Известие

Collapse
No announcement yet.

Охлаждане на газови инжектори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Охлаждане на газови инжектори

    Имам проблем с инжектори Рейл монтирани на 2.0 В6 турбо и ще се радвам ако някой сподели как да се справя с проблема.

    При градски каране под капака става адска жега при което рейките прегряват и някои от цилиндрите спират да работят. Измерих температура около рейките 90', а им дават работна температура до 120' която явно не е толкова. Смених бонините за проба, но нищо не се промени. При извънградско каране и докато мотора е студен работи перфектно. Загрее ли почва да тресе, падат оборотите на празен ход и при тръгване прекъсват цилиндри.

    Някакви идей как да охлаждам рейките или да ги изолирам от температурата на мотора?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    И аз съм с инжектори Rail (Apache) но нямам такива проблеми. Температурните условия вероятно не се различават съществено от тези при теб.
    Търсене на начин за охлаждане на инжекторите не мисля, че е добрият подход. По добре виж да не би само някоя или някои дюзи да правят мизерии при по-висока температура и евентуално мисли за подмяната им.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Нови са. По-висока е температурата при мен защото колекторите на предния ред цилиндри и турбото са под тях и топлината им ги обдухва много добре.

      Установих, че два от инжекторите спират да работят от топлината. На тресящ мотор ги обливах обилно с вода докато се охладят и мотора заработи идеално.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Нови са. По-висока е температурата при мен защото колекторите на предния ред цилиндри и турбото са под тях и топлината им ги обдухва много добре.

        Установих, че два от инжекторите спират да работят от топлината. На тресящ мотор ги обливах обилно с вода докато се охладят и мотора заработи идеално.
        Калибрираи инжекторите с малко по-голямо разтояние. От жегата намалява роботния ход на буталцето.
        (звучи шантаво но и при мен го имаше това)
        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 13:17.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          аз съм с фобос и дюзи - Rail Blackbody нямам никъкви ядове
          топла студена работи едно и също.

          не вярвам под нашите капаци да е по ниска темепературата.
          С всичките тея уплатнители и кори ... гаранция е същата жега....
          ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

          Comment


          • #6
            Разликата м/у Т.С.-ка и турбото е мястото на монтаж на рейките и колекторите. При В6 и от двете страни на мотора бълва жега докато на Т.С.-ка само отпред (изключвайки топлината на мотора). На Т.С.-ка рейката я държа с ръка докато на В6 не мога да я пипна. Няма значение колко е температурата. Въпроса е как да реша проблема с прегряването на рейките.

            Колега mimouzunov гумичките на буталцата ли се раздуват и от там да им намалява хода или нещо става с пружинките им? На твоите инжектори с колко си увеличил хода? На тези им дават ход 0,6мм.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Боби, опитай да обвиеш рейката с инжекторите с някакво термоизилиращо фолирано платно - нещо от сорта на това с което увиват тръбите за топлоизолация.



              Фолиото ще отразява топлината от мотора а тъканта с нисък коефициент на топлопредаване под него ще я възпрепятства да нагрее рейката, която пък същевременно се охлажда от самата газ.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Пробвах да ги изолирам с фолио. Не се получава добра изолация заради много маркучи и кабели по рейките и нищо не постигнах.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  Пробвах да ги изолирам с фолио. Не се получава добра изолация заради много маркучи и кабели по рейките и нищо не постигнах.
                  Нямам спомен на колко са в момента като ход...
                  Имал съм и случаи да прекъсва дюза кат прегрее, прекъсва връзката м-у бобинката и пина на самата клема! Жицата нее запоена а просто е притисната към металното пинче...

                  (вижда се на снимката как реших проблема тогава, запоих два кабела дирекно към жичките на бобината и всичко си доиде на мястото, в допълнение ще кажа че тия дюзи си работят безгрижно, но просто ги махнах заради естетиката под капака)
                  Attached Files
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:09.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    В крайна сметка реших проблема с почистване и калибриране на старите инжектори и ремонт на изпарителя. Явно рейките Рейл не са пригодени за такива температури!
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Редуктора може да се скапва от температурата, но не и инжекторите. Има даже и подгряване за последните.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #12
                        За да не пускам друга тема ще питам тук тъй като проблема си остана...

                        Отново се появи проблем с газовата след като загрее много колата обеднява много сместа. Снощи мерих температурата на рейките и при спряна газ и работещ мотор температурата варира м/у 85-90*. При пусната газ пада с 3-4*. Новите рейки изкараха около 20-25000км.

                        Какви рейки да взема така, че да издържат на високи температури. Щом сега държи такава висока температура лятото при 35* не ми се мисли какво е под капака.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #13
                          Правиш им ремонт на 20000 и това е.
                          Препоръчвам ти гумичките на ремонтните буталца да са червени а не черни.
                          Last edited by robygas; d.m.y г., 21:43.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #14
                            Това не звучи сериозно
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Напротив. Съвсем съм сериозен.
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment

                              Working...
                              X