Привет колеги от известно време си сменям сам филтрите на газта което не е голяма философия, но имам известни притеснения за състоянието в което намирам филтъра в изпарителя. Ужасно запушен със прах първият път набедих бензиностанциите но след това смених местата и пак същия ефект възможно ли е да имам проблем с бутилката вътре да има ръжда на 2 години е все пак?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Филтър в ГИ
Collapse
X
-
човече, отвори тая бутилка като я изпразниш и виж кво става,аз също слагам на Еко личната си кола и катрам служабна на която на 20хил км и сменихме тоя филтър и си беше почти като нов, това което си снимал е като на 200хил км...EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Колега, от това, което гледам на снимката или един път са ти я напълнили качествено с боклуци или бутилката ти е тотално ръждясала.
Не е нужно да гадаем, защото и в двата случая е просто необходимо да я свалиш и в единия случай да я почистиш, а в другия да и удариш една кирка и в кофата. Ръждата има свойството да се дроби на безкрайно малко парченца, тоест да прониква и зад филтъра, а дюзите са доста по-скъпи от една нормална бутилка.
Нормално в газта има сивкаво черен прах, като замърсяване.
Накратко- сваляй бутилката и преценявай!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment