Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa romeo 159 2.2JTS на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    явно ще водим разговор с по 3-4 думи и то със зор.
    на третия пост разбрахме марката на газовата и мотора на клата
    За справка далеч не ти е първата колата на газ, има от няколко години 159 на газ както преди това имаше и 156 JTS на газ.
    Благодарим за включването, бе много полезно и изчерпателно
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #17
      Тоя е като втори огидоги, той така дрънкаше в стил "вижте ма кой съм"


      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        явно ще водим разговор с по 3-4 думи и то със зор.
        на третия пост разбрахме марката на газовата и мотора на клата
        За справка далеч не ти е първата колата на газ, има от няколко години 159 на газ както преди това имаше и 156 JTS на газ.
        Благодарим за включването, бе много полезно и изчерпателно
        (вземе се окаже най-нормален газов инжекцион)
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          То е ясно чее нормален ГИ , просто бе интересно кое как е направено, кви настройки, пропорции газ бенз и тн, а не " Имам такава кола" Все едно някой да ме пита къв Сааб карам и аз да кажа - СИН...
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #20
            Един германец в един форум пише че карал ALFA 2,2 JTS но имал проблем с прегряването. Инжекциона му е бил БРЦ, предполагам е бил обикновен ГИ. Живо ме интересува къде в БГ може да се сложи ГИ на течна фаза с директно впръскване на газта в цилиндрите.
            Citroen BX 14 TGE, Citroen BX 19 GT и Alfa Romeo 156 2.0 TS

            Comment


            • #21
              Питай в официалния на БРЦ, в Турция има и слагат на нови коли с директ инжекшън и им запазват гаранцията но сумата беше към 5к лв
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от blagomir Покажи съобщение
                Двигателя е 2.2 директ. Моята е първата с газова уреда. До преди седмица всички говореха че не става, да ама стана. Газовата е на Gasitaly
                Добре де, кажи къде е слагана, какъв е начина на впръскване на горивото. Или дай поне модела

                Comment


                • #23
                  Какво мислите за газ при дизел?
                  21 страница
                  http://www.gasitaly.com/GI%20CATALOGUE.pdf

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте, нямах време да пиша, затова сега ще напиша повече подробности.
                    Четоп много добре форумите в германия, немския не ми е проблем. Навсякъде казват че има проблем в управлението на сигналите и че дюзите прегряват. В България познавам почти всички вносители на газови уредби и никой нямаше информация. Та това което е в немските сайтове е че вземт сигнал и подават газ, така ламбадата намаля времето на бензина, други го управляват със смяна на налягането и от там проблемите с дюзи.
                    Няма нито един конкретен отговор а само предположения.
                    Моята е слагах в Бургаз в Газ италия. Направена е да впръсква 10% бензин.
                    На този етап нямам проблем. колко ще изкарат дюзите ще видим, но до сега не съм прочел някой да е казал колко са му изкарали дюзите. Знам че ако няма съвмесно впръскване прегарят. Ще покаже времето, но найстина не открих някой друг с 2.2 jts, който да е сложил газова. Проверил съм всички вносители на газ.

                    Comment


                    • #25
                      Някакво развитие по темата ?
                      Тук колеги твърдят, че газифицирането е възможно...
                      Alfa Romeo 1.8 TS `98
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        BRC Имат SDI системата си за коли с директно впръскване от десетина години. Напоследък, STAG , ЛАнди и Заволи напредват яко в тази насока и вече има готови Китове газови за цялата гама FSI TFSI TSI двигатели на ваг групата, за Маздад 2.3 DiSi Turbo и всички нови KIA.
                        Официално алфа ги има в каталозите само с 1.9 JTS мотора в 159/брера.
                        На практика не би трябвало да е проблем да се направи и 2.2 и 3.2 с същия тип система, но трябва да се изпробва.
                        Аз лично бих го пробвал да я монтирам стига да има доброволец за целта, като цената ще е само за частите коит отрябва да се вложат което мисля излизаше около 1250-1300 лв със Stag 400 DPI система
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          Абе питах и за газ при дизела ...., че чувам само за гръмнали мотори последствие

                          Comment


                          • #28
                            Имам близък приятел със собствена фирма, който с това се занимава от 10 години насам.
                            Той ми каза, че има смисъл само при тежки машини и при извънградско каране.
                            Правят основно бусове, по-малко автобуси и много малко камиони. Коли почти не.

                            Говоря за газ при дизела но не мога да цитирам от телефона.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Имам близък приятел със собствена фирма, който с това се занимава от 10 години насам.
                              Той ми каза, че има смисъл само при тежки машини и при извънградско каране.
                              Правят основно бусове, по-малко автобуси и много малко камиони. Коли почти не.

                              Говоря за газ при дизела но не мога да цитирам от телефона.
                              Да, има различни варианти. Мой приятел също прави камиони. Но ми се искаше да чуя някой за коли от опит

                              Comment


                              • #30
                                В каталога на Stag 400 DPI има само 1.9JTS което ме озадачава понеже все си мислех че е същия като 2.2JTS
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X