Известие

Collapse
No announcement yet.

Газовия комп гасне 10 след като колата се загаси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Газовия комп гасне 10 след като колата се загаси

    Така колеги, от известно време имам проблема. Не знам от къде е..не е от газовото 100% всичко е проверено по него. Ако някой е имал проблема да каже. Не е всеки път това, но като стане..компа пуска газ и после тръдно пали колата. И чак след 2-3 паления завърта и тръгва. Та ако някой може да помогне или е имал подобен проблем. Да не би да има утечка някъде по веригата?
    Колата е от подписа. Ако има значение газовото е на Симгаз
    147 1.6TS 2005 120bhp.
    The beauty is real...you just have to find it!

  • #2
    Така както го описваш е по-скоро от дюзите, които не задържат газта.
    Първо провери тях!
    Но ако идва напрежение от компа-лошо!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Няма нищо и на двете места. Колата е като нова така или иначе. Просто като станеме изнервя..и ако някой е имал проблема..да сподели. Дюзите са като нови и всичко по колата е ново. 11к съм хвърлил за нея и енаправена като хората. Ясно ми е че требва да се иде на ел кон..или да видя радиото да нв дърпа ток..и да е от него. Ще се види то..
      147 1.6TS 2005 120bhp.
      The beauty is real...you just have to find it!

      Comment


      • #4
        Пробваха ли хората които ти поддържат уредбата да сменят мястото от което е хванат втория плюс на системата. Плюса "през контакт"?
        Ако е хванат от бензиновите инжектори да го преместят вътре на бушоните.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Към бошоните не..ама го направиха директно през акомулатора. И от там не стана...за това си мисля, че е от няква отечка или се лъжа? Да ида да пробваме така, както казваш през бушоните
          147 1.6TS 2005 120bhp.
          The beauty is real...you just have to find it!

          Comment


          • #6
            Няма как "плюс през контакт" да е директно от акумулатора.
            Всички уредби имат 2 плюса. Единия е задължително директно на клемата на батерията, и втория е "през контакт". Иначе няма как уредбата да разбере, че искащ да запалиш или загасиш.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #7
              Не не..смисъл да взема ток от там..ане през контакта..има и бушон и вс..направено..просто..мега странното..а акомулатора не пада...чисто нов е. Няма и година. Остава паеазитен ток се едно..и като загася двигатела..лампичките на фазовото остават светнати и пуска газ към двг...иине може запали от раз след това...да дойда до сф при тебе :Д
              147 1.6TS 2005 120bhp.
              The beauty is real...you just have to find it!

              Comment


              • #8
                Много неясно обяснен проблем?!

                100% всичко било проверено по газовото пък компа пускал газ?!?!?! Кой комп - газовия ли?

                Нещо.. или не си схванал както трябва или някой те будалка.

                И.. каква марка е газовото? Не е трудно да се проверят нещата и при друг майстор. Поне си градски.
                Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                Skype: nmilev64

                Comment


                • #9
                  Газовия комп..той другия е супер. Просто никой нищо не открива а прави проблем..аз вече на 2ма газаджии ходя..газовото съм обеснил какво е Симгаз! И по-добре няма как да ти го обесня :Д таке както съм го написал...странна работа както казах..и нз..ще ходя на ел кон ми се струва
                  147 1.6TS 2005 120bhp.
                  The beauty is real...you just have to find it!

                  Comment


                  • #10
                    Предполагам, че въобще не е проблема в газта. Задръжката на контакт се дължи на нещо друго. Дори и да е така това се оправя с едно допълнително реле.
                    Проверихте ли дали гасне всичко когато си на бензин?

                    Иначе си го обяснил правилно. Имал съм го този проблем преди години с един Фиат. Вече не помня какво точно правих, но съм сигурен, че може да се реши.

                    Диагностиката на бензинов компютър няма да ти даде никаква насока.
                    Last edited by robygas; d.m.y г., 00:11.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #11
                      Хм.. сега се загледах в симптомите.
                      Та.. аз съм със същия мотор, ГИ и вярно имах същите проблеми преди време. Предполагам пак може да се появят.
                      Няма нищо общо с газовия комп. Изобщо няма смисъл от ровене.

