Известие

Collapse
No announcement yet.

Fobos management tool - въпроси

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Fobos management tool - въпроси

    Колеги, ползвам приложението за диагностика Fobos management tool v.1.3.2.1178 но не мога да изчистя записаните грешки (временните). Бутонът за триене на грешките не е активен.
    Другото, което ме интересува е, дали има някаква хронология на записаните грешки? Имам чувството, че се класират в таблицата според броя на възниквания (от най-малкия към най-големия).


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  • #2
    НЕ зная защо е така , но и при мен става понякога.
    Ако не си ги трил си се пазят долу в таблицата иси седят там.
    Принципно зависи и от грешките, понеже някой немогат да се махат докато не се отстрани причината за тях
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      След консултация, разбрах че за да се маркира и трие , колата трябва да е на бенз
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        След консултация, разбрах че за да се маркира и трие , колата трябва да е на бенз
        Ха - само това не бях пробвал

        Много ти благодаря!



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          моля, ако има нещо друго питай, сааба ми сам си го правих на газ с Фобос 5 и доста се заигравам с настройките. Това точно ми бе направило впечатление веднъж че не мога да трия, но нямах време да се занимавам и го отсвирих и после забравих да видя защо.
          Иначе имам човек дето е доста в час и ако нещо не ми е ясно питам него, тъй че можее да помага
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Забелязвам това, че в текущата ми конфигурация за настройката на оборотомера е зададено:



            Защо преводното съотношение между импулсите от първи инжектор и оборотите е 1/1?

            Не би ли трябвало да бъде 1/2?

            Иначе оборотомерът на приложението си работи коректно.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              заприсе бе човек, така ще се побъркаш от ровене

              Това е дадено, понеже ако колата е 6 цилиндъра ще се наложи корекция, също и ако се следи слаб сигнал или директно от бубината също може да се наложи корекция и по тоз начин в реално време си задаваш коефициента който да ти докара оборотите до реалните показания.
              То ако става въпрос нее правилно да четеш от първи инжектор,а от бубината
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                заприсе бе човек, така ще се побъркаш от ровене

                Това е дадено, понеже ако колата е 6 цилиндъра ще се наложи корекция, също и ако се следи слаб сигнал или директно от бубината също може да се наложи корекция и по тоз начин в реално време си задаваш коефициента който да ти докара оборотите до реалните показания.
                То ако става въпрос нее правилно да четеш от първи инжектор,а от бубината
                Eee - няма лошо от повече четене, а и това е важно

                Възможността за настройка на съотношението е ясно за какво е.

                Питам, защо при мен е настроено така, че 1 инжекторен импулс да съответства на 1 оборот.

                Нямам проблеми с фазовия датчик. Инжекторите следва да пръскат само веднъж на 2 оборота.

                Т.е - логически погледнато следва съотношението да е настроено 1 импулс = 2 оборота.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:57.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Зависи по чия логика
                  И на хората които са правели софта им е ясно това, затова базовото 1към1 е за 4 цилиндрови коли, понеже 1 имапулс от 1-ви инжектор е равен на всеки цикъл така да се каже (оборот) , ако колата е шестак се променя съотношението и те така нататъка, затва за база е взет 4цил мотор Иначе чисто логически си прав, освен ако колата нее с ФУЛ Груп впръскване (всички инжектори едновременно)
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Ясно

                    Аз не бих го направил така, но това няма значение.

                    Да не говорим, че стъпката от последователността в която се избира инжекторната последователност са я сложили след тази при която се настройва оборотомера.

                    Но това са дребни кусури, колкото да се намираме на приказки.

                    Важно е, че софтуерът е "пушка" и уредбата си е доста добра за парите си.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Смея да иажа , че фобос има повече опции за настройка от 90% от повечето други марки, просто са взели доста от добрите идеи на останалите и са ги обединили, та дори е леко объркващо ако човек нее много наясно. Кофтито е ,че има тук там понякой бъг или дефект, но няма как-пълно щастие няма, особенно за цена 30-40 % по ниска от чуждите марки
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Нещото, което ме накара да си купя Фобос беше относително подробната документация, която го съпътства, както и читавия и безплатен софтуер за диагностика.
                        И не съм останал разочарован. За 5 години експлоатачия и около 40К пробег, съм сменил веднъж само филтрите и маркучите. Това с настройката, то си е откакто е монтирана уредбата. Монтажът ми го извършиха професионално, но както стана ясно, са допуснали лека грешка с настройката - най-вероятно поради това, че не са имали възможност да наблюдават, какво става с бензиновия компютър.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          проблема на над 50% от газаджиите е ,че са полунеграмотни откъм теория и софтуер, от останалите има 10% читави наистина и мераклии да стане добре колата и още 40 които просто не им се занимава,а искат ада вземат парата. Несериозно е да не се гледат бензиновите показания на ЕКУ-то или поне с вързана ламбда сода да не се покара 15-20км на бенз и още толкова на Газ за да се направи добра настройка ( особенно сега с по-новите софтуери както има опция за настройка по графика и се вижда реално съпоставката между двете горива,а не както преди с таблицата да трябва да си чел и да знаеш кво става точно за да можеш да промениш нещо) , а не да ти пуснат една автоматична такава , да те пратят за едно кръгче набързо и ако е що годе добре да те отпратят с думите "Карай така и ела след 1000км пак да я видим каке или ако има нещо тогава ела по-рано"
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            Преславе, при нас проблемът е, че първо искаме най-евтиното, после искаме максимална отстъпка, третото е ние да кажем как да се настрои, четвъртото е кадърността на газаджията и петото е, че няма време да караш с газаджията 30 - 40км. за да настроиш,
                            И шестото е, че като си сложиш газова започваш сам да ръчкаш без да разбираш какво ръчкаш. Но поне се учиш, евентуално

                            Comment


                            • #15
                              Тия дето си купуват скъпи уредби и ходят при читави майстори, не пишат по форумите. Само плащат и с това се приключва.

                              Ние тук, както е видно, си помагаме и така се справяме не по-лошо.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X