Известие

Collapse
No announcement yet.

Нова алфа , стара алфа..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нова алфа , стара алфа..

    Здравейте колеги ,
    от 4 дни вече съм собственик на Алфа Ромео 147 , за съжаление вече прехвърлена ( казвам за съжаление не защото не ми харесва колата , а това че ми я продадоха с проблеми ). Не съм механик !! На 20 години съм и няма смисъл да ме питате защо не съм извикал с мен някого ,който разбира за да не съм го направил значи си има причина , и моля прескочете този въпрос. Както казах не съм механик , всеки се развива в различна насока ( да беше компютър .. ) .Така да премина към същността:
    1.Освен ходова част и т.н с което се премирих преди да взема колата си казах това да са й проблемите само.. но не бяха само това днес отидох на няколко места ( от Бургас съм )
    - Отидох в М.Рудник да ми диагностицират проблема ( за един от проблемите , почнах я подред )
    колата си върви нормално на Бензин без забележки настъпя ли си доказва конете 1.6 105 коня е .Но когато включа на ГАЗ не върви по същият начин допитах се до 10 човека всеки ми казва различна, ясно ми е че всеки има своя гледна точка затова и уважавам всички. Така проблема се състой в това че на бензин върви по един начин на газ изобщо не върви почти натиснал съм до долу почти то си ускорява нормално ( явно губи мощност ). Така днес я закарах в Комлука за стенд той ми каза оправи си двигателя и тогава ела да й оправим газовото ?!?! той ме върна и ме прати да проверя двигателя за компресия ( все още не ми е ясно какво е това ) - така с газовото нищо не стана затова първият ми въпрос е да ми кажете какво трябва да се направи за този газов инж. , ако има хора сблъскали се с този проблем.
    2.Нещото за което той ме върна е за това че горяла масло.. прати ме зад стадиона в Лазур и ми каза да я прегледат ( но докато стигна до там , един човек ми каза ,че кола на 290к км. е нормално да й гори масло малко или много ) днес разбрах и от утре ще я засека колко гори на 1 000 км. .Така въпросът ми е колко трябва да ми гори на 1 000 км. или не знам на колко се изчислява ( не съм механик !! ) където и да отида ми казват извънземни цени ( защото не разбирам предполагам ) за поправка на двигателя ми казаха от 300-1300 лева .. което е невъзможно да го платя и не мисля че кола която струва 2 000 лева да дам още 1000 за двигател и допълнителни глупости .. кажете ми като съвет какво да правя да я продавам ли или да я оставям и да я карам или не знам посъветвайте ме.. дори ако има някой от Бургас да я види , ако му се занимава ( да помогне ). Колата на бензин върви идеално . Съжалявам за дългото съчинение ,просто проблемите са много ,а искам максимално да обхване повече области и знаещи хора .Благодаря предварително на отзовалите се

  • #2
    От изписаното до тук ми става ясно единствено, че са те взели за "мезе".
    1. Ако колата върви на бензин, а не върви на газ, единствената причина за това може да е основно, че не и достига гориво(газ). Това се оправя с почистване на газовата система(защото и газта ни е мизерна като другите горива) и последваща настройка на същата.
    2. За да предположи човек от един поглед, че колата гори масло, то тя трябва да пуши отзад очевадно.
    3. Няма как да съдиш за компресията на един автомобил, без поне да се качиш да го покараш за малко.

    Потърси колегата http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=3640 , поне ще получиш компетентно мнение.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Компресия се мери на цилиндрите посредством манометър.Самото понятие означава че се мери доколко атмосфери буталото компресира гориво-въздушната смес.Щом на бензин върви добре, проблема ти е в газовото.Ма ти ако мислиш че тая кола ще я ремонтираш с 20-30 лв, забрави.Само свещите ти струват 240 -300 лв.Не знам що си мислите че ако една кола сте я купили за 2000 лв то и частите и ремонтите са пропорционално по-евтини.Няма части с цени за стари коли и труда е един и същ. Намери читав сервиз, не се доверявай на случайни майстори.И не се кара с какво да е масло.Някои масла ги гори други не.Сиреч, може да не е от двигателя.До литър литър малко на 10000км не е проблем.До 100гр на 1000км мисля че беше допустимото.Отзад пушека е синкав ако гори много масло.Аз карам селения 20к, за други марки колегите да кажат, но не всяко е подходящо.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #4
        Изключително ме забавляват майстори, които са сменили една гума и са наляли течност за чистачки и си казват: Я, ми аз съм си майстор, защо да не изкарвам пари от това! Лично съм попадал на такъв фрапантен случай и понеже го усетих го попитах дали знае къде е делкото на колата ми понеже аз не мога да го открия! И започна едно търсене, търсене докато накрая заключи че понеже била сравнително нова сигурно е с друга система а не с делко! Дотук нищо нередно, но смешното е че колата ми беше дизел и аз много добре знам че няма делко
        Другия ми случай е с една приятелка с АУДИ А3 2.0 TDI 2005г., на която заради тампон на скоростите от който и тресеше леко двигателя и който струва около 50-100лв. и бяха сменили целия съединител заедно с демпферния маховик, при положение че колата беше на 100 000км. реални, което е 100% сигурно защото тя лично си я купи от АУТОТЕХНИКА чисто нова, и така вместо 100-150лв ремонта и струваше 1400лв. Да не говорим че не са искали да и дадат подменените части а и на всичко отгоре и бяха свили и катализатора който си е около 200 кинта!
        Просто такива майстори са за затвора, но за съжаление в БГ няма закон кой може да отвори и работи в сервиз и кой не, и никой не носи никаква наказателна отговорност - нищо че утре заради техен ремонт можеш да се очистиш пре-спокойно някъде!
        Това даже не е и смешно а си е направо трагично!!!
        Намери си добър сервиз където монтират газови инжекциони да ти почистят системата и да ти направят една настройка! За маслото, когато дойде време да го сменяш сипи си СЕЛЕНИЯ и тогава виж дали гори! Колегата е прав, Алфата едни масла ги яде за закуска а други не ги пипа - Алфата си иска Селения!
        Предницата си й е кусур, но направи ли се кадърно държи доста време - има доста теми чети и се образовай Най важното за предницата е като си купиш тампони за горните носачи да ги разглобиш и да ги смажеш обилно с морска грес, и недей да слушаш мастори които ти обясняват че те са си смазани заводски защото не е така! Работа е за 10мин. повече Също така можеш на стабилизиращата щанга да си сложиш тампони от Лада и забравяш за този проблем - поне при 156 та е така!
        След като казваш че не разбираш от коли, когато тръгнеш по сервизи вземи някой който разбира с теб за да не те правят на маймуна и да ти обаждат някакви космически суми!
        Проблемите не са ти изобщо големи и толкова скъпи, така че не се коси а почни едно по едно и ще останеш много доволен от колата

        Добре дошъл в семейството
        Last edited by ivomanev; d.m.y г., 17:45.
        Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

        Comment


        • #5
          Момчета благодаря ви страшно много , за достатъчно конкретните и успокояващи отговори не съм тръгнал още по сервизи , днес тръгнах да оправям газовото - прозореца се развали .. отваря се на " ебем " страна дето се вика .. тъй че утре сутринта почвам от него. На вас ви е лесно да кажете отворете тази и тази част да я смажете .. ама то това да не е компютър.. трудно ще ми е но без усилие няма как да стане поне ме успокоихте за двигателя разбирам че това са просто мнения но все пак има истина в тях ( според мен ) .. Друг проблем е на таблото ми излиза светлина на двигателя ( лампичката ) когато съм на бензин не писука .. когато сменя на газ писука след 2.5 оборота или включа на 3-та ( НО дори и на бензин да съм лампичката стои, но не писука ). Ще започна и с измерване на маслото колко е и като свърши ще сложа точно това, което последният колега ме посъветва ( надявам се да не е скъпо ) , И все пак, ако някой от Бургас изяви желание да помогне малко или много ще съм достатъчно благодарен просто ми е трудно да се ориентирам още .. 1-ва кола ми е и се сблъсквам с доста трудности ..

          Comment


          • #6
            "Писука" копчето на газовата уредба, а не лампичката на таблото.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #7
              Колега закараи си колата в някои от форумните сервизи да ти я обслужат да ти сменят масло филтри,ремаци ролки,да ти премерят компресията,да ти погледнат свещите във какво състояние са ти и чак тогава се заеми с обслужването на газовата и тн.... Успех с алфичката!
              AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
              AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mowree Покажи съобщение
                Момчета благодаря ви страшно много , за достатъчно конкретните и успокояващи отговори не съм тръгнал още по сервизи , днес тръгнах да оправям газовото - прозореца се развали .. отваря се на " ебем " страна дето се вика .. тъй че утре сутринта почвам от него. На вас ви е лесно да кажете отворете тази и тази част да я смажете .. ама то това да не е компютър.. трудно ще ми е но без усилие няма как да стане поне ме успокоихте за двигателя разбирам че това са просто мнения но все пак има истина в тях ( според мен ) .. Друг проблем е на таблото ми излиза светлина на двигателя ( лампичката ) когато съм на бензин не писука .. когато сменя на газ писука след 2.5 оборота или включа на 3-та ( НО дори и на бензин да съм лампичката стои, но не писука ). Ще започна и с измерване на маслото колко е и като свърши ще сложа точно това, което последният колега ме посъветва ( надявам се да не е скъпо ) , И все пак, ако някой от Бургас изяви желание да помогне малко или много ще съм достатъчно благодарен просто ми е трудно да се ориентирам още .. 1-ва кола ми е и се сблъсквам с доста трудности ..
                Е като казваш, че си на ти с компютрите, колата има на първо време нужда от една компютърна диагностика, защото светещото "двигателче" означава проблем в работата на системата за управление на двигателя и има записани грешки в компютъра, които показват какъв е проблема.
                Другите неща вече се казаха.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment

                Working...
                X