                      Според мене е свързано със самонагаждането на бензиновия комп към работата на газовите дюзи. В момента не идва на ум точния термин за "самонагаждане". Самообучение може би ?!
                      Проблема.. пак според мене идва от неправилна настройка на коефицентите на газовия комп особено в ниските обороти водещи до по-голяма разлика в бензиновите времена при работа на бензин/газ. Това се отразява на паленето на бензин... което е й проблема.

                      Решението в моя случай беше - почистване на дроселовата клапа и нова калибрация. Каране няколко дена на бензин и последваща нова настройка на газовия комп. И.. желание и възможност за играчката по финна настройка на коефицентите на газовия комп в ниските обороти.

                      Май изписах повече отколкото имах идея. Дано някой да ме е разбрал какво исках да кажа.

                      @robygas ти какво би казал за това?
                      Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                      Skype: nmilev64

                      Comment


                      • #12
                        Газови комп е със същите времена като на бензиновия. Аз няма какво да барам там..всичко е ново..даже наскоро и газовата рейка смених..че старата се скапа. На бенз взичко гасне..и не знам от къде идва тоя паразитен ток...просто..и е мега тъпото..понеже после не пали..товаю става на месеца 2-3 пъти..аз за това като ще я гася си натискам копчето на стъклото..и така поне нямам проблем..ама е досадно..а знам, че има някакво решение..ама не мога да го намеря..
                        147 1.6TS 2005 120bhp.
                        The beauty is real...you just have to find it!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Hristiyan Покажи съобщение
                          Газови комп е със същите времена като на бензиновия...
                          Това от де го измисли? Няма как да стане. То ако беше така.. и едно ЦК щеше да е напълно достатъчно за да имаш газово... просто сменяш захранването от бензинови дюзи към газови клапани и пей сърце

                          Това му е и функцията на газовия комп. Да коригира бензиновите времена и да подаде новите към "рейката".

                          Това с "паразитния ток" е... меко казано.. пълна глупост. За да се отвори газова дюза си иска ток.. не паразитен! Мисля, че и 200мА май няма да са достатъчни за да ги отворят... ще погледна уреда какво казва днеска.
                          Иска си твърдо захранване (+12В) и отворени транзистори в газови комп които зависят от времената на бензиновия комп. При изключен контакт -> респективно изключен бензинов комп няма как да се случи това!
                          Last edited by Nimi; d.m.y г., 10:34.
                          Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                          Skype: nmilev64

                          Comment


                          • #14
                            Колега..и идея си нямам какво ми говориш :Д ще ида и ще им кажа да го направят..работата е там, че газовия комп остава вклучен 10 сек. след като колата е изгасена...не знам от къде идва това....
                            Ще ида при тия с газовото и ще им кажа..това което написа да г онаправят....пък дано се оправи...че дразни мега много като стане...
                            147 1.6TS 2005 120bhp.
                            The beauty is real...you just have to find it!

                            Comment


                            • #15
                              Имал съм подобен случай който до като го разреша минаха две години ходене по мъките.Трудно палене.Неравномерна работа на бензин при студен мотор и детонации.
                              Чета я ежедневно и няма грешки.Сменям всички възможни датчици ,бобини,свещи,проверки на ангренажен ремък,къпане с дезодоранти и всякакви шпреьове,пръскане къде ли не.Преди месец реших да чистя бензиновите дюзи.Свалих смукателните колектори.Дюзите ги качихме на стенд и проверихме.Работят си идеално.Отпаднаха като причина.Почнах да събирам и когато почиствах единият колектор малко го завъртях към слънцето и проблесна.Под штуцера за газ на около половин сантиметър от него цепка.Протъркана тръбата когато е дупчена за монтаж на штуцера.Цепката като косъм и дълга не повече от четири милиметъра.Това бе достатъчно да ми стъжни живота две години.Добре че не ми пука много ,много и се бях отказал от много време да сменям датчици .Още не съм монтирал ламдата и последния дебитомер и ми се подмятат в багажника.Та колега.Може симптомите да са от няколко причини.И калпава дюза,и неправилна настройка на газовата и бъркаш бензиновия комп.И пробив някъде след дебитомера.Не ти е толкова труден двигателя за проби и проверки.
                              До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                              Comment

                              Working...
                              X