Известие

Collapse
No announcement yet.

Охлаждане на газови инжектори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    BOBY да не те отчайвам ама тоя рейл си е кофтиот нов,не напразно доста коли не могат да се настроят с тях въобще.
    Вземи си една рейка Баракуда и си приключвай драмата и ако искаш превантивно ги нахлузи в маркуч (самите инжектори са цилиндрични метални).
    Аз сложих на саабя такива и предвид че работи на 95-8 градуса температура нон стоп и под капака няма място за да се охлажда коша от обдухване-засега са перфектни. Доста хора ги ползват за турбо коли и сидържат на товар яко и на времена по 2милисек
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #17
      Реших първо да пробвам със старите рейки като им увеличих малко хода на 0,65mm. Не знам дали ще има подобрение защото разликата е много малка, но ще пробвам. Ако не ми хареса как работи то се е видяло, ще взимам Баракуди. Притеснява ме, че заради високата температура само ще дам пари за нови рейки и ще се скапят за нула време.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        Не се тревожи за Баракудата, вече съм събрал мнение от доста ползватели и няма оплаквания и то говорявсе за турбо коли, на които се дава яко газ и има жега под капака, отделно че хранят по70-80 коня на инжектор.
        Моите на Сааба са под декоративната кора наврени и нямат никакво охлаждане,а тоя мотор си грее мъжката какт оказах (като всеки Опел-понеже мотора е опелски) и работната температура е 95-98 градуса и пуска първа степен на перките на 103 , а както ти каза ако ги навреш в парче маркуч освен , че ще се топлоизолират,ами и няма да се чуват почти.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #19
          Днес измерих хода на буталцата на рейките които правеха проблем и се оказа, че хода им на студено е м/у 0,35-0,4мм. Гумичките и буталцата са в идеално състояние, но защо са с такъв ход при положение, че трябва да е 0,6мм нямам обяснение.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #20
            Боби,да не би при висока температура да ти спира сигнала от ламбда сондата.Имах една която замръзваше на високи или ниски стойности ,когато двигателят е загрял доста.От там или бедна или богата смес.Когато температурата е нормална, пише та се къса.
            До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от plamenp59 Покажи съобщение
              Боби,да не би при висока температура да ти спира сигнала от ламбда сондата.Имах една която замръзваше на високи или ниски стойности ,когато двигателят е загрял доста.От там или бедна или богата смес.Когато температурата е нормална, пише та се къса.
              Не, всичко е наред по мотора. След реглажа на инжекторите вече няма проблем. Сега работи много добре и на студен и на топъл мотор. Не знам на какво се дължеше това скъсяване на хода. Логиката е да се увеличи с експлоатацията, не да се скъси. Явно както каза Роби ще трябва по-често да ги проверявам.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment

              Working...
              X