Известие

Collapse
No announcement yet.

Редуктор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Редуктор

    Здравейте колеги! Имам проблеми с газовият инжекцион, а той се състои в това, че колата като работи на бензин, налягането скача до 3-4 бара, същият номер го прави и като спускам баир на скорост без газ. Тогава ако изключа от скорост, колата си гасне, и в много случаи се налага да изпусна налягането от дебелия маркуч преди рейката, за да заработят инжекторите, иначе просто блокирват и колата не обръща на газ. Друг номер който ми прави е, че студена като прехвърля на газ, много патка и прекъсва, а причината е, че преди това е работила на бензин и докато изравни времената се получава така. Та моят въпрос е, има ли смисъл от смяна на мембрани, или както чета по форумите, да слагам турски изпарител от 50 лв. Моят е романо 100kw (незнам точен модел, но ако не се лъжа PRISN). До момента е на около 80000 км, и не е отварян до сега, даже забелязах и че преди него газаджиите не са сложили филтър. Компютъра ми е Тамона, рейката е турска, но скоро и сменявах буталата и съм я калибрирал на 0,6 (на 0,5 се сецаше малко). Искам само да отбележа, че колата преди нямаше никакви проблеми с газта, но от доста време се опитвам да го оправя този проблем ( има подобрение само ако диф. налягане е под 0.8 бара. Тогава просто гасне и не се налага да отпускам налягането.)
    Колата е Алфа Ромео 146 1.4 ТС

  • #2
    Темата е за коша.

    Comment

    Working...
    X