Здравейте. От С офия съм имам прекрасна алфа 147 с газов инжкц. НО.Преди време започна да се появява следният проблем.При запалване пали без проблем при подаване на газ леко заглъхваше но,като изфорсирах и се оправяше.Сега запалих колата на -20 защото не я бях карал два три дни и реших да я разходя малко.Запалих колата и ,като подам газ веднага се опитва да загасне.Трябва да вдигна оборотите до 3к да пусна рязко съединителя за да тръгна обаче,като включа на втора и подавам газ пак не ще да поеме.Все едно има спукан маркуч и засмуква въздух.Не можах да превключа на газ защото не загря достатъчно за де се превключи сама и не разбрах дали само на бенз. го прави.Сто човека сто различни неща ми казват.от Ламбдта до всякакви датчици и филтри и тн.Моля да ми препоръчате добър майстор защото ако почна да ходя от един на друг ще ми сменят всичко здраво и пак няма да ми намерят проблема.Да обобщя колата пали без проблем но ,като подам газ и се дави иска да загасне.като натисна педала на газта минават доста секунди преди да поеме и да форсира .и после пак така и пак.Благодаря предварително .
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с оборотите
Collapse
X
-
При първо палене усеща ли се силна миризма на бензин?
Като за начало може да опиташ това: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...acle-cure.html
-
Пробвай трика от темата като за начало, безплатно е и не е трудноТака ще изключиш възможността ГИ да ти е сбъркал компа на колата и няма да се вкарваш в излишни разходи ако е от това.
Ето преведено http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46827Last edited by acho_; d.m.y г., 23:39.
Comment
-
Благодаря на единственият дето се отзова.Аз си реших проблема сам и то за никакви пари.В крайна сметка бях при трима майстори тримата искаха да ми ремонтират абсолютно здрави части но и тримата мислеха,че проблема е различен.За съжаление явно има около 10 компонента от ,които може да се получи споменатият от мен в първият пост проблем.Научих един урок,че освен компонентите има и други причина за същият проблем.Препоръчвам на всички да си закупят по едно устройство за диагностика и да се научат сами да работят с него и да си чистят грешките на компютрите.Не да даваме маса пари за дебитометри за сонди да си махаме катализаторите и тн.Честно си говорих с един Димчо много хвален майстор.Каза така.На това обрано време 99 процента от сервизите правят ненужни ремонти на здрави части още повече свалят здрави и слагат счупени и ти казват,че имаш още проблеми ако те усетят,че имаш пари да плащаш.Това е грозната истина не само в България.За това имате ли проблеми със спускателната ситема преди или след каталз.и ако майстор ви каже ,че ви трябва нов дебитометър или нова сонда на ламбднта отидете първо на диагностика .ДОБРАТА ДИАГНОСТИКА Е ПОЛОВИНАТА КАЧЕСТВЕН РЕМОНТ..Ако някой от софия го закъса за майстор намерих един в орландовци само алфи прави двама човека пратих при него аз не съм ходил още за ремонт само за съвет.И двамата се върнаха с оправени коли и не са ходили повече на майстор.Пишете ми на лично ще ви опътя.
Comment
Comment