Известие

Collapse
No announcement yet.

свързване на газов инжекцион.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • свързване на газов инжекцион.

    Слагам газов инжекцион на Фиата и до тук добре, но имам няколко въпроса.

    На бобината отива кафяв кабел и там пише RPM signal.
    Как и къде точно се свързва? какво представлява тоя сигнал?

    На ламбдата отива един лилав кабел. На активния ли се свързва и има ли някаква уловка, защото там и токовете и напрежението е минимално.
    Системата е някаква полска сглобка с италиански чаркове.
    Ето и схемата:
    Attached Files
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  • #2
    Кафевият кабел вържи на първичната страна на бобината на комутирания извод. Това трябва да е информация за оборотите. На по-старите АГУ - та клапаните затваряха, ако няма импулси от работещ мотор. Един вид - защита.
    За ламбдата не знам.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Приготви бирата и се обади, ще ти го вържа, може и да го настроим после
      Video meliora proboque deteriora sequor.

      Comment


      • #4
        Да взема да мина и аз щом си толкова ларж?
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
          Приготви бирата и се обади, ще ти го вържа, може и да го настроим после
          То каквото и да правиш по една кола, ако няма бира не стават заварките!

          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Да взема да мина и аз щом си толкова ларж?
          Абе аз да се оправя с простотиите, че днеска цял час търсих от къде да прекарам кабелите за в купето. накрая открих много сгодна тапа, ама навряна в гъзъ на географията.

          За ламбдата нищо не казвате.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            За ламбдата нищо не казвате.
            На повечето стари газови инжекциони (с които съм си имал заигравка аз) сигнала от сондата се "връзва" към газовата само с цел по-лесна настроика.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Дилърът твърди, че тая е от ново поколение и се самоадаптира. тоест е нужно да се слага. Поне аз така си мисля.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Дилърът твърди, че тая е от ново поколение и се самоадаптира. тоест е нужно да се слага. Поне аз така си мисля.
                То всяка си има през софтуера автокалибрация, но това за простосмъртните ГИ-та незначи, че зима под внимание сондата. По-скоро след като се направи автокалибрацията газаджията донастроива ако се налага системата като тои гледа показанията на сондата и тн от газовата електроника.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Този кабел за сигнал обороти и при мен не е вързан.А за ламбата при мен май прави и корекций на сместа.Правил съм опити с откачена и закачена и има разлика най-вече в разхода
                  Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                  Comment


                  • #10
                    При мен кабела е свързан за активният край на сондата. През диагностичния софт си показва графика и мери напрежението на сондата.
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Дилърът твърди, че тая е от ново поколение и се самоадаптира. тоест е нужно да се слага. Поне аз така си мисля.
                      Вързваш го на бобина и го настройваш от софтуера за колко бобини да чете вярно.
                      Тедо ти го каза!
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #12
                        A ako има виртуални обороти, изобщо не го връзваш.

                        Ламбдата е само за наблюдение, ако ти е удобно да я гледаш с ФЕС/МЕС, докато настройваш ГИ - не я връзваш.
                        Ако решиш да я връзваш - не се запоява на закачена сонда!

                        Иначе тоя дето ти е казал, че се самоадаптира, да дойде да ти я адаптира на фиата, освен ако фиата не е някой по-нов по CAN
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment

                        Working...
                        X