да минавам 800км за да го оправят. Инвестицията е много голяма мисля че беше 3200лв и заради JTS-са е необходимо и постоянно подаване на бензин по спомен зависеше от режима на двигателя и варираше 10-15%. Примерно на всеки 10 отваряния на газовите дюзи прави впръск и на бензин. Е при тази висока цена и допълнително завишен разход не е оправдано монтирането на газова уредба на 3,2 JTS освен ако не смяташ да правиш 30к км. на година тогава може и да има смисъл.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #39
                    Това с горенето на помпи може и да е някаква изтъквана причина, но според мен не е водещата в случая.

                    Мисля, че водещата причина се състои в доста по-трудното съвместяване на газовата уредба с този тип двигатели.

                    Това с хибридната работа на бензин и газ ми се вижда прекалено сложна и със съмнителен икономически ефект.

                    Доброто решение в случая би било LPDI (работа само на газ). Но и тук нещата само привидно изглеждат по-прости.
                    На сайта на Vialle - са посочени моделите двигатели за които предлагат подобни уредби. Доколкото си спомням JTS го няма там.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Това с горенето на помпи може и да е някаква изтъквана причина, но според мен не е водещата в случая.

                      Мисля, че водещата причина се състои в доста по-трудното съвместяване на газовата уредба с този тип двигатели.

                      Това с хибридната работа на бензин и газ ми се вижда прекалено сложна и със съмнителен икономически ефект.

                      Доброто решение в случая би било LPDI (работа само на газ). Но и тук нещата само привидно изглеждат по-прости.
                      На сайта на Vialle - са посочени моделите двигатели за които предлагат подобни уредби. Доколкото си спомням JTS го няма там.
                      Съвместяването е лесно щом газовия комп може да спира и пуска бензиновите дюзи както е при всички обикновени газови инжекциони с определена (цикличност)карта газовият комп ще пуска бензиновите дюзи на определен брой цикли.Това с помпата не е основната причина за да се откажа от кола с такава газова просто го споменах като очакван проблем ,който може да се очаква и може да се появи при пробег под 10к км. Газовата уредба може да е обикновена да не е с течна фаза но за сега липсват разработки на пазара точно за 3,2 (или поне не се предлагат в България)
                      Изцяло газовата конверсия е малко сложна и скъпа за тези двигатели трябва да се сложат дюзи,които да впръскват горивото под налягане в цилиндрите, а трябва и помпа да го нагнети до към 70-90 бар и те трябва да са за бензин и газ и тя стана много сложна. Поне това което съм чел е че при тази конверсия се оставя много малък бензинов резервоар за стартирането на двигателя. Може и да има вариант да се направи да не е JTS а обикновен но тогава и разхода ще се вдигне.
                      Принципно обаче слагането на газова на двигател с директно впръскване не е проблем имам колега ,които си купи Хюндай с 1,6 GDI от магазина и му сложиха газова и то обикновена а не с течна фаза му я сложиха в един от сервизите за газови уредби в Бургас като за "услугата" му взеха 300-400лв горница над цената на газовата. Освен това леко го бяха заблудили (или пропуснали да споменат ) че когато колата се движи на газ ще гори и бензин.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Ся малко по темата. Аз смятах да си купя 159 3,2 и точно причината че не може да се газифицира в България ме отказа. Ходих при "личния ми газаджия" Но той ме отказа. Ставаше въпрос за течна фаза и спомена че имат проблем с помпите в бутилките които изгарят заради кофти газ и не се покриват от гаранция по спомен помпата беше 300-400лв.
                        Имаше някакъв вариант да се газифицира в София НО първо ми е далеч ако стане нещо ще трябва да минавам 800км за да го оправят. Инвестицията е много голяма мисля че беше 3200лв и заради JTS-са е необходимо и постоянно подаване на бензин по спомен зависеше от режима на двигателя и варираше 10-15%. Примерно на всеки 10 отваряния на газовите дюзи прави впръск и на бензин. Е при тази висока цена и допълнително завишен разход не е оправдано монтирането на газова уредба на 3,2 JTS освен ако не смяташ да правиш 30к км. на година тогава може и да има смисъл.
                        Точно така прав си не си струва много пари за няма нищо и си прав... Има си други марки които се поставя нормално ГИ и си имат V8-ци и перкаш като пич хем по евтино, хем по добро и по бързо...
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment

                        Working...
                        X